سحر زکریا | اخبار سحر زکریا | حواشی سحر زکریا | اینستاگرام سحر زکریا

پست جانسوز سحر زکریا اشک همه را درآورد | سحر زکریا از داغ بزرگش گفت

پست جانسوز سحر زکریا اشک همه را درآورد | سحر زکریا از داغ بزرگش گفت
کدخبر : 559820

سحر زکریا بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از کودکی خود در کنار خواهرانش منتشر کرد.

سحر زکریا داغ خواهر دیده است. سحر زکریا با انشار پستی در اینستاگرام خبر از داغ برزگش داد. سحر زکریا سه خواهرش را از دست داده است. سحر زکریا بازیگر سینما و تلویزیون است.

سحر زکریا بازیگر تلویزیونی عکس زیر را از کودکی خود را در کنار خواهرانش در فضای مجازی منتشر کرد.

سحر زکریا

سحر زکریا

سحر زکریا را مردم با سریال پاورچین می‌شناسند سریالی که توسط مهران مدیری کارگردانی شد و از ماندگارترین سریال‌های تلویزیونی محسوب می شود که داستان طنز و کمدی دارد زکریا در چند سال اخیر بسیار کم‌کار شده و فعالیتی در سینما و تلویزیون ندارد خیلی وقت بود که از او خبری در فضای مجازی وجود نداشت تا اینکه انتشار لایو های اینستاگرامی از این بازیگر باعث شد که بار دیگر مورد توجه رسانه‌ها و مردم قرار بگیرد لایوهای او به شدت انتقادی بوده و سخنانش به مهران مدیری بود که سالها با او همکاری کرد اما دیگر به او پیشنهاد کار نمی دهد بعد از انتقادات بسیاری از کاربران فضای مجازی به اینستاگرام او رفته و اقدام به توهین و فحاشی کردند تا جایی که سحر زکریا تصمیم گرفت دیگر به اینستاگرام نیاید سحر زکریا از بازیگران باسابقه سینما و تلویزیون کشورمان می باشد.

بیوگرافی سحر زکریا

سحر زکریا بازیگر ایرانی در دوم مهر ۱۳۵۲ در اراک به دنیا آمده است.

سحر زکریا

نحوه بازیگر شدن سحر زکریا

سحر زکریا از دهه هفتاد با بازی در سریال در پناه تو به کارگردانی حمید لبخنده وارد عرصه سینما و بازیگری شد.

بعد از بازی در چند فیلم در نهایت در کارهای مهران مدیری به شهرت رسید.

بازی های قبلی او دیده نشدند تا با حضور در سریال های مدیری به یکی از چهره های مشهور و مطرح سینمای ایران تبدیل شد.

سوابق هنری سحر زکریا

سریال هایی چون قطار ابدی و نقش مهم و شاخص وی در مجموعه تلویزیونی پاورچین سکوی پرتابش به سمت شهرت و محبوبیت شد و تا جایی که وی با نام های یاس منگولا و مهتاب شناخته شد.

مرد دو هزار چهره و سریال نمایش خانگی قهوه تلخ از جمله نقش های معروفش می باشد.

خانم ذکریا همیشه نقش پارتنر مدیری را بازی کرده و به گفته خودش باعث افتخارم بوده که همیشه نقش نقابل و پارتنر آقای مهران مدیری را بازی کرده ام.

زکریا بیشتر به نقش های جدی علاقه دارد اما همیشه پیشنهادهایش کارهای طنز بوده است.

سحر زکریا

علت ازدواج نکردن سحر زکریا

سحر زکریا در آستانه دهه پنجاه سالگی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

او علت ازدواج نکردن را شکیت عشقی و سرخوردگی و در جایی نداشتن فرصت ازدواج و انتخاب اعلام کرده است.

بازیگر ایرانی گفته است : من هیچوقت آرزوی پوشیدن لباس عروس و ازدواج کردن را نداشتم اما همیشه دلم میخواست یک زن موفق و مستقل باش

بیماری سحر زکریا چیست

سحر زکریا بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار ویدئویی کوتاه در صفحه اینستاگرامش خبر از بیماری خود داد و در این ویدئو می گوید چند ماهی است در ناحیه گلو و حنجره درد شدیدی دارد و دچار بیماری سختی شده است.

سحر زکریا از سال گذشته با اعتراضات و انتقادهایی علیه مهران مدیری و جنجال های خود باعث شد تا به بازیگر پر حاشیه تبدیل شود.

زکریا در اخیرا با ویدئوها و صحبت هایی که علیه مهران مدیری مطرح کرده، به سطر اخبار آمده بود. او در مهر ماه گذشته، پست‌های انتقادی تندی علیه فساد در سینمای ایران و مافیای سینما در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

سحر زکریا، بازیگر سینما و تلویزیون که سابقه همکاری با مدیران رسانه ملی را در کارنامه خود دارد در همین رابطه می‌گوید: “محدودیت‌هایی در تلویزیون اعمال می‌شود که اصلا قابل تعریف نیستند. زنان در کار‌های طنز اصلاً نمی‌توانند خودشان را نشان دهند و دیالوگ‌ها و کاراکتر‌های خوب همیشه برای آقایان است. ”

سحر زکریا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: