علی انصاریان | مادر علی انصاریان

ببینید | تصویر دیده‌نشده از برادر و مادر علی انصاریان در مکانی خاص | لبخند علی انصاریان خون به جیگر مادرش زد

ببینید | تصویر دیده‌نشده از برادر و مادر علی انصاریان در مکانی خاص | لبخند علی انصاریان خون به جیگر مادرش زد
کدخبر : 556074

تصویر دیده‌نشده برادر علی انصاریان همراه مادرشان سر خاک علی انصاریان در روز عید فطر در اینستاگرام منتشر شده است.

علی انصاریان فعالیت فوتبال خود را از سال ۱۳۶۹ آغاز کرد اما از سال ۱۳۷۵ با رفتن به تیم فجر سپاسی شیراز  فوتبال حرفه ای را شروع کرد. علی انصاریان پس از خداحافظی از دنیای فوتبال در سال ۱۳۹۰ به بازیگری و اجرا روی آورد و در مدت بازیگری خود در بیش از ده فیلم و سریال نقش آفرینی کرد. علی انصاریان در ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ و دو هفته پس از بستری شدن در بیمارستان، بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ درگذشت.

تصویر دیده‌نشده برادر علی انصاریانهمراه مادرشان سر خاک علی انصاریان در روز عید فطر در اینستاگرام منتشر شده است.


تصویر دیده‌نشده علی انصاریان و برادرش  همراه مادرشان سر خاک پدرش در اینستاگرام منتشر شده است.

علی انصاریان

صحنه‌هایی تلخ از ناراحتی مادر علی انصاریان در مراسم اولین سالگرد درگذشت پسرش را در ادامه ببینید.

گریه های دردناک مادر علی انصاریان امروز در بهشت زهرا در اولین سالگرد درگذشت پسرش

بیوگرافی کامل علی انصاریان

نام:علی

نام خانوادگی:انصاریان

تاریخ تولد:14 تیر 1356

محل تولد:تهران

تاریخ درگذشت:15 بهمن 1399

سال های فعالیت:فوتبال:1369–1390؛ بازیگری:1385–1399؛مجری گری:1397–1399

زندگی فوتبالی علی انصاریان

علی انصاریان یکی از پرسپولیسی های متعصب بود که طرفداران بسیاری داشت. او در سال 75 از باشگاه فجر سپاسی جدا شده و تا سال 82 در ترکیب تیم پرسپولیس قرار گرفت. انصاریان در سال 82 پرسپولیس را ترک کرده و به تیم سایپا ملحق شد اما بعد از یک سال دوباره بازیکن پرسپولیس شد.او در نخستین دوره حضور  خود در پرسپولیس در 88 بازی ، 10 گل برای این تیم به ثمر رساند که آماری بسیار خوب برای یک مدافع میانی به حساب می آمد.

علی انصاریان در فوتبال

علی انصاریان در بازگشت دوباره خود به تیم پرسپولیس در 48 بازی 11 گل به ثمر رساند و در کمال تعجب هواداران خویش به تیم استقلال پیوست.

علی انصاریان بزرگترین اشتباه خود در زندگی را پیوستن به تیم استقلال می دانست اما شرایط ایجاد شده در زندگی فوتبالی، او را مجبور به انتخاب تیم استقلال کرد.

علی انصاریان پس از یکسال به تیم استیل آذین رفته و قرارداد یکساله با مدیران این باشگاه بست. او سپس در هر کدام از باشگاههای استقلال اهواز، گسترش فولاد،  شهرداری تبریز و شاهین بوشهر به مدت یک سال به میدان رفته و فوتبال بازی کرد.

علی انصاریان در تیم ملی نیز از سالهای 1377 تا 1386 حضور داشت.

علی انصاریان

ازدواج علی انصاریان

علی انصاریان هیچ گاه ازدواج نکرد و با مادر خود زندگی می کرد. او ومادرش وابستگی زیادی به یکدیگر داشتند و پس از ازدواج برادر و خواهرش، زندگی با مادر را به ازدواج و تشکیل خانواده ترجیح داد.

وابستگی علی انصاریان به مادرش

علی انصاریان بعد از مرگ پدرش هیچ کاه مادر خود را تنها نگذاشته و در تمام پروژه های سینمایی خود که خارج از تهران بودند مادر خود را به همراه می برد.

او تک ستاره زندگی خود را مادرش می دانست و علاقه و احترام بسیار او به مادرش زبانزد خاص و عام بود.

علی انصاریان

اجرای برنامه توسط علی انصاریان

علی انصاریان علاوه بر بازیگری، مجری برنامه های مختلفی بود. او در برنامه زابیواکا که ویژه جام جهانی 2018 بود به همراه مجید یاسر کار اجرا را برعهده داشت. این برنامه اینترنتی با حواشی زیادی روبرو شد.

بازیگری علی انصاریان

علی انصاریان در ۲۸ فیلم سینمایی، یک فیلم کوتاه و ده‌ها سریال تلویزیونی از جمله، سریال‌های نقطه‌چین و زیر آسمان شهر بازی کرد. او تهیه کنندگی سه فیلم کلاف، هدیه و حکم تیر را هم بر عهده داشته‌است.

در سال ۱۳۹۴، انصاریان بخاطر فیلم «سوختن» کاندیدای جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره فیلم یاس شد.

علی انصاریان در سال ۲۰۱۸ میلادی با بازی در فیلم کاپیتان امیر، در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم‌های ورزشی میلان حضور یافت.

او در سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در سال ۱۳۹۸ با فیلم کوتاه قفل به عنوان بازیگر نقش اول مرد حاضر شد.

در سال ۲۰۲۰ میلادی، در جشنواره بین‌المللی فیلم بلک برد (Blackbird) آمریکا که در نیویورک برگزار شد، علی انصاریان نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مرد به خاطر بازی در فیلم کوتاه قفل شد.

او قرار بود در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به عنوان بازیگر در فیلم رمانتیسم عماد و طوبا شرکت کند که اجل، این مهلت را از او ربود.

در آیین پایانی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی که ۲۱ اسفند ماه ۹۹ در تهران برگزار شد، لوح یادبود به خانواده زنده یاد علی انصاریان توسط وزیر ورزش و جوانان اهدا شد.

۴ ماه پس از درگذشت علی انصاریان، در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰، او عنوان بهترین هنرپیشه مرد برای بازی در فیلم کولبرف را از جشنواره فیلم بلغارستان دریافت کرد.

علی انصاریان

درگذشت علی انصاریان

انصاریان در ساعت ۱۶:۱۵ عصر ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ در اثر ابتلا به ویروس کووید-۱۹ (کرونا) در بیمارستان فرهیختگان تهران درگذشت.

بر پایه گزارش صداوسیما، انتقال ویروس کرونا در برنامه تصویری اپلیکیشن پرسپولیس صورت گرفت که علی انصاریان همراه با مهرداد میناوند در آن شرکت کرده بودند و پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشده بود. علاوه برنداشتن ماسک، حتی فاصله‌گذاری اجتماعی نیز مناسب نبود. در روند درمان بی‌نتیجه مهرداد میناوند و علی انصاریان، محمدرضا هاشمیان پزشک بیمارستان دکتر مسیح دانشوری، مصاحبه‌های فراوانی را در راهروی بیمارستان لاله و بیمارستان فرهیختگان انجام داد و پست‌هایی در همین رابطه در اینستاگرام منتشر کرد. هاشمیان در هنگام این مصاحبه‌ها و پست‌ها مواردی مانند داروهای مصرفی، سی‌تی اسکن ریه و سایر مواردی را که جزء حریم بیمار است، افشا نمود که این اقدام وی انتقادات فراوانی از سوی پزشکان برانگیخت.

در روزهای پیش از درگذشت وی، وضعیت جسمانی انصاریان به شکلی امیدوارکننده تغییر کرده بود، اما در ساعات آخر روز دوشنبه وضعیتش به شکلی شد که تیم پزشکی وی را به خواب مصنوعی برد. هاشمیان، پزشک معالج او که خبر بیهوشی مصنوعی علی انصاریان را اعلام کرده بود، در یک لایو اینستاگرامی با لحنی ناامیدانه دربارهٔ وضعیت او صحبت کرد تا اینکه انصاریان درگذشت.

انصاریان در ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ بنابر خواسته خودش، در قطعه ۲۲۲ بهشت زهرای تهران در کنار پدرش، اسماعیل انصاریان به خاک سپرده شد. عموی وی، حسین انصاریان بر پیکرش نماز میت خواند. مراسم خاکسپاری او با حضور خانواده، جمعی از دوستان، هنرمندان و ورزشکاران برگزار شد.

همچنین بسیاری از ورزشکاران و هنرمندان دیگر نیز برای این حادثه اظهار تاسف کردند. این مسئله در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر نیز بازتاب داشت در حالی که انصاریان با یک فیلم سینمایی در آن جشنواره حضور داشت.

علی انصاریان همیشه از علاقه به مادرش حرف می‌زد و به دلیل تنهایی مادر، در بسیاری از مواقع کنار او بود. انصاریان در آخرین حضورش در برنامه دربی گفته بود دوست دارد روزی فرزندی داشته باشد. او در روز مادر درگذشت.

وجود ابهامات در روند ابتلا و و درمان منتهی به فوت این چهره محبوب موجب ایجاد کارزاری اینترنتی توسط همسر خواهرش حامد اژدری برای جمع‌آوری امضا جهت بررسی و شفاف سازی شد که از اوایل خرداد ۱۴۰۰ تا زادروز ۴۴ سالگی علی انصاریان ۴۲۵۶۳ نفر این کارزار را امضا کردند.

ببینید | تصویر دیده‌نشده از برادر و مادر علی انصاریان در مکانی خاص | لبخند علی انصاریان خون به جیگر مادرش زد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر:

  • ناشناس

    روحش شاد و یادش گرامی واقعا انسان بزرگ و با مرامی بود. خدا به مادرش صبر بدهد.

  • ناهید

    خدا رحمتش کنه از خداوند متعال طلب صبر برای مادر گرامی شأن خواستارم امیدوارم خودش آتش دل این مادر رو خاموش کنه انشاالله

  • ناشناس

    دوتاشون کشتند دستور از بالا اومد

    • ناشناس

      بله همینطوره همه مرگها با دستور خداوند و به تعبیری از بالا میاد 🙂

  • مریم

    خداوند صبر جمیل به مادرش عنایت کنه
    خداوند داغ هیچ فرزندی رو در دل هیچ مادری نزاره
    الهی امین
    روحش شاد

  • گفتار

    روحش شاد و یادش گرامی حیف شد وقت رفتن نبود خدا به مادر بزرگوارشان صبر عطا کند

  • ناشناس

    خدایا صبر.......

  • دهنوی

    حالا مگه کی بوده این انصاریان که اینقد بزرگش کردین.این همه آدم خب یکیشم علی انصاریان

  • آزاده

    الهی بمیرم.

  • فرخنده بانو

    ساعت چهار صبح من را به گریه انداختی. یعنی این واقعاً انصاف است؟

    • ناشناس

      خانمی که ساعت ۴ صبح بخاطر این موضوع به گریه میوفته حتما تنهاس ادرس بده بیام دوتایی گریه کنیم

  • ناشناس

    روحش شاد خدا به مادرش صبر بدهد

  • ناشناس

    همچین شخصیتی از ی پرسپولیسی بعید بود روحش شاد و قرین ارامش

  • زهرا

    وااای خدای بزرگ جون این مادرو بگیر بره پیش پسرش.چون هر روز میمره این مادر.خدارنصیب هیچکس نکنه.خدای مهربون این مادرو نجات بده از این مصیبت بزرگ.

  • ناشناس

    روحش شادویادوخاطرش گرامی خداوند به خانواده محترمشان بخصوص مادرگرامیشان صبرزینب گونه بده داغ فرزند سخته روحش شاد دربهشت برین جایگاهش باشه

  • ناشناس

    خيلی حيف شد روحش شاد باشد و یادش گرامی باد خدا به مادرش صبر عنایت کند 🥲🥲🥲

  • ز

    تصوّر کن بهاری را که از دست تو خواهد رفت
    خم ابروی یاری را که از دست تو خواهد رفت


    روح همه عزیزان شاد و آرام

  • رباب جدی

    بمیرم برای دل مادرت خدارحمتت کنه