با امضای تفاهم‌نامه صورت گرفت:

توسعه همکاری های علمی پژوهشی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و منطقه ویژه اقتصادی پیام

توسعه همکاری های علمی پژوهشی و آموزشی  دانشگاه آزاد اسلامی و منطقه ویژه اقتصادی پیام
کدخبر : 557462

همکاری های علمی پژوهشی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با امضای تفاهم نامه ای توسعه می یابد.

به گزارش شما و اقتصاد: در راستای نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرین و ارتقای سطح همکاری های علمی و پژوهشی آموزشی دانشگاه آزاد و منطقه، تفاهم نامه همکاری بین این دو مجموعه امضا شد.

 

IMG-20220602-WA0005

معرفی فارغ التحصیلان در رشته هایی از جمله مهندسی برق، کامپیوتر، آی.تی، آی.سی،تی به شرکت های مستقر در پیام، معرفی نیروهای مهارتی و همکاری در اجرای طرح کارورزی دانشجویان دانشگاه در پیام از جمله موارد این تفاهم نامه است.

همچنین ایجاد و استقرار آزمایشگاه تخصصی از طرف دانشگاه آزاد در پیام، همکاری در ایجاد کنسرسیوم تخصصی(هاب) مورد نیاز در منطقه ویژه اقتصادی پیام، طراحی و اجرای پروژه های زیست محیطی و فضای سبز مورد نیاز پیام، برگزاری دوره های تخصصی کوتاه مدت در قالب کارگاه های پژوهشی و آموزشی برای شرکت های مستقر در این منطقه و ارتباط در حوزه بین المللی در راستای آموزش و ارتقای کیفی امور خاورمیانه از دیگر موارد ذکر شده در تفاهم نامه دانشگاه آزاد و پیام است.

لازم به ذکر است امضای این تفاهم نامه در حاشیه نمایشگاه علمی پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تحت عنوان عصر امید در مصلا امام خمینی(ره) صورت گرفت .

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: