پایگاه اطلاع رسانی جدید سازمان منطقه آزاد قشم راه اندازی می شود

پایگاه اطلاع رسانی جدید سازمان منطقه آزاد قشم راه اندازی می شود
کدخبر : 535957

به گزارش شما و اقتصاد: مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم از راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی جدید این سازمان منطقه آزاد قشم در ماه آتی خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد:  حسین مرادی با اعلام این مطلب در جلسه بررسی راه اندازی سایت جدید و زیرساخت های آی تی که با حضور حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، کیهان عباسیان، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری، نریمان توکلی، مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل و محمدرضا عباسی، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات این سازمان همراه بود، عنوان داشت: تمرکز ما برای راه اندازی سایتی بر پایه وظیفه ذاتی سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه اقتصاد می باشد.

وی ادامه داد: طراحی متفاوت این سایت به مراجعه کننده کمک می کند تا در نگاه نخست ظرفیت های جزیره در بخش سرمایه گذاری را دریافت و براساس آن فعالیت های قابل اجرا برای راه اندازی یک کسب و کار را در این منطقه آزاد بشناسد. 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم با ارایه نسخه آزمایشی سایت جدید به حاضران در جلسه گفت: ما آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات معاونت ها برای اعمال تغییرات باهدف خدمات رسانی بهینه تر هستیم.

 در پایان این جلسه، بر محوریت پایگاه اطلاع رسانی جدید بر مبنای فعالیت ها و ظرفیت های اقتصادی منطقه آزاد قشم تاکید شد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: