نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد/

ساماندهی خدمات دولتی در گستره کشور با ظرفیت های بی نظیر پست

 ساماندهی خدمات دولتی در گستره کشور با ظرفیت های بی نظیر پست
کدخبر : 554825

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی ساماندهی خدمات دولتی را در گستره کشور به واسطه بهره گیری از ظرفیتهای شرکت ملی پست امکان پذیر دانست.

به گزارش شماواقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، منصور زارعی در بازدید از پست استان مازندران با بیان مطلب فوق، به تقویت جایگاه شبکه پستی کشور در میان سایر دستگاه های دولتی و جامعه اشاره کرد و از خدمات کارکنان پرتلاش پست در ایام شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد.

این نماینده مجلس از پست استان مازندران به عنوان یکی از دستگاه های موفق در زمینه خدمات رسانی به مردم یاد کرد و گفت: «شبکه پستی با نوین سازی فرایندهای خود کوشیده است تا فضاهای جدیدی را جهت ارائه خدمات الکترونیکی به مردم ایجاد نماید.»

زارعی با اشاره به پیگیری طرح سخت و زیان آور بودن کار نامه رسان ها در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: «بحث ارتقای سطح معیشت کارکنان پست نیز در دست بررسی است.»

نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن بازدید از بخش های مخلتف ستادی واجرایی این اداره کل، از نزدیک با روند اجرای خدمات و فرایندهای پستی در سطح استان آشنا شد.

سرپرست پست استان مازندران نیز با اشاره به اقدامات و فعالیت های شرکت ملی پست، آمادگی همه جانبه پست استان را جهت ارائه خدمات نیابتی سازمان ها و دستگاه ها اعلام نمود

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: