حامد آهنگی | اخبار حامد آهنگی | حواشی حامد آهنگی | حامد آهنگی در جوکر

ببینید | اتفاقی عجیب برای حامد آهنگی در شب های مافیا | بیرون کردن حامد آهنگی از برنامه تلویزیونی

ببینید | اتفاقی عجیب برای حامد آهنگی در شب های مافیا | بیرون کردن حامد آهنگی از برنامه تلویزیونی
کدخبر : 559990

حامد آهنگی در شب های مافیا از غرور زیادی دیگر سلبریتی ها گفت و بعد اعتراض کرد. این کار حامد آهنگی باعث اخراج حامد آهنگی از شب های مافیا شد.

حامد آهنگی از شب های مافیا اخراج شد. حامد آهنگی در شب های مافیا حضوری پر رنگ دارد. حامد آهنگی از غرور زیادی دیگر سلبریتی ها گفت. حامد آهنگی وسط برنامه شب های مافیا قهر می کند.

ویدئوی اعتراض حامد آهنگی به دیگر بازیگران شب های مافیا و قهر او را ببینید.

فیلم | اجرای حامد آهنگی به سبک کره‌ای و هندی

حامد آهنگی در برنامه «شب‌های آهنگی» به سبک کره‌ای و هندی می‌خواند.


ببینید | تقلید حرکات ابی توسط حامد آهنگی در «جوکر» 

حامد آهنگی در قسمت آخر برنامه جوکر ، با تقلیدهای مختلف از جمله تقلید حرکات ابی، باعث خنده امین حیایی شد.


ویدئو | ممنوع التصویر حامد آهنگی | علت ممنوع التصویر شدن حامد آهنگی

ممنوع التصویر حامد آهنگی واقعیت دارد؟ علت ممنوع التصویر شدن حامد آهنگی چیست؟ در ادامه مطلب حامد آهنگی ممنوع التصویر همراه فیگار باشید.

حامد آهنگی استندآپ کمدین، مجری، بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینمای ایران است. حامد آهنگی با صفورا آغاسی (بازیگر تئاتر گیلانی) ازدواج کرده است. حامد آهنگی صاحب یک پسر به نام آراد است.

حامد آهنگی

فیلم منتشر شده از حرکت حامد آهنگی در برنامه جوکر که به ادعای برخی کاربران توهین به غلامرضا نیکخواه عنوان شده بازتاب زیادی در اینستاگرام داشته است. در این ویدیو از فصل هفتم سریال جوکر حامد آهنگی در دو مرحله حرکات به مذاق برخی افراد «ناشایست» در قبال آقای نیکخواه انجام می دهد. به ادعای برخی منابع در فضای مجازی همین حرکت حامد آهنگی موجب ممنوع التصویر شدن او شده است. ادعای که البته بررسی ها نشان می دهد صحت و سقم چندانی ندارد؛ چرا که این کمدین مطرح ایرانی هم در قسمت آخر سریال جوکر دیده شد و هم در برنامه شب آهنگی با اجرای خودش!

علت ممنوع التصویر شدن حامد آهنگی


جوکر تایم حامد آهنگی در فینال جوکر فصل هفتم را ببینید‌

ویدیو جوکر تایم حامد آهنگی در فینال جوکر فصل هفتم که در آن در نقش معلمی با لهجه شیرین مازندرانی صحبت می‌کند، به یکی از پربیننده‌ترین ویدیوهای اینستاگرام تبدیل شده است.

در فینال فصل هفتم حامد آهنگی که نقش جوکر را داشت، به جایزه ۵۰ میلیون تومانی رسید. حامد آهنگی که به استنداپ های کمدی‌اش مشهور است، از فعال‌ترین عضو گروه در برنامه جوکر بود و از همان شروع برنامه با اجرای «جوکرتایم» خنده‌داری که داشت، نقش موثری در جمع‌آوری رای 99 درصدی ایفا کرد.

حامد آهنگی

جوکر تایم حامد آهنگی در فینال جوکر فصل هفتم

در فصل ۷ برنامه جوکر، آقایان غلام‌رضا نیکخواه، هومن برق‌نورد، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، یوسف صیادی، علیرضا استادی، حامد آهنگی، سیروس میمنت و امین حیایی حضور داشتند. برنده فینال جوکر، حامد آهنگی شد و توانست همه شرکت‌کنندگان را بخنداند و برنده جایزه ۵۰ میلیونی این برنامه شود.

رئالیتی شو جوکر، به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی هر هفته روزهای دوشنبه پخش می‌شد و قسمت پایانی آن دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ از فیلیمو منتشر شد.

در ادامه ویدیو جوکر تایم حامد آهنگی در فینال جوکر را مشاهده می‌کنیم:


رئالیتی شو جوکر در فضایى متفاوت و کمدی براى پخش اختصاصی از فیلیمو آماده شده بود. در هر فصل این برنامه، هشت نفر از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته طی شش ساعت برای ‌خنداندن یک دیگر رقابت کردند. چالش اصلی این‌جا بود که خودشان نباید بخندد. اگر خودشان بخندد یا لبخندی بزند، با هر بار خندیدن یک کارت زرد و پس از پنجمین بار، با دریافت کارت قرمز از مسابقه حذف می‌شوند.

سیامک انصاری در قسمت اول این مسابقه توضیح داده بود که هر کدام از شرکت‌کننده‌ها اگر مایل بودند می‌توانند مبلغی که برنده می‌شوند را صرف کمک به امرمدرسه‌سازی در مناطق محروم کشور کنند. با برنده شدن حامد آهنگی، این برنامه محبوب نیز به پایان رسید.

حامد آهنگی

مجری جوکر: سیامک انصاری

کارگردان مسابقه جوکر: احسان علیخانی، سیدحامد میرفتاحی

تهیه‌کننده اجرایی: امیرحسین بزرگ‌زادگان و محسن نجفی سولاری

پخش کننده: فیلیمو

شبکه اصلی: شبکه نمایش خانگی

تهیه‌شده: استودیو قرن جدید

خواننده تیتراژ: سینا حجازی

سرپرست نویسندگان: ایمان قیاسی و علی رضازاده

مدت زمان هر قسمت: ۵۹-۷۶ دقیقه

فصل‌ها: ۷ فصل

علت علاقه مند شدن حامد آهنگی به بازیگری و نویسندگی

زندگی حامد آهنگی با فوتبال شروع شد ، وی در رده نونهالان به باشگاه «ملوان بندرانزلی» رفت و در سه رده نوجوانان و جوانان در پست مهاجم بازی کرد اما از یک مقطعی به بعد ادامه نداد.

وی یادآور شد:

سال دوم راهنمایی در جشن های دهه فجر من برای گروه نمایش میکروفن نگه می داشتم اما گروه بازی خوبی نداشتند که حرص معلم حرفه و فن مان درآمد.

گفت آقا جمع کنید این که نشد بازی ، میکروفن رو بدید حامد ، من که سر کلاس ادای معلما را در میاوردم همونا رو انجام دادم و خوانندگی و تقلید صدا را هم اضافه کردم

حامد آهنگی

آنجا برای اولین بار بود که فهمیدم می توانم برای یک جمع بزرگی اجرا کنم و همین باعث تشویق و ادامه مسیرم شد.

نحوه ی به شهرت رسیدن حامد آهنگی

او در سال ۱۳۷۲ و از سن ۱۴ سالگی وارد گروه‌های نمایشی بندرانزلی شد و چند سال بعد با بازی در نمایش درام به کارگردانی محمدعلی انتظاری جایزه بازیگری تئاتر دانش‌آموزی استان را کسب کرد. در سال ۱۳۸۰ در کنار رضا نظری کار در برنامه جنگ شبانه را آغاز کرد و به عنوان نویسنده و کارگردان، نمایش‌های مختلفی از جمله سفر پرماجرا، کنکور، ماهواره، کلاس درس، داماد تصادفی و منشی قلابی را اجرا کرد.

آغاز کار حرفه‌ای آهنگی در سال ۱۳۸۱ و با دعوت شبکه باران شکل گرفت؛ و او همکاری با تلویزیون را تجربه کرد و در طول سالیان برنامه‌های مختلفی برای این شبکه ساخت. در سال ۱۳۸۹ و با دعوت حمید خندان به برنامه شب‌های کیش پیوست و به صورت ماهانه در جزیره‌ کیش به اجرای برنامه پرداخت. پس از معرفی استندآپ کمدی در برنامه خندوانه؛ وی در سال ۱۳۹۵ اجرای برنامه استندآپ در خندوانه را آغاز کرد و به شهرت رسید.

ببینید | اتفاقی عجیب برای حامد آهنگی در شب های مافیا | بیرون کردن حامد آهنگی از برنامه تلویزیونی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: