لیلی رشیدی | اخبار لیلی رشیدی | حواشی لیلی رشیدی | مجری گری لیلی رشیدی

وقتی مادر خانمی زی زی گولو دیگر بازی نمی کند | لیلی رشیدی پا جای بزرگان صدا گذاشت

وقتی مادر خانمی زی زی گولو دیگر بازی نمی کند | لیلی رشیدی پا جای بزرگان صدا گذاشت
کدخبر : 560146

لیلی رشیدی در نمایش «روی موج یکشنبه‌ها» به کارگردانی مازیار سیدی نقش گوینده رادیو را ایفا خواهد کرد.

لیلی رشیدی گوینده رادیو شد. لیلی رشیدی مجی گری می کند. لیلی رشیدی در رادیو حضور پیدا خواهد کرد. لیلی رشیدی بازیگر مشهور و با سابقه ایرانی است. لیلی رشیدی این روزها از بازیگری فاصله گرفته است.

لیلی رشیدی در نمایش «روی موج یکشنبه‌ها» به کارگردانی مازیار سیدی نقش گوینده رادیو را ایفا خواهد کرد.

نمایش «روی موج یکشنبه‌ها؛ این‌بار با آلن بنت روی بوم آندرا کوچ» تجربه جدید مازیار سیدی در مقام طراح و کارگردان است که براساس مجموعه Talking Heads (شامل سیزده مونولوگ) اثر آلن بنت بازنویسی شده و قرار است از ۱۹ تیر در سالن انتظامی خانه هنرمندان ایران روی صحنه برود. در آستانه اجرای این اثر نمایشی تیزر آن نیز منتشر شده است.

بازیگران این نمایش (به‌ترتیب حروف الفبا) مژده ‌دایی، نغمه ‌فاطمی، نغمه ‌قوانلو، عارفه ‌معماریان با صدای محمدحسن ‌معجونی (صدای کشیش)، لیلی ‌رشیدی (مجری رادیو) هستند.

در این نمایش کارگردان رویکرد اجرایی خود را با الهام از آثار آندرا کوچ، نقاش سمبلیست آمریکایی بنا گذاشته و تلاش دارد بین نقاشی‌های هنرمند جوان و متن بازنویسی شده به قلم محمد زارعی گفتگو برقرار کند؛ از دل همین گفتگو است که اجرای «روی موج یکشنبه‌ها» شکل گرفته است.

لیلی رشیدی

در خلاصه داستان «روی موج یکشنبه ها» آمده است: «این‌جا صدای لندن است! از درختان سیبِ ما گیلاس‌های خوش‌طعم روییده؛ هوا بسیار دلپذیر است و کلاغ‌های خوش‌صدا آواز سرمی‌دهند. چهار زن داستان زندگی رویایی! خود را روایت می‌کنند.»

«روی موج یکشنبه‌ها» از ۱۹ تیر تا ۱۴ مرداد هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه میزبان تماشاگران است. پیش فروش بلیت سه روز دوم اجرای نمایش نیز به تازگی آغاز شده است.

قصه های زی زی گولو با صدای لیلی رشیدی در رادیو سوینا

لیلی رشیدی مادر خانومی قصه های تا به تا با روایتی از ماجراهای زی زی گولو به رادیو سوینا می آید.

لیلی رشیدی با قصه های زی زی گولو بازگشت

لیلی رشیدی دختر خانواده هنرمند داوود رشیدی و احترام برومند است که بازیگری را از دوران کودکی آغاز کرد و در فیلم و سریال های زیادی مقابل دوربین رفت.

قصه های تا به تا به کارگردانی مرضیه برومند یکی از ماندگارترین کارهای کارنامه هنری لیلی رشیدی است که بسیاری از مخاطبان تلویزیون هنوز هم او را با عنوان مادر خانومی قصه های تا به تا می شناسند.

مادر خانومی قصه های تا به تا با روایتی از ماجراهای زی زی گولو به رادیو میرود.

ماجراهای زی زی گولو در رادیو سوینا

رادیو سوینا کار خلاقانه گلاره عباسی و گروهش برای روشن دلان عزیز است که در جدیدترین فعالیت هنری شان روی موج کودک را راه اندازی کردند و مبینا موسوی نوجوان نابینای کشورمان اجرای این برنامه را برعهده دارد و لیلی رشیدی با اتفاقی متفاوت به این گروه پیوست.

لیلی رشیدی

لیلی رشیدی روایتگر قصه های زی زی گولو در رادیو سوینا میشود و جمعه ها ساعت 18:30 در برنامه روی موج کودک حضور دارد.

قصه های تا به تا یا همان زی زی گولو یکی از خاطره انگیزترین برنامه های کودک و نوجوان بود که لیلی رشیدی و امیرحسین صدیق با این برنامه مشهور شدند.

لیلی رشیدی

زی زی گولو عروسکی بود که از یک سیاره ناشناخته به زمین آمده بود و با کارهای خارق العاده اش حال و هوایی متفاوت به خانه آقای پدر و مادر خانومی داده بود.

لیلی رشیدی

لیلی رشیدی حائری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۲ در تهران است. او با سریال تلویزیونی زی ‌زی گولو در دهه هفتاد شمسی که برای کودکان ساخته شده بود در جامعه هنری ایران شناخته شد.

لیلی رشیدی فعالیت اصلی خود در سینما را با فیلم دلشدگان ساخته علی حاتمی آغاز نمود. او در زمان ساخت این فیلم تنها ۱۸ سال داشت. از نمونه آثار او می توان به در به در ها، عرق سرد، جاده قدیم، خوک، مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش، باغ آلبالو و اسم اشاره کرد.

جلوگیری از حضور در تلویزیون

بازیگری را با تلویزیون آغاز کردم و علاقه زیادی برای کارهای تلویزیونی دارم.

اما این چند سال اخیر مسئولین برای ادامه حضورم در تلویزیون ، امضاها و تعهداتی از من می خواهند مبنی بر پشیمانی ام از بعضی کارهایی که انجام دادم.

این در حالیست که من حاضر به تعهد نشدم ، چرا که دلیلی برای پشیمانی نمی بینم ، این مسائل مانع حضورم در تلویزیون می شود.

لیلی رشیدی

فعالیت های لیلی رشیدی

خانم رشیدی مدتی در قامت مدرس برای کودکان ، مهارت های هنری برای بازیگری و آموزش برگزاری نمایش های خلاق کودکانه را یاد می دهد.

زیونی زی ‌زی گولو در دهه هفتاد شمسی که برای کودکان ساخته شده بود در جامعه هنری ایران شناخته شد.

لیلی رشیدی فعالیت اصلی خود در سینما را با فیلم دلشدگان ساخته علی حاتمی آغاز نمود. او در زمان ساخت این فیلم تنها ۱۸ سال داشت. از نمونه آثار او می توان به در به در ها، عرق سرد، جاده قدیم، خوک، مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش، باغ آلبالو و اسم اشاره کرد.

دوستی لیلی رشیدی با لیلا حاتمی 

دوستی قدیمی خانواده علی حاتمی و خانواده داود رشیدی ، از سال های دور زمینه رفاقت لیلی رشیدی و لیلا حاتمی را فراهم کرده است.

لیلی و لیلا، دوستان دوران کودکی یکدیگر بوده اند و تصاویری که از آن سال ها به یادگار مانده، نشان از همراهی این دو دوست دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: