پتروشیمی زاگرس/

تعیین سود ۱۱۰۰ تومان در مجمع پتروشیمی زاگرس با رضایت کلیه سهامداران

تعیین سود ۱۱۰۰ تومان در مجمع پتروشیمی زاگرس با رضایت کلیه سهامداران
کدخبر : 581250

مجمع عمومی عادی سالیانه پتروشیمی زاگرس در کمال آرامش و رضایتمندی سهامداران ارجمند این شرکت برگزار شد.

به گزارش شماواقتصاد: مجمع عمومی عادی سالیانه پتروشیمی زاگرس در روز سه‌شنبه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور سهامداران قدرشناس این شرکت با حفظ کرامت و احترام به سهامداران برگزار شد که در پایان مجمع رضایتمندی سهامداران را به دنبال داشت.

با وجود تغییرات نرخ خوراک و افزایش بی رویه آن، بی چالش‌ترین مجمع عمومی صنعت پتروشیمی کشور به نام پتروشیمی زاگرس رقم خورد؛ بطوریکه در پایان جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت سهامداران از عملکرد و دستاوردهای پتروشیمی زاگرس در سال مالی گذشته ابراز رضایت کامل و از اقدامات و پیگیری‌های شایسته دکتر متین دیداری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره این شرکت در حفظ منافع صاحبان سهام قدردانی نمودند.

IMG-20230718-WA0015

در این مجمع دکتر دیداری به کلیه سوالات و دغدغه‌های سهامداران درخصوص نرخ خوراک پاسخ دادند و گزارش کاملی از پیگیری های صورت گرفته بصورت مستند در این حوزه به سهامداران محترم ارائه نمودند.

پتروشیمی زاگرس در سالی که با چالش جدی افزایش نرخ خوراک رو به رو است موفق شد با عملکرد و اقدامات راهبردی خود رضایت سهامداران را بطور کامل بدست آورد تا شاهد برگزاری بی چالش ترین و آرام‌ترین مجمع صنعت پتروشیمی کشور باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: