مدیر امور درگهان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

ارتقا کیفیت سیما و منظر شهر درگهان

ارتقا کیفیت سیما و منظر شهر درگهان
کدخبر : 549817

مدیر امور درگهان منطقه آزاد قشم از آغاز پویش رنگ آمیزی با اعتبار 2 میلیارد و 400 میلیون ریالی و کاشت گل های فصلی در شهر درگهان خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد:   امیر سرلک با اشاره به اهمیت وجود سرعتکاه‌ها در معابر شهری و کمک به کاهش آمار تصادفات درون‌شهری گفت: با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته به‌منظور نوسازی و برجسته کردن سرعت کاه‌های آسفالتی در دید رانندگان، عملیات رنگ‌آمیزی ۲۵ سرعتکاه به متراژ کل ۶۰۰ مترمربع بااعتباری بالغ‌بر ۹۰۰ میلیون ریال به انجام رسیده است.

وی ادامه داد: این پروژه باهدف نظم دهی به عبور و مرور وسایل نقلیه، افزایش ضریب ایمنی، حفظ سلامت شهروندان و کمک به کاهش تصادفات درون‌شهری به اجرا درآمده است.

سرلک همچنین از رنگ آمیزی دیواره‌ها و المان‌های سطح شهر خبر داد و گفت: ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز صرف رنگ آمیزی و بهسازی دیواره‌ها و المان‌های سطح شهر درگهان شده است.

به گفته وی، باتوجه به شروع فصل گردشگرپذیری جزیره و آب و هوای معتدل در این منطقه، بیش از ۱۵۰هزار گل اطلسی ایرانی در مساحتی بالغ بر ۳ هزار و ۷۰۰ مترمربع از سطح بلوارها، میادین و کمپ پارک های سطح شهرهای درگهان و رمکان و روستاهای هلر وگیاهدان کاشت شده است.

مدیر امور درگهان منطقه آزاد قشم یادآور شد: کنترل و افزایش ایمنی تردد، زیباسازی فضای شهری و ارتقا سیما و منظر، یکی از عملکردهای این مدیریت در نیمه دوم سال جاری است.

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: