سهام عدالت | ارزش سهام عدالت | سهامداران عدالت

خبر داغ برای جاماندگان سهام عدالت | تکلیف جاماندگان سهام عدالت مشخص شد

خبر داغ برای جاماندگان سهام عدالت | تکلیف جاماندگان سهام عدالت مشخص شد
کدخبر : 552916

براساس آخرین آمارها بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار سهامدار مشمول سهام عدالت، سود سهام سال ۱۳۹۸ خود را دریافت نکرده اند که این افراد باید هر چه زودتر اقدام به اعلام شماره شبای خود کنند.

سهام عدالت از زمان آزادسازی، تاکنون، با نوسان زیادی روبرو بوده است. بیش از نیمی از جمعیت کشور دارای برگه های سهام عدالت هستند و به همین دلیل، اخبار سهام عدالت برای مردم حائز اهمیت است. ارزش سهام عدالت در تابستان سال گذشته (99) با رشد بسیاری روبرو شد ولی پس از آن، ارزش سهام عدالت وارد روند نزولی شد.

سهام عدالت

خبر داغ برای جاماندگان سهام عدالت

افرادی که تاکنون سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده اند، می‌توانند از دو طریق شماره شبای معتبر را در سامانه‌های شرکت سپرده‌گذاری مرکزی ثبت و سود سهام خود را دریافت کنند.

ثبت نام و احراز هویت در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (sejam.ir) و درج شماره شبای معتبر در سایت sahamedalat.ir، دو روشی است که مشمولان سهام عدالت می‌توانند شماره شبای بانکی خود را اصلاح کنند.

در ادامه اطلاعیه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی آمده است: شماره شبای نامعتبر، مسدود، راکد، مشترک (دو امضاء)، ارزی و بلندمدت از جمله مهم‌ترین دلایلی است که برخی از سهامداران نتوانستند سود سال ۱۳۹۸ خود را دریافت کنند.

همچنین همه سهامداران سهام عدالت می‌توانند با مراجعه به سامانه سجام یا سایت سهام عدالت از وجود شماره شبا معتبر خود نزد شرکت سپرده گذاری مرکزی اطمینان حاصل کنند.

سود سهام عدالت سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷ در یک مرحله به حساب مشمولان سهام عدالت واریز شد، اما سود سال ۱۳۹۸ با سرنوشت دیگری همراه بود و مسوولان تصمیم گرفتند سود سهام عدالت را در دو مرحله به حساب سهامداران واریز کنند.

نخستین مرحله از واریز سود سهام عدالت برای سهامداران دو روش مستقیم و غیرمستقیم در ٢٨ اسفند سال ٩٩ انجام شد و دارندگان سهام ۵۰۰ هزار تومانی، رقمی حدود ۲۰۰ هزار تومان دریافت کردند، همچنین برای دارندگان سهام یک میلیون تومانی دو برابر سود سهام ۵٠٠ هزار تومانی پرداخت شد که رقم آن ۴۰۰ هزار تومان بود.

ارزش سهام عدالت من (۲۵ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین‌؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ١.٣درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵٣٢هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴٩٢هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١٢ میلیون و ۶۶هزار تومان، ٢٢ میلیون و ٧٣١هزار تومان و ١١ میلیون و ١٨۵هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ٧ میلیون و ٢۴٠هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۴ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ٠.۶درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵٣٢هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴٩٢هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١١ میلیون و ٩١۶هزار تومان، ٢٢ میلیون و ۴۴٨هزار تومان و ١١ میلیون و ۴۶هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ٧ میلیون و ١۴٩هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۳ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه (۲۰ بهمن ماه)، ۰.۱درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۹۸۹هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۵۸۶هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۱۱۴هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۱۹۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۱ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات این هفته بازار سهام،  ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۹۷۸هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۵۶۵هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۱۰۴هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۱۸۷هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۰ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۳درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۹۷۸هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۵۶۵هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۱۰۴هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۱۸۷هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۹ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ٠.۶درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵٣٢هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴٩٢هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١١ میلیون و ٩۴٧هزار تومان، ٢٢ میلیون و ۵٠٧هزار تومان و ١١ میلیون و ٧۶هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ٧ میلیون و ١۶٨هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۸ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۵درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۸۷۴هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۳۶۹هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۸هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۱۲۴هزار تومان رسیده است.

منبع: اقتصادنیوز

خبر داغ برای جاماندگان سهام عدالت | تکلیف جاماندگان سهام عدالت مشخص شد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: