رعنا آزادی ور | رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل | رعنا آزادی ور در سینما کوروش

سورپرایز دیدنی جشن تولد رعنا آزادی ور در سینما کوروش | شوخی های جواد عزتی با رعنا آزادی ور سوژه شد

سورپرایز دیدنی جشن تولد رعنا آزادی ور در سینما کوروش | شوخی های جواد عزتی با رعنا آزادی ور سوژه شد
کدخبر : 554982

فیلم سورپرایز دیدنی جشن تولد رعنا آزادی ور در سینما کوروش در ادامه می توانید ببینید.

رعنا آزادی‌ور (زادهٔ ۱۷ فروردین ۱۳۶۲) بازیگر ایرانی است. رعنا آزادی ور فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۸۲ با فیلم مارمولک ساختهٔ کمال تبریزی آغاز کرد. فیلم‌های برجسته‌ رعنا آزادی ور عبارتند از درباره الی (۱۳۸۷) ساختهٔ اصغر فرهادی، محمد رسول‌الله (۱۳۹۴) ساختهٔ مجید مجیدی، چهارراه استانبول (۱۳۹۶) ساختهٔ مصطفی کیایی و هفته‌ای یک‌بار آدم باش (۱۳۹۹) ساختهٔ شهرام شاه‌حسینی. رعنا آزادی‌ور در سال ۱۴۰۰ با مجموعه‌های زخم کاری ساختهٔ محمدحسین مهدویان و جیران ساختهٔ حسن فتحی برندهٔ جایزهٔ حافظ بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی شد. رعنا آزادی ور با مهدی پاکدل ازدواج کرده است.

نشست خبری فیلم سینمایی «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان شامگاه دوشنبه با حضور عوامل این فیلم در برج میلاد برگزار شد. در این نشست محمد حسین مهدویان کارگردان، جواد عزتی رعناآزادی ور بازیگران فیلم حضور داشتند.

فیلم سورپرایز دیدنی جشن تولد رعنا آزادی ور در سینما کوروش در فیلم زیر می توانید ببینید:

بیوگرافی کامل رعنا آزادی ور

نام :رعنا

نام خانوادگی :آزادی ور

تاریخ تولد:17 فروردین ماه 1362

محل تولد:تهران

پیشه :بازیگر

رعنا آزادی ور

زندگینامه رعنا آزادی ور

(متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است.وی با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، ۱۳۸۲) فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴ موقیعت خود را در سینما تثبیت کرد.رعنا آزادی ور با بازی در فیلم پارک وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد. او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج های جوان فیلم را بازی می کند که در داستان سه روزه سفر این زوج ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت های داستان با اتفاقات روبرو می شود.

رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور بازیگر جوان سینما فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم مارمولک کمال تبریزی در سال 82 آغاز کرد او در این فیلم نقش دختری رو داشت که در طی مسیر به همراه مادرش داخل کوپه رضا مارمولک در قطار بود و دیالوگ هایی که در این بین برقرار شد پس از گذشت سال ها هنوز ماندگار است .وی به شدت گزیده کار و محتاط است است و در انتخاب نقش ها دقت کافی را انجام می دهد او در جشنواره فیلم فجر 93 با سه “فیلم خانه دختر”، “داره صبح میشه” و “این سیب هم برای تو “حضور موفقی داشت که در فیلم خانه ی دختر نقش دختری را ایفا می کند که به دلیل سوظن خانواده نامزدش به دوشیزه بودن او مسیر زندگی اش عوض می شود. وی در جشنواره فیلم فجر 94 هم با فیلم خشم و هیاهو چهارمین تجربه کارگردانی هومن سیدی حاضر خواهد شد.

شروع فعالیت رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور بازیگر سینما و تلویزیون با بازی در فیلم مارمولک فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال 1384 موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد. وی در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج های جوان فیلم را بازی می کند که در داستان سه روزه سفر این زوج ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت های داستان با اتفاقات روبرو می شود.

رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور در محمد رسول الله

رعناآزادی ور بازیگر نقش جملیه در فیلم «محمدرسول الله(ص)» به مناسب اکران عمومی اخرین اثر مجید مجیدی نوشته است:«همکاری با گروهی که در مقیاس جهانی معتبر هستند، برای هر کسی تجربه فوق العاده ای است. شما به عنوان بازیگر وقتی مقابل دوربین فیلمبردار چیره دستی مثل ویتوریو استورارو می روید، نکاتی را تجربه می کنید و می آموزید که بی نظیر است. من این شانس را داشته ام که مقابل دوربین برخی از فیلمبردارهای بزرگ سینمای ایران بازی کنم، اما وقتی پلان های ثبت شده توسط آقای استورارو را می بینیم، بیشتر شبیه تابلوهای زیبای نقاشی هستند. همکاری با این گروه بین المللی که همه با سوابق آنها آشنا هستیم، برای من توامان با ترس و لذت بود.

خداوند را شاکرم که در کارنامه ام با کارگردان هایی همکاری کرده ام که همگی از بهترین های سینمای ایران هستند. اما چیزی که در مورد آقای مجیدی برایم جذاب بود، این بود که ایشان به خوبی می دانستند قرار است هر پلان را چگونه اجرا کنند و در هدایت بازیگران و نحوه دکوپاژ کاملا با آگاهی سر صحنه حاضر می شدند. شیوه هدایت ایشان خیلی شیوه مستقیم و بی دردسری بود، با اینکه در برخی موارد زحمت بسیاری می کشید تا چیزی که مد نظر دارد، به خوبی اجرا شود. تک تک پلان ها با تایید ایشان و حساسیت بسیار فیلمبرداری شد و من به عنوان بازیگر احساس میکردم مدام زیر ذره بین آقای مجیدی قرار دارم و حتی یک حرکت انگشت بی جهت نمی توانم داشته باشم و این بسیار به من احساس امنیت میداد.

رعنا آزادی ور

فیلم شناسی رعنا آزادی ور

 رعنا آزادی ور مارمولک 

رعنا آزادی ور و پرویز پرستویی در مارمولک

سینما

خشم و هیاهو (فیلم 1394) (هومن سیدی، 1394)

محمد رسول الله (مجید مجیدی، 1393)

این سیب هم برای تو (سیروس الوند، 1393)

خانه دختر (شهرام شاه حسینی، 1393)

داره صبح میشه (یلدا جبلی، 1393)

نخودی (جلال فاطمی، 1388)

تهران در جستجوی زیبایی (مهدی کرم پور، 1387)

درباره الی (اصغر فرهادی، 1387)

خاک آشنا (بهمن فرمان آرا، 1386)

پارک وی (فریدون جیرانی، 1385)

زاگرس (محمدعلی نجفی (فیلم ساز)، 1384)

کارگران مشغول کارند (مانی حقیقی، 1384)

هوو (علیرضا داوودنژاد، 1384)

مارمولک (کمال تبریزی، 1382)

آفتاب پشت برف (رضا سبحانی، 1382)

سورپرایز دیدنی جشن تولد رعنا آزادی ور در سینما کوروش | شوخی های جواد عزتی با رعنا آزادی ور سوژه شد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: