سردار آزمون | تولد سردار آزمون | خانواده سردار آزمون | حاشیه سردار آزمون

حضور بازیکنان تیم ملی در عروسی سردار آزمون | رقص مازنی سردار آزمون اینستاگرام را ترکاند

حضور بازیکنان تیم ملی در عروسی سردار آزمون | رقص مازنی سردار آزمون اینستاگرام را ترکاند
کدخبر : 559516

ویدیوی دیده نشده از سردار آزمون وبازیکنان تیم ملی در اتوبوس و رقص محلی مازندرانی بازیکنان و سردار آزمون خبرساز شد .

سردار آزمون متولد ۱۱ دی ۱۳۷۳ در گنبد کاووس است. سردار آزمون اصالتا ترکمن است. سردار آزمون به تازگی نامزد کرده است. سردار آزمون در پست مهاجم برای زنیت و تیم ملی ایران بازی می‌کند. او در عرصه ملی در تمامی رده‌های سنی تیم ملی به میدان رفته‌است و اکنون بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران می‌باشد. سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان روز گذشته به آلمان رسید تا کارش را به صورت رسمی با باشگاه لورکوزن آلمان آغاز کند.

حضور بازیکنان تیم ملی در عروسی سردار آزمون

ویدیوی دیده نشده از سردار آزمون وبازیکنان تیم ملی در اتوبوس و رقص محلی مازندرانی بازیکنان و سردار آزمون خبرساز شد .

حرکات +۱۸ سردار آزمون در رونمایی از لباس بایرلورکوزن

حرکات عجیب سردار آزمون در رونمایی از لباس جدیدش در تیم آلمان سوژه رسانه ها شد را ببینید.

اولین تصویر از لباس دامادی سردار آزمون

سردار آزمون

سردار آزمون در گفتگوی تلویزیونی با اعلام اینکه کارهای ازدواجش تا خواستگاری پیش رفته گفت بعد از رقابت های جام جهانی ازدواج می کند.

سردار آزمون

پیش تر دادگاهی در پی شکایت یک زن روس دادگاهی در روسیه هویت آزمون را به عنوان پدر فرزند زن احراز کرده و او را محکوم به پرداخت غرامت کرده بود.

فیلم صحبت های سردار آزمون درباره زمان ازدواجش را تماشا کنید.

بیوگرافی آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون

آناهیتا کریمی متولد ۲۱ آذر ۱۳۷۱ در تهران می باشد. او دانش آموخته رشته مدیریت در دانشگاه و دوران تحصیلش را در فرانسه در مدرسه بیوتی در رشته زیبایی گذارنده است و در حال حاضر در کنار مادرش در آرایشگاه و سالن زیبایی مشغول است. معروف شدن و شهرت این چهره به دلیل نامزدی با سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال ایران است.

خانواده نامزد سردار آزمون

اناهیتا کریمی در خانواده کم جمعیت به دنیا آمده و تک فرزند است و مادرش میکاپ آرتیست و آرایشگر حرفه ای بوده و دارای سالن زیبایی بسیار مجهز و شیکی است که بیشتر با هنرمندان و بازیگران کار میکند و تصاویری نیز با آنها در شبکه های اجتماعی موجود است.

سردار آزمون قبل از شیوع کرونا در مصاحبه ای در برنامه تلویزیونی اعلام کرد که به زودی ازدواج خواهد کرد، او درباره اینکه با چه کسی ازدواج میکند گفت که با یکی از دختران اقوام و آشنایان دور خانوادگی ازدواج میکنم و آشنایی دورادوری با یکدیگر داشتند و در اولین ملاقات به همدیگر علاقمند شدند.

اما حالا با گذشت نزدیک به دو سال خبری از جشن ازدواج و مراسم نیست، اما عکس های دونفره و مسافرت های دو نفره با نامزدش نشان میدهد که او هنوز در رابطه عاشقانه قرار دارد، و قرار است بعد از پایان کرونا مراسم عروسی و ازدواجشان را برگزار کنند

او سابق بر این درباره گفته: ازدواج می‌ تواند خیلی به من کمک کند! هم به خودم و هم به فوتبالم. در یک سال اخیر و به عقیده خودتان و کارشناس‌ ها خیلی پیشرفت داشتم و مطمئن باشید اگر ازدواج کنم، می‌ توانم بیشتر از این ها هم اوج بگیرم.

سردار آزمون

صفحه رسمی آناهیتا با نشانی درج شده در عکس بالا فعال است، اما خصوصی بوده و از دسترس عموم خارج است، البته صفحات فیک زیادی به نام ” آناهیتا کریمی ” شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت دارند، اقدامی که مدتی است بعد از به شهرت رسیدن چهره ای توسط برخی فعالان فضای مجازی باز میشود و به نام پیج هواداری فالور جذب میکنند

سردار آزمون بازیکن فوتبال متولد ۱۳۷۳ در گنبد کاووس است که در پست مهاجم برای تیم زنیت سن پترزبورگ و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌ کند. از باشگاه‌ هایی که سردار آزمون در آنها بازی کرده می‌توان به باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان، باشگاه فوتبال روستوف، باشگاه فوتبال روبین کازان و باشگاه فوتبال زنیت سن پترزبورگ اشاره کرد.

ساعت میلیاردی ستاره تیم ملی فوتبال سوژه شد

تیم ملی ایران پس از اردوی آماده سازی در قطر و بازی مقابل الجزایر به ایران برگشت. تصویری از سردار آزمون در حاشیه سفر تیم ملی از قطر به تهران منتشر شد که باعث شد از ساعت میلیاردی ستاره تیم ملی رونمایی شود.

ساعت رولکس خاص سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که با الماس تزئین شده است  یک میلیارد تومان ارزش دارد.

سردار آزمون

سایت اسپورت اکسپرس در گزارشی تصویری را که ادعا می شود دختر سردار آزمون است را منتشر کرده است.

سردار آزمون

رای دادگاه روسیه علیه سردار آزمون

 آندری دمیتریف وکیل دختری که کودک خود را فرزند سردار آزمون خوانده بود، درباره نتایج پرونده احراز هویت پدر فرزند به سایت اسپورت اکسپرس گفت: 

همه چیز به نفع ما و به‌خوبی پیش رفت. دادگاه روز جمعه در این مورد قانع شد و در خصوص احراز پدر این فرزند و لزوم پرداخت نفقه تصمیم‌گیری کرد.حالا قاضی تصمیم می‌گیرد. اگر طرف دوم پرونده آزمون در ۳۰ روز آینده هیچ درخواست تجدید نظر نکند، رأی لازم‌الاجرا خواهد بود. اگر درخواست استیناف مطرح شود، پرونده در دادگاه شهر سن‌پترزبورگ بررسی می‌شود و موارد فوق تأیید خواهد شد. طرف دوم پرونده هیچ دلیل قابل قبولی نداشت و در جلسات حاضر نشد. دادگاه بر همین مبنا کاملاً به نفع ما رأی داد.

پستی در اینستاگرامش منتشر کرد که در پشت سر او خودرو لامبورگینی طلایی نمایان است. پیش از این او هفته پیش هم ویدئویی در حال رانندگی با ماشین فوق لاکچری‌اش منتشر کرده بود.

سردار آزمون

بیوگرافی سردار آزمون

زادروز : ۱۱ دی ۱۳۷۳

زادگاه : گنبد کاووس

قد : ۱٫۸۵ متر

رشته ورزشی : فوتبال

پُست : مهاجم

زندگی شخصی سردار آزمون

سردار آزمون در 11 دی ماه 1373 در گنبدکاووس واقع در استان گلستان به دنیا آمد. او یک ترکمن اصیل است که به این اصالت افتخار می کند. پدرش خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است که در حال حاضر به مربی گری والیبال مشغول است. مادرش خانه دار است و تنها یک خواهر به نام سولماز دارد.

ماجرای نامگذاری سردار آزمون

پدر و مادر سردار، ابتدا می خواستند نام او را پژمان بگذارند. اما پدربزرگ او مانع شد. چون عقیده داشته است نام پژمان که معنی آن پژمرده است، نمی تواند مناسب باشد، به همین دلیل منصرف شدند و نامش را سردار به معنی سربلند گذاشتند.

سردار آزمون در آذرماه سال ۹۱ به باشگاه روبین کازان روسیه پیوست. او اولین گل خود در تیم بزرگسالان روبین کازان را در دیدار برگشت مرحله پلی آف لیگ اروپا برابر تیم مولده به ثمر رساند. سردار آزمون همچنین در مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در بازی با لبنان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و دو گل زد.

سردار آزمون برای نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۴ مورد توجه مسئولان باشگاه های فوتبال بارسلونا، لیورپول، میلان، یوونتوس و آرسنال قرار گرفت. آزمون که یکی از امیدهای ایران برای بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود، نتوانست در لیست نهایی کارلوس کی‎روش حضور یابد و از حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ بازماند.

سردار آزمون وقتی تنها 17 سال داشت به لیگ روسیه رفت و برای روبین کازان بازی کرد. استعدادی شگرف از یک بازیکن شگفت انگیز و درخشش  در سرمای روسیه باعث شد آوازه اش از مرزهای سیبری هم فراتر برود، آن طرف تر و به غرب اروپا. استعدادیاب های آرسنال، سردار آزمون را در اسپانیا دیدند و البته پسندیدند. خیلی زود آرسن ونگر بزرگ در موردش تحقیق کرد و سپس ایمیلی از لندن به کازان رسید. به باشگاه روبین: «ستاره جوان تان را می خواهیم، دو میلیون پوند هم می دهیم.»

سردار آزمونمذهب سردار آزمون

وی فرزند خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است. آزمون از ترکمن های ایران و سنی مذهب می باشد.

سردار آزمون

علاقه به اسب سردار آزمون

سوارکاری یکی از مهمترین علایق من در زندگی است، در حال حاضر سه تا اسب بنام های ژیوانا، سریک و راتیکا دارم که در مسابقات کورس گنبد شرکت می کنند.

ازدواج سردار آزمون

سردار آزمون سال ۱۳۹۸ در ۲۵ سالگی خبر نامزدی خود را با خانم «آناهیتا کریمی» رسانه ای کرد که هنوز با گذشت دو سال مراسم عروسی خود را برگزار نکردند.

غذای مورد علاقه سردار آزمون

در باشگاه بیشتر «ماکارونی» ، «برنج» و «ماهی» می خورم ، اما خودم عاشق غذای «چکدرمه» هستم که یک غذای ترکمنی است.

چکدرمه مخلوطی از برنج و گوشت که ترکیب فوق العاده ای میشود، به ویژه اگر مادرم آنرا درست کند.

سردار آزمونسردار آزمون سومین گلزن فوتبال ایران شد

سردار آزمون با گلزنی مقابل سوریه ضمن عبور از علی کریمی، به طور مشترک با جواد نکونام در رتبه سوم بهترین گلزنان تیم ملی ایران قرار گرفت.

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در دیدار با سوریه گل نخست شاگردان اسکوچیچ را وارد دروازه تیم میزبان کرد. با این گل، شمار گل‌های زده آزمون به عدد ۳۹ رسید و او از علی کریمی عبور کرد و به جواد نکونام رسید و به طور مشترک با این بازیکن در رتبه سوم برترین گلزنان فوتبال ملی قرار گرفت.

به این ترتیب، آزمون فقط کریم باقری با ۵۰ گل و علی دایی با ۱۰۹ گل ملی را بالاتر از خود می‌بیند و در بدبینانه‌ترین حالت می‌تواند تا رتبه دوم بهترین گلزنان فوتبال ملی ایران صعود کند.

او این ۳۹ گل را در ۶۰ بازی ملی به ثمر رسانده که به طور متوسط آمار ۰.۶۴ گل به ازای هر بازی را به ثمر رساند.

نامزدی سردار آزمون

سردار آزمون سال ۹۸ در ۲۵ سالگی خبر نامزدی خود را با خانم «آناهیتا کریمی» رسانه‌ای کرد که هنوز با گذشت دو سال مراسم عروسی خود را برگزار نکرده‌اند.

سردار+آزمون (3)پرونده عجیب سردار آزمون

سایت «اسپورت اکسپرس» روسیه گزارش داد دادگاه رسیدگی به شکایت از سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت روز هشتم دسامبر (چهارشنبه) در شهر سنت پترزبورگ برگزار شده است.

در جریان این دادگاه، دختری که علیه آزمون شکایت کرده است، برای نخستین بار از طریق همین سایت جزئیات ماجرا و شکایت از این مهاجم را توضیح داد.

این دختر که «آلیا» نام دارد، در گفتگوی خود تاکید کرده است که برای احراز پدری و گرفتن نفقه از آزمون شکایت کرده است چرا که این بازیکن تاکنون از پذیرش این ادعا امتناع کرده است.

وی گفت: پس از مراجعه به دادگاه به دنبال مذاکره با سردار و حل مشکل با توافق دوستانه بودیم و قرار شد آزمایشاتی هم انجام بشود اما او گفت که وقت کافی ندارد.

این فرد شاکی در بخشی از صحبت‌هایش گفت: نگران هستم که سردار به کشور دیگری برود و این کارها انجام نشود.

آلیا همچنین تاکید کرد که به دنبال حل مسالمت‌آمیز این ماجرا است ولی اگر این اتفاق رخ ندهد با ادامه حضور در دادگاه شکایتش را پیش می‌برد.

همچنین وکیل این دختر بعد از جلسه در دادگاه اظهار کرد: تا به امروز در جلسه دادگاه چند درخواست از جمله آزمایشاتی داده‌ایم. دادگاه این درخواست را پذیرفت اما موکول به اطلاع طرف دوم شده است.

به گفته این وکیل، جلسه بعدی دادگاه شکایت از سردار آزمون روز ۱۰ فوریه ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد.

منبع: اینستاگرام سردار آزمون

حضور بازیکنان تیم ملی در عروسی سردار آزمون | رقص مازنی سردار آزمون اینستاگرام را ترکاند 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر:

  • اس اس تاج

    همشو خوندید

  • ناشناس

    یه وقت از خوشی غش نکنید!؟ احمق‌های دلقک!

    • ترک

      لاشی دلقک هفت پشت و جدوابادته کثافت

  • ناشناس

    واشاره نکردی هوادار سه آتیشه تراکتور

  • ناشناس

    سلام و علیکم،وقتی خبری مفید است که به صورت فیلم و یا ویدیو البته بدون سانسور باشد و امکان داشته باشد به راحتی دانلود کرد اگر لطفا اهمیت دادید سالم باشید من امیر مهدی از کرج هستم

  • هادی

    س اینها باپول بیت المال چه کارهایی که نمی کند مردم که نان شب ندارند حالا اینها چه فخر فروشی دارند با اون قیافه نحس شون

  • ناشناس

    خاک برسر بیغیرت و نفهمی چون سردار آزمون ،ازدیروز سگش در هواپیما توبغلش بود الان هم یه زنَکِ بیحجاب و فاسد،این فوتبال چقدر بعضی ندید بدید ها رو ازخود بیخود میکنه،

  • ناشناس

    ازقدیم گفتند لر نه به عقل شه سرگذشتش
    ه جانماز ابکشه

    • ناشناس

      فهمیدی چی گفتی؟؟

  • ناشناس

    ایناازدواجاشون به اندازه ی یه ارزن
    دوام داره.
    شادی ابلهانه

  • میثم

    با سلام خدمت آزمون آقا اگر جات خوبه که هیچی اگر خوب نیست از پیک نو هسته ای اروپا تا دهزار نیرو میگیرد حتی شرق تو گفتی امن دختر ندادن چنو بجو بزرگ هست دروغ گفتی آقا اسم ترک نیار خواهش میکنم چون تبعیض کردند و سه سال به همی اقتصادها صدمه زدند بخاطر دزدی از من نامه عدم سلامتی درست کردند بعد که هسته ای پیک نو زد فهمیدن کلاه سرشان گذاشتن

  • 53

    پس زن بدبخت روس چی میشه با دخترش

    • احمد

      خودت فهمیدمی چی گفتی؟؟

  • ناشناس

    کجا هستند طرفداران گشنگان و فقیران که به این تازه بدوران رسیده های پول پرست خط و نشون بکشند که برو ساعتت رو خرجراینا کن مردن یا خفه شدن

  • ناشناس

    آشغالهای حرومخور

  • ناشناس

    من عکس رو دیدم. خودش که از نامزدش خشکلتره. اشتباه شده. اگه من بودم که قیافه ی این خانم پسندم نبود وای چه بد سلیقه.

  • ناشناس

    این از سن پایین موج سواری بلده و گل به سبزه آراسته شده است

  • امیر

    ازمون یه تازه به دوران رسیده تحت حمایت دولته

  • نادیا

    دهن سرویس تو برو بچهاتو از روسیه جمع کن هر حا میری بچه بجا میازری

  • زن روس

    پس الینا چی میشن با بچش ای بابا زد کرد بعدم انکار چرا همش توی خوشی های لحظه ای هسی بازیتم ک خوب نیس ریدی

  • mm

    چقدر زشته زنش

  • علی

    شجاع توبروهمون سلام فرمانده وبخون بیشترنون توشه

  • ناشناس

    همه به خاطره سنی بودنه دیگه،اگه شیعه بود نه اینطوری نیست عکسا فتوشاپه،کدوم پولم بیت المال اینا البته همه بازیکنان هنوز پاداش سعود به جام جهانیشونو نگرفتن،که البته فیفا میده،اگه میتونی برو باشگاه زنیت قرارداد ببند،بعدش برو آلمان 24میلیون یورو هم بگیر بعد هر علتی خواستی بکن،تو سیل گلستان همه اومدن عکس گرفتند رفتن،من فقط آقای آزمون و فردوسی پور دیدم که با چکمه و بارانی و تراکتور بین سیل زده ها ابو نون پخش میکردن،حماقتم حدی داره

  • ناشناس

    تکلیف بچه اش را مشخص کنه مجازات شرعیشو بفرماید این بچه باحال زرنگ کار بلد

  • رضا

    اگر حقیقت داشته باشه و ارتباطی این وسط بوده
    پس اون طفل معصوم , دختر بچه خردسال چه گناهی داشته
    که قربانی هوای نفس زودگذر دو تا آدم بی مسئولیت شده.
    علم پیشرفت کرده. چرا آزمایش DNA نمیدن.
    اگه از خودشون اطمینان دارن
    شاید هم از آبروشون میترسن
    طفلی بچه گناه داره