مدیر عامل گروه فن آوا در بیست و دومین نمایشگاه تلکام مطرح کرد:

وابستگی آینده حوزه ارتباطات به فعالیت شرکت های خصوصی حوزه مخابرات

وابستگی آینده حوزه ارتباطات به فعالیت شرکت های خصوصی حوزه مخابرات
کدخبر : 549799

دکتر حمید رضا نایینی مدیرعامل گروه شرکت های فن آوا با حضور در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تلکام در گفتگو با رسانه "تی وی ما" اظهار داشت: زیر ساخت های رشد تکنولوژی های مخابراتی در گروه شرکت های فن آوا تکمیل شده است و مرکز نوآوری فن آوا به عنوان پیشران این مجموعه نیازمندی حوزه آی سی تی کشور را بررسی و انتقال می دهد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  ستاد خبری مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۱ ، دکتر نایینی ضمن تشریح فعالیت های گروه شرکت های فن آوا تصرح کرد: آینده حوزه ارتباطات به فعالیت شرکت های خصوصی حوزه مخابرات وابسته است و کمک شرکت های بزرگ و همچنین دولت ، روند ورود فناوری و حوزه خودکفایی در صنعت ارتباطات را تسهیل می کند.

وی افزود: شرکت داده پردازی فن آوا امسال در نمایشگاه حضور دارد و ارائه خدمات فنی و مخابراتی را انجام می دهد.

مدیرعامل گروه شرکت های فن آوا اضهار داشت : هلدینگ فن آوا، ۷ شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات دارد که در تمام حوزه ها از جمله پرداخت الکترونیک، خدمات سخت افزاری و دیتا سنتری خدمات ارائه می دهد.

دکتر نایینی گفت: پروژه بزرگ ملی توسعه شبکه اطلاعات نیز یکی از فعالیت های گروه فن آواست که تحت رهنمودهای وزارت ارتباطات انجام می شود.

وی حوزه تحقیقات بازار را مهم ترین نیاز امروز عنوان کرد و افزود : نمایشگاه تلکام رونق و توسعه صنعت مخابرات را به دنبال دارد و رویکرد اخیر مبنی بر تخصصی شدن آن لازم است.

دکتر نایینی خاطر نشان کرد: در حوزه نمایشگاهی امیدواریم قول همیشگی مبنی بر ادغام الکامپ و تلکام در سال آینده انجام شود که در این صورت تحولی گسترده در شناسایی توانمندی بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور ایجاد خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: