حسین کنعانی زادگان | حواشی حسین کنعانی زادگان | حسین کنعانی زادگان در شب آهنگی

ببینید | ترس خنده دار فوتبالیست معروف سوژه شد | حسین کنعانی زادگان بدجور ترسید

ببینید | ترس خنده دار فوتبالیست معروف سوژه شد | حسین کنعانی زادگان بدجور ترسید
کدخبر : 560000

حسین کنعانی زادگان بازیکن فوتبال در برنامه شب آهنگی حضور داشت. حسین کنعانی زادگان را بدجور ترساندند.

حسین کنعانی زادگان بازیکن فوتبال است. حسین کنعانی زادگان در پست دفاع بازی می کند. حسین کنعانی زادگان مهمان برنامه شب آهنگی بود. ترس عجیب حسین کنعانی زادگان د برنامه شب آهنگی سوژه شد.

ویدئوی لحظه ترساندن حسین کنعانی زادگان در برنامه شب آهنگی را ببینید.

آخرین شب ‌«شب‌ آهنگی» با حامد آهنگی و حسین کنعانی زادگان

قسمت آخر برنامه «شب‌آهنگی» با حضور محمد‌حسین کنعانی زادگان، به تهیه‌کنندگی محمدرضا صابری و کارگردانی و اجرای حامد آهنگی امشب سه شنبه ۱۴ تیرماه به صورت اختصاصی در پلتفرم «فیلم‌نت» منتشر شد.


ویدیو | خاطره شنیدنی حسین کنعانی زادگان از درگیری با شجاع و فارسی حرف زدن داور قطری

خاطره جالب محمد حسین کنعانی زادگان از درگیری لفظی با شجاع خلیل زاده در لیگ قطر و تذکر داور به زبان فارسی را ببینید.

بیوگرافی حسین کنعانی زادگان

نام اصلی : محمدحسین کنعانی زادگان

متولد : 3 فروردین 1373 در آبادان

زمینه فعالیت : فوتبال

پیشه : فوتبالیست

پست : دفاع

مدرک تحصیلی : لیسانس برق و مکانیک خودرو

سالهای فعالیت : 1389 تاکنون

قد : 188 سانتیمتر

محمد حسین کنعانی زادگان متولد 3 فروردین 1373 در آبادان بازیکن فوتبال اهل ایران است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته برق و مکانیک خودرو است.در پست دفاع توپ میزند و باشگاه فعلی او پرسپولیس است

حسین کنعانی زادگان

از استقلال ماهشهر تا پرسپولیس

فوتبال حرفه ای را با استقلال ماهشهر شروع کرده و تاکنون در تیم های پرسپولیس و بیرامارپرتغال (قرضی) ، ملوان (سربازی) ، استقلال ، سایپا ، ماشین سازی و پرسپولیس توپ زده است.

وی سابقه حضور در رده های مختلف تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران ، زیر ۲۰ سال ایران را در کارنامه خود دارد.کنعانی در نیم فصل ۱۳۹۰ به تیم پرسپولیس پیوست.

دوران سربازی و ورود به استقلال

کنعانی زاده برای گذراندن خدمت سربازی به عضویت باشگاه ملوان درآمد. او پس از گذراندن خدمت سربازی به باشگاه استقلال پیوست.

تیم ملی

کنعانی زادگان سابقه بازی در تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران و تیم ملی فوتبال جوانان ایران را دارد. محمد حسین کنعانی زادگان نخستین بازی ملی خود را در یک بازی دوستانه در برابر ازبکستان در سال ۱۳۹۴ انجام داد.

مصدومیت و حذف از استقلال

کنعانی در فصل نقل و انتقالات ۹۵-۹۶ با عقد قراردادی ۲ ساله به باشگاه استقلال تهران پیوست.

او در استقلال حضور موفقی را نداشت و پس از انجام تنها دو بازی برای این تیم مصدوم شد و ادامه فصل را از دست داد. او در پایان فصل در حالی که تنها دو بازی انجام داده بود از استقلال جدا شد.

حسین کنعانی زادگان

همیشه پرسپولیسی بودم

من در تیم ماشین سازی که بیشتر یک تیم دفاعی بود سه گل زدم و سه پاس گل دادم و در ملوان هم 6 گل زدم و آمار خوبی داشتم ، اما برای من در پرسپولیس مهم حفاظت کردن و دفاع کردن از دروازه پرسپولیس است.

من از دروازه پرسپولیس مثل خانواده ام دفاع می کنم.من دست بوس همه هواداران استقلال هستم چرا که حتی با وجود اینکه می دانستند من پرسپولیسی هستم به من احترام زیادی گذاشتند.

اما می خواهم همه هواداران پرسپولیس بدانند که همیشه یک پرسپولیسی اصیل بودم.

بهترین مدافع آسیا

خدا را شکر که کمک همه بچه های تیم در پرسپولیس و تیم ملی بوده تا به این شرایط برسیم. وقتی در ایران بازی می کردم و در تیم ملی همه به من کمک کردند. من سردار و مهدی طارمی جزو بازیکنان برتر آسیا شناخته شدم. من جزو برترین مدافعان آسیا بعد از فینال آسیا معرفی شدم و عملکردم در تیم ملی به عنوان بهترین مدافع وسط آسیا معرفی شدم که خدا را شاکرم.

مسلما بستگی زیادی به شرایط بازی و بازیکنان خواهد داشت. اینکه آقای اسکوچیچ چه تفکر و روندی را دنبال خواهند کرد. با توجه به شناختی که از ایشان پیدا کرده‌ام، آقای اسکوچیچ هر تیمی را از صبح تا شب بارها آنالیز می‌کنند. منظورم این است که بارها فیلم بازی حریفان را خواهند دید و بر اساس تاکتیک حریف فلسفه بازی ما را مشخص خواهند کرد. فکر نکنم بازی تدافعی را در نظر خواهند داشت و درست است که انگلیس بازیکنان قدرتمندی دارد اما مسلما ما هم به دنبال یک نمایش فوق العاده مقابل حریف خواهیم بود.

حسین کنعانی زادگان

ماجرای فایل صوتی محمد حسین کنعانی‌ زادگان

رفتار محمد حسین کنعانی زادگان در صورت وقوع و صحت ادعا، به هیچ وجه جای دفاع ندارد. از محتوای وویس مشخص است که زمان آن به حضور تیم ملی ایران در قطر برای بازی مقدماتی جام جهانی مقابل سوریه در ۲۵ آبان برمی گردد، یعنی حدود ۴۲ روز پیش برمی گردد یا به بازی ایران و کره جنوبی که ۷۶ روز قبل در تهران برگزار شد. اینکه بازیکن تیم ملی پیش از بازی حساس مقدماتی جام جهانی به دنبال بی اخلاقی باشد، کاملا محکوم است و باید در خصوص او برخورد انضباطی صورت بگیرد اما سوال این است که واقعا چرا بعد از ۷۶ روز یا ۴۲ روز درست در روزهایی که این پسر به تیم منتخب سال آسیا راه یافته، باید این فایل های صوتی منتشر شود؟

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: