منطقه آزاد کیش/

ایجاد رونق کسب و کارها در مراکز تجاری کیش

ایجاد رونق کسب و کارها در مراکز تجاری کیش
کدخبر : 550434

اجرای طرح بازدید از مراکز تجاری کیش با هدف ایجاد رونق کسب و کارها و بررسی مشکلات فعالان اقتصادی در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.

به گزارش شما و اقتصاد: حسین همتی با بیان این که هر هفته  بازدیدها از مراکز تجاری کیش با هدف مرتفع شدن مشکلات و ایجاد رونق کسب و کارها انجام می شود،  گفت: با برنامه ریزی لازم و تدابیر اتخاذ شده از سوی شورای مدیران سرمایه گذاری؛ مشکلات و موانع موجود در حوزه کسب و کار ها مرتفع می شود.

 سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش در رابطه با برگزاری جلسه با هیئت مدیره مراکز تجاری کیش اظهار داشت: طی جلسه‌ای با هیئت مدیره بازار مرجان مشکلات این بازار مورد بررسی قرار گرفت.

همتی با بیان این که بازار مرجان یکی از مراکز فعال تجاری و اثرگذار در اقتصاد جزیره کیش است،  گفت: با تهیه صورتجلسه ای موارد عنوان شده پیگیری و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین در این نشست مشکلات ملکی، سرمایه گذاری، مجوزها، زمان بندی صدور مجوزها و قراردادهای مربوط به غرفه ها از جمله مباحث مطرح شده از سوی رئیس هیئت مدیره بازار مرجان بود.

گفتنی است سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش صبح چهارشنبه ۱۵ دی با هدف بررسی  و ارائه راه کارهای موثر برای مرتفع شدن مشکلات فعالان این حوزه از مرکز تجاری مرجان بازدید کرد.

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: