لعیا زنگنه | اخبار لعیا زنگنه | حواشی لعیا زنگنه | فیلم های لعیا زنگنه

ببینید | عاشقانه های دو بازیگر مشهور پس از سالها دوباره رقم خورد | لعیا زنگنه در پناه تو را فریاد می زند

ببینید | عاشقانه های دو بازیگر مشهور پس از سالها دوباره رقم خورد | لعیا زنگنه در پناه تو را فریاد می زند
کدخبر : 560337

لعیا زنگنه و رامین پرچمی دو بازیگر فیلم در پناه تو پس از سالها در اکران مردمی فیلم "بی صدا حلزون" یکدیگر را دیدند.

لعیا زنگنه و رامین پرچمی در اکران مردمی فیلم "بی صدا حلزون" حضور پیدا کردند. لعیا زنگنه و رامین پرچمی یکدیگر را پس از سالها دوری دیدند. لعیا زنگنه و رامین پرچمی بازیگران فیلم "در پناه تو" بودند. لعیا زنگنه بازیگر یکی از بهترین بازیگران زن ایرانی در سال های اخیر بوده است.

ویدئوی دیدار لعیا زنگنه و  رامین پرچمی در اکران مردمی فیلم بی صدا حلزون را ببینید.

معرفی فیلم بی صدا حلزون

فیلم بی صدا حلزون محصول سال 1398 کشور ایران به کارگردانی بهرنگ دزفولی‌زاده،متولد سال 58 در تهران،دزفولی نژاد که در رزومه کار خود شاید این اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند او باشد اما در نیمی از برنامه های مطرح سینما حضور فعالی داشته چه تلویزیون و چه شبکه نمایش خانگی او در تمامی بخش ها نظیر مدیر فیلمبرداری،عکاسی و …در بیش از 90 فیلم و تله فیلم حضور داشته حال پس از مدت ها اولین فیلم بلند خود را آماده نمایش دارد او که پیشتر در پشت صحنه در فیلمبرداری و عکاسی بیشترین تجربه را دارد و در چندین بخش هم موفق به دریافت جایزه گردیده باید دید فیلم خودش در فیلمبرداری،صدا و تصویر آیا حرفی برای گفتن دارد یا خیر؟

بهرنگ دزفولی‌زاده در برنامه هایی همچون خندوانه هم نیز به عنوان مدیر فلمبرداری نیز حضور داشته و اگر بخواهیم جدیدترین کار او را نام ببریم در فیلم سینمایی علفزار که این روزها در حال اکران می باشد به عنوان مدیر پشت صحنه حضور داشته است باید دید دزفولی‌زاده که تجربه در فیلم و سریال های فراوانی را دارد در اولین فیلم خود موفق خواهد شد تماشاگران ایرانی را قانع کند یا خیر؟باید منتظر ماند و دید گیشه چه سرنوشتی را برای فیلم بی صدا حلزون رقم خواهد زد.

لعیا زنگنه

تهیه کنندگی فیلم سینمایی بی صدا حلزون نیز بر عهده مرتضی شایسته است کسی که تا دهه ۸۰ به عنوان برترین تهیه کننده فیلم ها ایرانی حضور فعالی داشت بیش از نیمی از جذابترین و هیجان انگیزترین فیلم های دهه ۸۰ ایران را مرتضی شایسته تهیه کنندگی کرده است اگر بخواهیم به روزمه این تهیه کننده و موسس شرکت هدایت فیلم اشاره کنیم میتوانیم به فیلم هایی همچون حرکت اول، بوتیک ، شیش و بش ، آتیش بازی و نیز اشاره کرد.

داستان و بازیگران فیلم سینمایی بی صدا حلزون

فیلم سینمایی بی صدا حلزون یک داستان اجتماعی و درام را در دل خود گنجانده و فهم و درک آن برای یک تماشاگر فیلم بسیار ساده است نویسنده به سراغ یک داستان ساده اما جذاب رفته است و بی صدا حلزون روایت مادری کم‌شنوا است که علی‌رغم مخالفت همسر سابقش که او هم ناشنوا است، سعی دارد برای فرزندش عمل کاشت حلزون انجام دهد تا او بتواند به مدرسه کودکان عادی برود و آینده‌ای متفاوت داشته باشد.در این فیلم هانیه توسلی نقش یک مادر کم شنوا را ایفا می کند.

در فیلم ایرانی بی صدا حلزون به نویسندگی محمدرضا رهگذر هنرمندانی همچون هانیه توسلی ، مهران احمدی ، محسن کیایی ، پدرام شریفی ، بهنوش بختیاری ، علیرضا جلالی‌تبار

لعیا زنگنه

سایر اطلاعات فیلم 

رده سنی : PG-13 | تماشای این فیلم برای افراد زیر 13 سال مناسب نیست!

تهیه کنندگان : مرتضی شایسته

نویسندگان : محمدرضا رهگذر

موسیقی : رضا شبیری

مدت زمان : 90 دقیقه

خلاصه داستان : فیلم بی صدا حلزون روایت مادری کم‌شنوا است که علی‌رغم مخالفت همسر سابقش که او هم ناشنوا است، سعی دارد برای فرزندش عمل کاشت حلزون انجام دهد تا او بتواند به مدرسه کودکان عادی برود و آینده‌ای متفاوت داشته باشد.

بیوگرافی لعیا زنگنه

لعیا زنگنه متولد ۱ مهر ۱۳۴۴ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است.

لعیا زنگنه

لعیا زنگنه بازی در نمایش‌های حرفه‌ای را از سال ۱۳۷۱ و بازی در سینما را از سال ۱۳۷۵ با راز مینا کاری از عباس رافعی آغاز کرد. لعیا زنگنه که دارای مدرک کارشناسی تئاتر از دانشگاه هنر تهران است و یک دوره کلاس آموزش نقاشی را نیز گذرانده‌است. استعداد هنری وی توسط امین تارخ در سال ۱۳۷۱ کشف و با هدایت هنری و مشاوره محمدعلی کشاورز و ثریا قاسمی وارد عرصه تلویزیون و سینما شد. او دوران دانشجویی در چند نمایش شامل پارانویا، یادگار، خال خالی (نمایش عروسکی) و نیز در فیلم کوتاه دانشجویی کنج تنهایی بازی کرد. بازی در نمایش یادگار سال‌های شن (ساخته علی رفیعی در ۱۳۷۱) نخستین کار حرفه‌ای او در تئاتر بود.

بیوگرافی رامین پرچمی

رامین پرچمی (متولد ۲۷ شهریور ۱۳۵۲ بازیگر ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون است.

تحصیلات رامین پرچمی

رامین پرچمی کارشناس ارشد کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است.

فعالیت هنری رامین پرچمی

رامین پرچمی علاوه بر بازیگری، کارگردان فیلم کوتاهی با عنوان راه حل بوده‌است. پرچمی فعالیت خود را با بازی در سریال در پناه تو و فیلم سینمایی ضیافت آغاز کرد. وی برای مدتی سردبیر هفته‌نامه فرهنگی هنری نقش‌آفرینان بود.

لعیا زنگنه

شهرت او به خاطر بازی در مجموعه‌های تلویزیونی چون در پناه تو، پس از باران، همسایه‌ها، زیر آسمان شهر ۳ و فیلمهایی چون ضیافت، اعتراض، تلفن، خاکستری، مهمان مامان، اخراجی‌های ۲ است.

فعالیت سیاسی رامین پرچمی

رامین پرچمی در اعتراضات جنبش سبز در ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ در تهران دستگیر و به زندان اوین منتقل شد و پس از چندین ماه تحمل زندان، در ۲۸ اسفند ۱۳۹۰ موقتاً آزاد شد و جهت انجام کارهای اداری به تهران آمد. این خبر در آن زمان بنا به درخواست پرچمی رسانه‌ای نشد تا در مراحل اداری با مشکل مواجه نشود.

سرانجام در تاریخ ۸ مرداد ۱۳۹۱ با موافقت رامین پرچمی این خبر به رسانه‌های عمومی اطلاع داده شد. در ۳۱ فروردین ۱۳۹۰ اعلام شد که پرچمی به اتهام اقدام علیه امنیت ملی از طریق شرکت در تجمع غیرقانونی، فیلمبرداری و اخلال در نظم عمومی از سوی شعبه ۱۳ دادگاه انقلاب اسلامی شهر تهران به تحمل یک سال حبس تعزیری محکوم شده‌است.

لعیا زنگنه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: