امین حیایی | اخبار امین حیایی | حواشی امین حیایی | امین حیایی در جوکر

ببینید | حرکت انقلابی امین حیایی همه را انگشت به دهن گذاشت | امین حیایی جوکر را مجذوب خود کرد

ببینید | حرکت انقلابی امین حیایی همه را انگشت به دهن گذاشت | امین حیایی جوکر را مجذوب خود کرد
کدخبر : 559823

داستان جوکر بالاخره با برنده شدن امین حیایی به پایان رسید. امین حیایی کل جایزه خود را تقدیم خیرین مدرسه سار کرد.

امین حیایی برنده جوکر شد. امین حیایی جایزه جوکر را در دست گرفت. امین حیایی در یک حرکت انقلابی کل جایزه خود را تقدیم خیرین مدرسه ساز کرد و فقط تندیس جوکر را به خانه برد. امین حیایی دست و دلبازی خود را به همه نشان داد.

ویدئوی لحظه تقدیم کردن جایزه جوکر به خیرین مدرسه ساز توسط امین حیایی را ببینید.

امین حیایی ۹ میلیونی شد

پیج هواداری امین حیایی، خبر از 9 میلیون فالوئر شدن او داد.

امین حیایی

بیوگرافی امین حیایی

امین حیایی ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در قیطریه تهران متولد شد.در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی - سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد. امین حیایی با نیلوفر خوش خلق که بازیگر است ازدواج کرد. نیلوفر خوش خلق متولد ۱۳۵۱ میباشد او در فیلمهایی همچون قلاده طلا ، دایره زنگی ، مانی و ندا و سریال خوب بد زشت با همسرش امین حیایی همبازی بود. حاصل ازدواج امین حیایی و همسر سابق وی (مونا بانکی پور) پسری به نام دارا حیایی میباشد که در این اواخر وارد عرصه بازیگری شده است.

امین حیایی در سال ۱۳۷۰ بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود. در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش دوم برای فیلم براده های خورشید شد. خیلی زمان برد تا بتواند به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم های سینمایی بازی کند. در اولین نقش آفرینی اش به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم سیب سرخ حوا (۱۳۷۸) چندان موفق نبود. فیلم سیب سرخ حوا به کارگردانی سعید اسدیدر خرداد ۱۳۷۹ بر روی پرده سینما رفت. داستان سیب سرخ حوا داستان دختری است به نام ندا است که نامزدی چهار ساله اش را با فرهاد به هم می زند و با مردی مسن و پولدار به نام محمود فروزش که یک شرکت خصوصی دارد ازدواج می کند و..

امین حیایی

امین حیایی در سال 1381، رکورددار بود. شش فیلم با بازی او در سال 1381 در سینماهای تهران به روی پرده رفت:مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد و بوی بهشت. فیلم رز زرد به کارگردانی داریوش فرهنگ داستان درباره دو عروس و داماد است که در شب عروسی شان سفری را آغاز کرده و در منزل های بعدی در مسیر راه با هم آشنا می شوند و...

امین حیایی تا به حال در 3 فیلم هتل کارتن، دست های آلوده و مزاحم از ساخته های سیروس الوند به ایفای نقش پرداخته است. وی برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر در سال 1386 برای بازی در فیلم شب شد.

از موسسه هنری تا خوانندگی امین حیایی

در کنار بازی ، کلاس های بازیگری راه انداختم ، در واقع یک موسسه فرهنگی هنری داریم که هدفمان کشف ، استعدادیابی و معرفی بازیگران با استعداد است. در کنار آن در عرصه موسیقی نیز چند قطعه ای هم خوانده ام و دستی هم در نواختن گیتار دارم. ناگفته نماند امین حیایی در سال 1380 اولین آلبوم خود بنام بوی بهشت را را منتشر داد سپس سال 1385 با گروه کویر البوم باران را عرضه کرد.

امین حیایی

خوانندگان مورد علاقه امین حیایی

از خوانندگان احسان خواجه امیری را خیلی دوست دارم امیر تاجیک هم صدای خوبی دارد ، محسن چاوشی را در سنتوری شناختم ولی کار زنده از ایشان ندیدم.

بازیگران خارجی مورد علاقه امین حیایی

در میان بازیگران خارجی کارهای آل پاچینو را خیلی دوست داریم، برد پیت و تام کروز هم هستند که واقعا رو فیلم هایشان کار می کنند و انرژی صرف می کنند.

داوری عصر جدید

امین حیایی در زمستان سال ۹۷ با برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی جزو ۴ داور برنامه در کنار دکتر بشیر حسینی، رویا نونهالی و آریا عظیمی نژاد حضور دارد.

امین حیایی

کافه داری امین حیایی

حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق چند سالی است که با راه اندازی کافی شاپی زیبا و پرطرفدار به نام کافه وانیل در تهران، به جرگه هنرمندانی کافه دار پیوستند.

پشیمان نیستم

حقیقتا از نقش خاصی پشیمان نیستم ، چون همه این فیلم ها برای من تجربیات خوبی بوده  البته که برخی فیلم ها در کارگردان و، فیلمنامه ضعف داشته اند.اما من تلاش کردم که در سکانس هایی که حضور دارم و حتی بصورت مشترک با عواملی که در آن سکانس می باشند کارمان به خوبی از آب در بیاید.

ببینید | حرکت انقلابی امین حیایی همه را انگشت به دهن گذاشت | امین حیایی جوکر را مجذوب خود کرد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: