فیلمبرداری گشت ارشاد ۳ متوقف شد

فیلمبرداری گشت ارشاد 3 متوقف شد
کدخبر : 546899

گشت ارشاد 3 در شرف اکران در سینماها به دلایل نامشخصی توسط سازمان سینمایی متوقف گردید.

گشت ارشاد ۳ از سری فیلم های سینمایی طنزی که بسیار پربیننده هم بوده است .فیلم گشت ارشاد ۳ سومین سری از دو قسمت قبلی که در سال های 91 و 95 اکران نمود می باشد.ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، بهنام بانی، ریحانه پارسا، میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی فرد، با معرفی علیرضا خواجه‌نیا و با هنرمندی امیر جعفری گروه بازیگران گشت ارشاد ۳ را تشکیل می‌دهند.سعید سهیل کارگردانی گشت ارشاد ۳ را بر عهده دارد.امیدوارنه است که گشت ارشاد ۳ هم فروش خوبی رابه ثبت برساند.

گشت ارشاد 3 و قهرمان ،فیلم های در حال اکران 

سینمای  ایران در دو سال گذشته به خاطر کرونا شرایط خوبی نداشته ولی حالا در چند ماه اخیر کمی جان گرفته و می‌بینیم که دو فیلم گشت ارشاد ۳ و قهرمان (به کارگردانی اصغر فرهادی) پروانه نمایش دریافت کردند.

گشت ارشاد 3

معرفی سینمایی گشت ارشاد  

گشت ارشاد نام فیلمی ایرانی با ژانر کمدی و اجتماعی ساختهٔ سعید سهیلی است، که در سال ۱۳۹۰ ساخته شده‌است؛ و حمید فرخ‌نژاد، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، جمشید هاشم‌پور، نیوشا ضیغمی و سحر قریشی در آن بازی کرده‌اند.

خلاصه داستان گشت ارشاد

این فیلم ماجرای سه جوان جنوب شهری با نام‌های عطا، حسن و عباس است، که برای بدست آوردن پول و گذراندن زندگی دست به کارهای خلاف می‌زنند. آن‌ها با گیر دادن به دختر و پسرهای جوان با نام گشت ارشاد پول آن‌ها را می‌گیرند و از این راه زندگی خود را می‌گذرانند.

نمایش در سینما

ابتدا گشت ارشاد و زندگی خصوصی پس از ۶ روز اکران به دلیل مخالفت انصار حزب‌الله توقیف شد، اما پس از مدتی علیرضا سجادپور مدیر نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد از اکران محدود این فیلم خبر داد و پس از این اظهار نظر نمایش فیلم در شهرستان‌ها متوقف شد و نمایش آن در تهران هم پس از چند هفته متوقف شد.

گشت ارشاد 3

وضعیت اکران گشت ارشاد 3

فیلم «گشت ارشاد ۳» به کارگردانی سعید سهیلی  آماده نمایش شده و پروانه نمایش آن توسط وزارت ارشاد صادر شد.سازندگان فیلم قصد دارند با توجه به روند واکسیناسیون و احتمال بازگشایی کامل سالنهای سینما در ماههای آینده ،فیلم گشت ارشاد ۳را قبل از برگزاری جشنواره فیلم فجر در بهمن ماه اکران کنند.

فیلم سینمایی «گشت ارشاد» در سال ۹۱ و «گشت ارشاد ۲» در سال ۹۵ ساخته شده اند.

مشکلات  اکران گشت ارشاد 3

در حالی که قرار بود امروز همزمان با قهرمان فیلم گشت ارشاد 3 هم به سینماها بیاید،سازمان سینمایی هنوز اجازه اکران آن را صادر نکرده تا فیلم سعید سهیلی وضعیت نامشخصی پیدا کند .

واکنش سعید سهیلی به توقف اکران گشت ارشاد 3

سعید سهیلی کارگردان گشت ارشاد 3 اما بدون واکنش مستقیم به این اتفاقات تنها آغاز اکران قهرمان را تبریک گفت و بقای سینما را مهم تر از هر فیلمی دانست و نوشت "هیچ من و تویی به اندازه ما مهم نیست ؛ هیچ آمدن و نیامدنی به اندازه ماندن مهم نیست هیچ سکوت و صدایی به اندازه همصدایی مهم نیست ، هیچ حب و بغضی به اندازه همدلی مهم نیست ، هیچ امیر و سفیری به اندازه مردم مهم نیست ، هیج ناخدا و کدخدایی به اندازه خدا مهم نیست ، و هیچ فیلمی به اندازه سینما مهم نیست ، خوش آمدی قهرمان ...چراغت تابان سینما"

گشت ارشاد

قهرمان اصغرفرهادی رفت و گشت ارشاد 3 ماند 

جدیدترین ساخته اصغر فرهادی، فیلم قهرمان، نیز پروانه نمایش دریافت و احتمالا در ماه‌های آینده در سینماها اکران می‌شود. نکته مهم این است که این فیلم بدون هیچ اصلاحیه‌ای پروانه نمایش گرفته است. بازیگران قهرمان شامل امیر جدیدی، محسن تنابنده، فرشته صدرعرفایی، سارینا فرهادی و سحر گلدوست می‌شود. فیلم قهرمان در جشنواره کن نیز حضور پررنگی داشت و در سه بخش نامزد شده بود. قهرمان جایزه بزرگ جشنواره کن و جایزه فرانسوا شاله را ازآن خود کرد ولی رقابت برای نخل طلا را به Titane باخت.

باید به این نیز اشاره کنیم که فیلم سینمایی گزارش یک جشن به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا هم پس از ۱۱ سال دوباره درخواست صدور پروانه نمایش داده است. این فیلم که درباره حوادث بعد از انتخابات سال ۱۳۸۸ است که توسط وزارت ارشاد توقیف شده و تاکنون نتوانسته در سینماها ایران اکران شود.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: