رمز ارزها/

دستیابی به قله‌های علمی هدف مهم آموزش سواد دیجیتال و رمز ارزها

دستیابی به قله‌های علمی هدف مهم  آموزش سواد دیجیتال و رمز ارزها
کدخبر : 553649

معاونت آموزش خانه بلاکچین ایران در مراسم معارفه نماینده خوزستان گفت: دستیابی به قله های علمی منطقه ، از مهم ترین اهداف ترویج آموزش سواد دیجیتال و رمز ارزها است.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  روابط عمومی خانه بلاکچین ایران؛ فاضل شیرکوند در این مراسم ضمن اعلام مطلب فوق گفت: توسعه فناوری اطلاعات و گسترش گرایش جوامع به استفاده از اقتصاد دیجیتال و رمز ارزها ،  نگرش و فرصت های نوینی را در فرآیند توسعه کسب و کارهای اینترنتی فراهم کرده است و زمینه مناسبی برای ارتباطات دوسویه میان فرهنگ و اقتصاد  و مراکز علمی دنیا  بوجود آورده است و آموزش و پژوهش در حوزه اقتصاد دیجیتال و رمز ارزها با هدف دست یابی به توسعه پایدار اقتصادی بر مبنای دانایی با نگرش جهانی ترسیم و به اجرا در خواهد آورد.

معاونت آموزش و پژوهش خانه بلاکچین ایران اظهار داشت: با توجه به این که در عصر حاضر، شکل و سطح سواد تغییر کرده است؛ همه افراد جامعه نیاز به سوادآموزی در معنای جدید آن دارند. در عصر کنونی کسی که خواندن و نوشتن می‌داند و حتی تحصیلات دانشگاهی دارد، ولی به عنوان مثال نحوه استفاده از اینترنت و جستجو در آن را نمی داند، یا توان درک پیام های رسانه ای را ندارد یا با مفاهیم و اصول اولیه ارز دیجیتال و رمز ارزها آشنا نیست باسواد تلقی نمی شود.  

وی خاطرنشان کرد: بهره گیری موثر از نخبگان جامعه در فضاهای آموزشی، علمی و پژوهشی و اقتصاد دیجیتال ، شتاب لازم را برای حرکت جریان علمی به سوی توسعه همه جانبه کشور فراهم می سازد و مدیریت جهادی و اصل ما می توانیم در بیانیه گام دوم انقلاب بسیار مورد تاکید قرار دارد و لازم است در عرصه نوین اقتصاد دیجیتال و رمز ارزها جوانان حضور پررنگ داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: