جشنواره فیلم فجر

تیپ بازیگران زن در جشنواره فیلم فجر | لباس های گران قیمت بازیگران زن سوژه شد

تیپ بازیگران زن در جشنواره فیلم فجر | لباس های گران قیمت بازیگران زن سوژه شد
کدخبر : 552022

در جریان چهلمین جشنواره فیلم فجر در سال1400، هر کدام از بازیگران زن سینمای کشورمان با تیپ و مدل لباس متفاوتی حضور داشتند.

چهلمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در تهران برگزار خواهد شد. فراخوان این دوره از جشنواره فیلم فجر در ۱۹ آبان ۱۴۰۰ منتشر شد و آثار متقاضی تا ۳۰ آبان فرصت نام‌نویسی داشتند. براساس اعلام روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، تعداد ۹۴ فیلم بلند سینمایی متقاضی حضور در این دوره بودند که از میان آنها ۷۴ فیلم به هیئت انتخاب جشنواره ارائه شده‌اند. اعضای هیئت داوران بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر شامل مسعود جعفری‌جوزانی، مجید انتظامی، شهاب حسینی، محمدعلی باشه‌آهنگر، محمد داوودی، مهدی سجاده‌چی و پژمان لشکری‌پور هستند.

تیپ بازیگران زن در جشنواره فیلم فجر

تیپ و لباس سلبریتی های سینما در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر یکی از حاشیه های همیشه جذاب برای رسانه ها واینستاگردها و فعالان مد و لباس به خصوص فشن بلاگرها بوده است.

مروری داریم بر استایل و لباس های گران قیمت بازیگران زن در چهلمین جشنواره فیلم فجر در 2 روز اول این مراسم.

جشنواره فیلم فجر

 

دومین نشست رسانه‌ای چهلمین جشنواره فجر با فیلم «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و با اجرای پدرام کریمی برگزار شد.

محمدحسین مهدویان (کارگردان)، امیر بنان و کامران حجازی (تهیه‌کننده‌)، جواد عزتی ، رعنا آزادی‌ور، شبنم قربانی، مهدی زمین‌پرداز، آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، مجید نوروزی، سجاد بابایی (بازیگر)، سجاد پهلوان‌زاده (تدوینگر)، هادی بهروز (مدیر فیلم‌برداری) و بابک کریمی طاری (طراح صحنه) از جمله عوامل فیلم «مرد بازنده» بودند که در این نشست حضور داشتند.

در ابتدا محمد حسین مهدویان کارگردان فیلم درخصوص اینکه شخصیت‌های «مرد بازنده» ما به ازای در جامعه‌ دارند یا خیر، گفت: من این را قبول ندارم که اغلب قهرمانان معترض افراطی هستند. ما براساس شخصیت‌های واقعی فیلم نساخته‌ایم و همگی آدم‌های داستان هستند و حتما از محیط اطراف الهام می‌گیریم.

او ادامه داد: این فیلم کاملا ایرانی است و براساس محتوای فهم ایرانی ساخته شده است. 

جشنواره فیلم فجر

این کارگردان در خصوص موضوع فساد در سیستم اداری، بیان کرد: فیلم جهان محدودی دارد و قرار نیست توضیح بیشتری از وقایع داستان بدهیم. اینکه شخصیت رسول در ذهن شما چه چیزی شکل گرفته است براساس تصویرسازی ذهن‌تان است.

در ادامه جواد عزتی بازیگر فیلم درباره نقش خود، بیان کرد: امیدوارم هر فیلمی بازی می‌کنم نقش درستی داشته باشم. 

مهدویان اضافه کرد: اینکه بخواهیم قسمت دومی بسازیم را متصور نیستم. 

جشنواره فیلم فجر

آناهیتا درگاهی بازیگر فیلم هم درباره کوتاهی نقش خود در این فیلم، بیان کرد: نقش بار خوبی داشت و تا انتهای فیلم هرکس فکر می‌کرد شاید کاراکتر من قاتل باشد و این رمزآلود بودن نقش را می‌پسندم و از کار خوشحالم.

مهدویان با اشاره به چرایی انتخاب جواد عزتی، افزود: انتخاب جواد عزتی به این علت بود که او ستاره تکرارنشدنی است که هرکسی دوست دارد در فیلمش بازی کند و از اجرای هر نقشی برمی‌آید. علاوه بر این با حضور او به ما خوش می‌گذرد و نقشش را خوب بازی می‌کند.

او درباره بودجه ساخت فیلم عنوان کرد: همه تلاشم را می‌کنم تا کارم آسیب نبیند و همه گروه تلاش می‌کنند تا چند پروژه هم زمان جلو برود و هر پروژه‌ای که سر برسد گروهی بر سر کار هستند. پیشنهادات بسیار زیادی در فیلمسازی به من می‌شود که نمی‌توانم روی آن کار کنم و وقتش را ندارم و من اگر وقت داشته باشم بیشتر از این فیلم می‌سازم اما در توانم نیست.

جشنواره فیلم فجر

سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر

اعضای هیئت انتخاب شامل بهروز افخمی، اسماعیل بنی‌اردلان، پوران درخشنده، حسین زندباف، مجید شاه‌حسینی، اسفندیار شهیدی و محمدحسین نیرومند در تاریخ ۱۱ آذر ۱۴۰۰ انتخاب و ۲۲ فیلم برای بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر را انتخاب کردند.

۲۸۸۸ (کیوان علی‌محمدی و علی‌اکبر حیدری)

بدون قرار قبلی (بهروز شعیبی)

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بی‌رؤیا (آرین وزیردفتری)

بی‌مادر (سید مرتضی فاطمی)

بیرو (مرتضی‌علی عباس میرزایی)

خائن‌کشی (مسعود کیمیایی)

درب (هادی محقق)

دسته دختران (منیر قیدی)

شادروان (حسین نمازی)

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

شهرک (علی حضرتی)

هِناس (حسین دارابی)

ضد (امیرعباس ربیعی)

علفزار (کاظم دانشی)

لایه‌های دروغ (رامین سهراب)

ماهان (حمید شاه‌حاتمی)

مرد بازنده (محمدحسین مهدویان)

ملاقات خصوصی (امید شمس)

موقعیت مهدی (هادی حجازی‌فر)

نگهبان شب (رضا میرکریمی)

نمور (داوود بیدل)

جشنواره فیلم فجر

مستند جشنواره فیلم فجر

اعضای هیئت انتخاب شامل احمد ضابطی جهرمی، محمد تهامی‌نژاد، محمدعلی فارسی، مرتضی شعبانی و محمدرضا عباسیان در تاریخ ۲۶ دی ۱۴۰۰ اسامی فیلم‌های راه یافته به این بخش را اعلام کردند.

آن مرد با اتوبوس آمد (نیما مهدیان)

احتضار (حجت طاهری)

تفنگ برادرم (کامران جاهدی)

دبستان پارسی (حسن نقاشی)

سرباز شماره صفر (محمد سلیمی‌راد)

مشق امشب (اشکان نجاتی و مهران نعمت‌الهی)

هیچ‌کس منتظرت نیست (محسن اسلام‌زاده)

یکی از رویاهای من (محسن هادی)

فیلم‌های کوتاه جشنواره فیلم فجر

اعضای هیئت انتخاب شامل احمدرضا معتمدی، دانش اقباشاوی و حامد جعفری در تاریخ ۲۶ دی ۱۴۰۰ اسامی فیلم‌های راه یافته به بخش فیلم‌های کوتاه را اعلام کردند.

آهو (مهسا رضوی)

ارفاق (رضا نجاتی)

تابوت (اکبر زارع)

گذشته (حمید محمدی)

گوزن (هادی بابایی‌فر)

لئو (محمدمعین روح‌الامینی)

ماجان (فردین انصاری)

هاجرو (افشین اخلاقی‌فیض‌آثار)

هرگز، گاهی، شاید (شادی کرم‌رودی)

ویار (حورا طباطبائی)

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: