علی شادمان | اخبار علی شادمان | حواشی علی شادمان | علی شادمان در یاغی | اخبار هنرمندان

ببینید | پرش باورنکردنی علی شادمان از ارتفاع | علی شادمان در یاغی بدلکاری هم می کند

ببینید | پرش باورنکردنی علی شادمان از ارتفاع | علی شادمان در یاغی بدلکاری هم می کند
کدخبر : 559338

در یک سکانس نفس گیر در یریال یاغی، علی شادمان با پرشی چند متری از بالای ساختمان با پایین همه را شگفت زده می کند.

به گزارش شماواقتصاد؛ علی شادمان در یاغی بدلکاری هم می کند. علی شادمان از ارتفاع چند متری به پایین می پرد. علی شادمان این روزها با سریال "یاغی" حسابی بر سر زبان ها افتاده است. علی شادمان مرد شماره یک یاغی شناخته می شود.

در سکانسی از سریال یاغی می بینیم که جاوید (علی شادمان) برای فرار از دست افرادی که که قصد زدن او را دارند از یک دیوار حدودا ۲ متری می پرد. در فیلمی که از پشت صحنه مربوط به این سکانس منتشر شده میبینیم که این پرش توسط خود علی شادمان انجام شده و بدلکاری در کار نبوده.

درباره سریال یاغی

سریال یاغی به دلیل داستان تازه و بازیگران مطرحی چون پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، علی شادمان، آبان عسکری، عباس جمشیدی فر، الیکا ناصری، مه لقا باقری و امیر جعفری توانسته مخاطبان زیادی را با خود همراه کند.

علی شادمان متولد  ۴ آذر ۱۳۷۵ در ایلام نخستین بار در فیلم میم مثل مادر در کنار گلشیفته فراهانی بازی کرد و به دلیل استعداد و انتخاب های خوبی که داشت توانست به یک بازیگر خوب و مطرح تبدیل شود.

در سریال یاغی علی شادمان نقش یک جوان عاشق کشتی را بازی می کند که قرار است از طریق کشتی به عشقش ابرا که با خانواده اش به آلمان رفته برسد. در این راه بهمن خان (پارسا فیروزفر) به او کمک می کند.

علی شادمان

علی شادمان و خواهرش

علی شادمان (زاده: ۱۳۷۵ در ایلام) بازیگر نوجوان ایرانی اهل ایلام کردتبار است.علی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم میم مثل مادر آغاز کرد.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران مشهور ایرانی تصاویری از لیندا کیانی , تینا پاکروان , روشنک عجمیان , لیلا برخورداری , الهام پاوه نژاد ,محیا دهقانی , هلیا امامی , ترلان پروانه , آتیلا پسیان , شهره سلطانی , شهره لرستانی , هدیه بازوند , حسام منظور و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام هنرمندان را مشاهده کنید.

علی شادمان : این نامه‌ی من به جانِ من است.به تو.« دلیل » من حالا بزرگ تر از تصوری شدی که سال پیش از امروزت داشتم. همدرد صبور من عاشقِ بی توقع منچشمان تو تجلی چشم فرشتگان در زندگی من است …، تو حالا همان دختری شدی که مرا غرق لذت میکنی، می‌خواهم اعتراف کنم ، وقت‌هایی که در جمع راه میروی و با آن صدای زیبایت حرف میزنی، گپ می‌زنی و البته حرف حساب برای گفتن داری . من تو را بی آن‌که بدانی می‌پایم تا خودم کیف کنم از حضورت. می گویند هر آدم در زندگی دو فرشته با خود دارد، من سه تا دارم ، آن سومی تویی . بگو و بخند و زندگی کن ، آزاد و رها و شیدا و بگذار من از تماشای شکوه با شکوه وجودت لذت ببرم « استخوان من »

آریشای من تولدت مبارک

علی شادمان

مادر علی شادمان

علی شادمان : من  روی شانه های تو همیشه همین بوده اگر جسمم هم نبوده غم ها و درد هایم روی شانه هایت بوده … شادی هایم روی لبت به شکل یک تبسمِ با شکوه .

ای که من از « تو »

تو هم‌ دلیلی و هم مدلول هر چه که هست و هستم .

تو قدرتمند ترین زن زندگی منی

تو بند بند وجود منی

تو فرشته ی منی

تو اولین عشق زندگی منی

تو به واقع با شکوهی

« مامان » تولدت مبارک من ، بابا جانم و آرینا جانم

علی شادمان

علی شادمان

فعالیت های هنری علی شادمان

علی شادمان در ده سالگی توانایی به دلیل توانایی اش در نواختن ویلن توسط رسول ملاقلی‌پور به سینمای ایران معرفی شد و با ایفای نقش در فیلم درام میم مثل مادر خوش درخشید و برنده جایزه بهترین بازیگر کودک از جشنواره بین‌المللی فیلم رشد شد.

علی شادمان  پس از بازی در مجموعه تلویزیونی سرزمین مادری (۱۳۹۲) و کیمیا (۱۳۹۴) شناخته شد.

اوج شهرت علی شادمان بازی در سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی بود.

فیلمنامه سریال یاغی را پدرام‌ پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت با نگاهی به رمان «سالتو» به نگارش درآورده‌اند.

متاسفانه برخی از آثاری که محمد علی شادمان در آن نقش آفرینی کرده به دلایل مختلف پخش نشده اند، از جمله «صد سال به این سال‌ ها»، «زمانی برای دوست داشتن»، «رویای سینما»، از «سرزمین کهن»، «اروند»

در سال ۱۳۹۴ با بازی در نقش کیوان پارسا کنار مهراوه شریفی نیا در سریال «کیمیا» شهرت قابل توجهی به دست‌آورد.

علی شادمان

جوایز و افتخارات کسب شده محمد علی شادمان

کسب جایزه بهترین بازیگر کودک برای فیلم میم مثل مادر در سی و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در سال ۱۳۸۶

دریافت جایزه ویژه جشنواره سینه‌کید هلند برای بازی در فیلم زمانی برای دوست داشتن در سال ۱۳۸۷

کسب پروانه زرین بهترین بازیگر کودک و نوجوان برای فیلم زمانی برای دوست داشتن در بیست و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان سال ۱۳۸۷

کسب پروانه زرین بهترین بازیگر کودک و نوجوان برای فیلم رؤیای سینما در بیست و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان سال ۱۳۹۰

نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم مردن در آب مطهر در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۸

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: