جوکر | حواشی جوکر | اخبار جوکر | اتفاقات جوکر

ببینید | جوکر به پایان راه رسید | قسمت آخر رئالیتی شوی جوکر منتشر شد

ببینید | جوکر به پایان راه رسید | قسمت آخر رئالیتی شوی جوکر منتشر شد
کدخبر : 559809

قسمت آخر جوکر منتشر شد. با جوکر یک ساعت خنده و شادی را از دست ندهید.

جوکر به پایان راه رسید. قسمت آخر جوکر منتشر شد. جوکر با حضور هنرمندان مطرح کشور تمام شد. جوکر یکی رئالیتی شوی بی نطیر ایرانی است. 

قسمت آخر جوکر با حضور احسان علیخانی جذاب تر شد.

کری خواندن مهمانان جوکر برای همدیگر


تا اینجا امین حیایی ، هومن برق‌نورد و یوسف صیادی با یک کارت زرد در مهمونی حضور دارند و بقیه مهمون‌ها حذف شدند.

قهرمان آخرین فصل جوکر در آخرین قسمت این فصل مشخص میشه پس تماشای این قسمت رو از دست ندید.

جوکر مجموعه طنز نمایش خانگی به کارگردانی حامد میرفتاحی و احسان علیخانی است.

قسمت پنجم فصل 7 سریال جوکر

«جوکر» جدیدترین رئالیتی شوی ایرانیست که در فضایی متفاوت و کمدی برای پخش قرار خواهد گرفت. در این برنامه شاد و هیجان‌انگیز، چندی از چهره‌های معروف و محبوب هنری، ورزشی، اجتماعی و ... در اتاقی دربسته برای خنداندن یکدیگر با هم رقابت می‌کنند ولی بزرگترین چالش پیشِ رویشان این است که خودشان نباید بخندند. این برنامه از برنامه‌های مشابه موفق خارجی الگوبرداری کرده است. از مهمانان فصل هفتم این برنامه می‌توان به امیرمهدی ژوله، سیروس میمنت، حامد آهنگی، امین حیایی، غلامرضا نیکخواه، هومن برق نورد، سام درخشانی و علیرضا استادی اشاره کرد. برای دانلود قسمت پنجم فصل هفتم سریال جوکر با لینک مستقیم به انتهای مطلب مراجعه کنید.

جوکر

جوکر با میزبانی «سیامک انصاری» در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت که در استودیو «قرن جدید»؛ یکی از ‌بهترین و بزرگ‌ترین استودیوهای برنامه‌سازی ایران ساخته شده است. که پیش‌تر مسابقه بزرگ استعدادیابی «عصر جدید»، «سه ‌ستاره»، «مهلا» و… را تولید کرده است.

تولید جوکر بسیاری از دومین‌ها را در ایران رقم زده است، از جمله دومین رئالیتی‌شو با ‌دکور ۳۶۰ درجه به مساحت بیش از ۶۰۰ متر مربع با دوربین‌های پنهان و دومین برنامۀ ضبط‌شده با بیش از ۴۰ دوربین و قابلیت VAR تمامی آنها در لحظه .

بازیگران قسمت ۵ فصل ۷ جوکر

در این قسمت از سریال جوکر امین حیایی، سام درخشانی، حامد آهنگی، یوسف صیادی، علی استادی، غلامرضا نیکخواه، امیرمهدی ژوله، هومن برق نورد و سیروس میمنت به هنرمندی پرداخته‌اند.

جوکر

داستان سریال جوکر

در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‌خنداندن یک‌دیگر رقابت می‌کنند، اما چالش اصلی این‌جاست که خودشان نباید بخندد. این برنامه با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته‌شده است

درباره رئالیتی شو جوکر

جوکر

جوکر یک مسابقه کمدی است با اسپانسری فیلیمو که در آن ۸ شرکت‌کننده برای مدت مشخصی در یک اتاق بزرگ محبوس می‌شوند. که البته در فینال تعداد آن‌ها به ۹ نفر در هر گروه رسیده است. شرکت‌کنندگان این مسابقه هنرمندان مشهور هستند. هر کس باید در طول مسابقه دیگران را بخنداند و در عین حال خودش نخندد. هر شرکت‌کننده‌ای که بخندد بار اول کارت زرد می‌گیرد و بار دوم با کارت قرمز جریمه و از اتاق اخراج می‌شود.

هر شرکت‌کننده یک فرصت ویژه با مدتی محدود نیز در اختیار دارد که هر زمان خواست می‌تواند از آن استفاده کند. در این فرصت دیگران باید کاملا به او توجه کنند و اجازه هیچ کار دیگری ندارند و فرد در این مدت اجرای ویژه‌ای انجام می‌دهد تا دیگران را بخنداند.

شرکت‌کنندگان از روش‌های مختلفی برای خنداندن دیگران استفاده می‌کنند و انواع مختلفی از کمدی را اجرا می‌کنند. از جمله آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد: اجرای نمایش کمدی، کاراکترسازی و تیپ‌سازی، شوخی‌های کلامی، اجرای موسیقی کمیک، اجرای استندآپ کمدی، استفاده از آکسسوار و ابزار مختلف مثل عروسک و لباس‌های بامزه، پارودی‌سازی آثار مشهور، کمدی فیزیکی و…

جوکر

هر شرکت کننده که کارت قرمز بگیرد و از مسابقه حذف شود، به اتاق میزبان می‌آید و در کنار او ادامه مسابقه را تماشا می‌کند. همچنین میزبان می‌تواند با تشخیص خودش، شرکت‌کننده حذف شده را برای مدت مشخصی به اتاق برگرداند تا دیگران را بخنداند. با حذف شدن شرکت‌کنندگان، آخرین کسی که در اتاق بماند، برنده مسابقه می‌شود و تندیس و جایزه بزرگ را از آن خود می‌کند. همچنین به قسمت فینال فینالیست‌ها راه می‌یابد.

هم اکنون قسمت سوم فصل هفتم سریال جوکر (قسمت سوم فینال دوم جوکر) منتشر شده است که می توانید این اپیزود را از طریق لینک‌های دانلود موجود در این صفحه در کیفیت‌های مختلف دریافت کرده و از دیدن آن در کنار دوستان و خانواده لذت ببرید.

حواشی جوکر

انصاف نیوز این سریال را به دلیل نبودن حتی یک شرکت کننده مونث به باد انتقاد گرفت. همچنین در فصل پنجم، ابتدا قرار بود جواد رضویان در این مسابقه شرکت نماید. اما قبل از ضبط برنامه بعلت جراحی دندان نتوانست در این برنامه شرکت نماید و علیرضا مسعودی در شب قبل از ضبط برنامه جایگزین او گردید. 

جوکر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: