راه‌اندازی پویش «همیاران سلامت» برای مبارزه با کرونا در قشم

راه‌اندازی پویش «همیاران سلامت» برای مبارزه با کرونا در قشم
کدخبر : 544638

به گزارش شما و اقتصاد: به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و همکاری هیات دوچرخه سواری، مدیریت اجتماعی و سلامت و مدیریت ورزش و جوانان این سازمان پویش «همیاران سلامت» در شهر قشم آغاز شد.

به گزارش شما و اقتصاد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم فرهنگ سازی و تشویق قشموندان به رعایت پروتکل های بهداشتی پویش «همیاران سلامت» با حضور ۲۰ نفر از رکاب زنان عضو هیات دوچرخه سواری منطقه آزاد قشم برگزار می شود.

در این برنامه فرهنگی – اجتماعی، دوچرخه سواران شهرستان قشم در قالب تیم هایی با شعار «من ماسک میزنم» در نقاط پرتردد به سراغ قشموندان رفته و ضمن توزیع ماسک رایگان آنها می خواهند که ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، باعث قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا شوند.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته پویش «همیاران سلامت» به مدت پنج روز هر روز بعد از ظهر توسط اعضای هیات دوچرخه سواری منطقه آزاد قشم در شهرها و روستاهای سطح جزیره اجرایی خواهد شد.

برگزاری پویش «همیاران سلامت» فرصتی است تا ضمن فرهنگ سازی و تشویق مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا و کمک به خروج از وضعیت بحرانی، می تواند زمینه ساز کشف استعدادهای برتر و قهرمان پروری نیز باشد.

 روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: