پیام تبریک سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت آغاز ماه پرفیض رمضان

پیام تبریک سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت آغاز ماه پرفیض رمضان
کدخبر : 541437

به گزارش شما و اقتصاد: جعفر آهنگران در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان از درگاه حضرت احدیت قبولی طاعات و عبادات هموطنان روزه دار و توفیق بهره‌گیری از فیوضات معنوی ماه مبارک رمضان را خواستار شد.

به گزارش شما و اقتصاد: متن پیام تبریک سرپرست این سازمان به مناسبت فرارسیدن ماه نزول قرآن به این شرح است:

بسم الله النور

حلول ماه مبارک رمضان ، هنگامه دعا و استجابت و بهار نیایش‌های عارفانه را به همه هموطنان به ویژه ساکنان و گردشگران جزیره کیش تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

ماه نزول قرآن بهترین فرصت برای خودسازی، دوری از گناهان و ترویج معنویت در جامعه است . روزهایی که تقویت اخلاص و بندگی در دلهای مومنان، فرصت بی نظیری برای بهره مندی از سرچشمه لایزال فیض الهی و تقویت همدلی، برادری و مودت میان امت اسلامی ایجاد می کند.

امید که  امسال و در شرایط شیوع گسترده بیماری کرونا ضمن رعایت ضوابط و توصیه‌های بهداشتی، برانجام فرائض و تکالیف دینی توفیق یافته و به مدد قبولی طاعات و عبادات مومنان دراین روزهای پرفیض همه جهانیان از شر این ویروس منحوس رهایی یابند تا با شفای عاجل بیماران حلاوت عبادات این ماه درکام جان هموطنانمان ماندگارترشود.

در پایان از درگاه حضرت احدیت قبولی طاعات و عبادات یکایک شما روزه داران مخلص و توفیق بهره‌گیری از فیوضات معنوی ماه مبارک رمضان و برقراری صلح و ثبات در جهان را خواستارم.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: