قیمت دلار امروز ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | قیمت دلار صرافی ملی | دلار گران شده؟

قیمت دلار امروز 21 تیر 1401 | قیمت دلار صرافی ملی | دلار  گران شده؟
کدخبر : 560489

نرخ برابری درهم به دلار یک کانال بالاتر از نرخ فعلی بازار است اما اسکناس آمریکایی در بازار پشت خطی شب گذشته تمایل چندانی به صعود نداشت.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز اعلام شد.صرافی بانک ملی ایران امروز قیمت فروش دلار آمریکا را ۲۷,۹۱۹ (بیست و هفت هزار و نهصد و نوزده تومان) اعلام کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۷,۶۴۲ (بیست وهفت هزار و ششصد و چهل و دو تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۷,۹۱۹ (بیست و هفت هزار و نهصد و نوزده  تومان) اعلام شد.

 

نرخ برابری درهم به دلار یک کانال بالاتر از نرخ فعلی بازار است اما اسکناس آمریکایی در بازار پشت خطی شب گذشته تمایل چندانی به صعود نداشت.قیمت دلار درتهران بیش از ۱۰ روز است که  در یک محدوده خاص معامله می شود.

سیگنال قیمت درهم به بازار دلار

قیمت دلار

برخی از تحلیلگران معتقدند با سیاست های جدید ارزی حجم معاملات بازار آزاد پایین آمده و عمده افراد حاضر در بازار، معاملات خود را در بنگاه‌های ارزی رسمی و مورد تایید بانک مرکزی انجام می‌دهند.

 البته به عقیده برخی از کارشناسان بازار و به دلیل وجود سقف عرضه سالانه در معاملات رسمی، سیاست ارزی جدید تنها برای مدتی می‌تواند از نوسانات بازار بکاهد و در بلندمدت با برطرف نشدن حجم واقعی تقاضا، بازار ارز مجددا شاهد ایجاد شکاف در معاملات بازار‌های رسمی و غیر‌رسمی خواهد بود.

نرخ برابری درهم به دلار یک کانال بالاتر از نرخ فعلی بازار است  اما اسکناس آمریکایی در بازار پشت خطی شب گذشته تمایل چندانی به صعود نداشت. به نظر می رسد دفاع بازار ساز در چند وقت اخیر در برابر افزایش قیمت دلار و  ترس معامله گران از عرضه بازارساز موجب شده بازیگران ارزی بی گدار به آب نزنند و در لاک احتیاط قرار بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: