صدرور ۵۰ پروانه احداث واحد تولیدی در شهرک صنعتی ماکو

صدرور ۵۰ پروانه احداث واحد تولیدی در شهرک صنعتی ماکو
کدخبر : 535598

به گزارش شما و اقتصاد: مدیر تسهیل، تولید و صنایع سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به تحقق شعار سال جهش تولید در این منطقه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۰ فقره پروانه ساخت برای احداث واحد تولیدی در شهرک صنعتی صنایع سبک این منطقه صادر شده است.

به گزارش شما و اقتصاد: آرش یوسف زاده روز دوشنبه اظهار داشت: از این تعداد ۳۷ فقره در حال اجرای طرح و عملیات احداث بوده و پیش بینی می شود با بهره برداری کامل از این واحدهای تولیدی چهار هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری با اشتغالزایی بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ نفر محقق شود.

یوسف زاده با بیان اینکه فاز نخست این شهرک در پایان سال گذشته به اتمام رسید، افزود: در حال حاضر هشت واحد تولیدی با اشتغال بیش از ۱۵۰ نفر با حجم سرمایه گذاری ۴۵۰ میلیارد ریال در حال فعالیت است.

مدیر تسهیل، تولید و صنایع سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد: با همّت سرمایه گذاران و حمایت‌های سازمان تا پایان سال جاری تعداد واحدهای صنعتی فعال در اثن شهرک به ۱۲ واحد تولیدی افزایش پیدا می کند.

یوسف زاده اضافه کرد: همدلی و همراهی تمامی دستگاه های دولتی و بخش خصوصی در کنار هم، لازمه تحقق شعار جهش تولید بوده و این امر مستلزم تلاش شبانه روزی و بهره گیری از تمامی ظرفیت ها در راستای ایجاد بستر مساعد تولید به خصوص در زمینه تامین مواد اولیه و تسهیلات مالی است.

منطقه آزاد ماکو در آذربایجان غربی به لحاظ محدوده جغرافیایی شامل شهرستان‌های ماکو، شوط، پلدشت و شهر مرزی بازرگان بوده و در منتهی الیه شمال‌غرب کشور واقع است.

مساحت این منطقه حدود پنج هزار کیلومترمربع و جمعیت آن بر اساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، حدود ۲۰۰ هزار نفر است.

 

 

ایرنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: