بهرام افشاری |‌ ازدواج بهرام افشاری |‌ عشق بهرام افشاری

بهرام افشاری با بازیگر سریال پایتخت ازدواج کرد | همسر بهرام افشاری نمایان شد

بهرام افشاری با بازیگر سریال پایتخت ازدواج کرد | همسر بهرام افشاری نمایان شد
کدخبر : 560662

ماجرای ازدواج لیندا کیانی با بهرام افشاری در سینمایی جدید جنجالی شد .

بهرام افشاری بازیگر باتجربه سینما و تیاتر است  بهرام افشاری در سریال های طنز و جدی زیادی ایفای نقش کرده است . بهرام افشاری در سریال پایتخت چهره شد و در سریال های مختلف نیز بازی کرده است . بهرام افشاری در سریال های شبکه نمایش خانگی نیز حضور مستمر داشته است . در ادامه ویدیویی از ماجرای ازدواج بهرام افشاری با لیندا کیانی که در فیلم سینمایی خودزنی نقش زن و شوهر را بازی می کردند را مشاهده می کنید .

زندگینامه و بیوگرافی بهرام افشاری به همراه تصاویر

نام :بهرام

نام خانوادگی :افشاری

تاریخ تولد :6 خرداد 1366

محل تولد :همدان

وضعیت تاهل :مجرد

شروع فعالیت :1382

قد :198 سانتی متر

بهرام افشاری در 6 خرداد سال 1366 در همدان متولد شد ؛ او تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

بهرام افشاری

تاریخچه فعالیت هنری

از سال ۱۳۸۲ کار تئاتر را در سطح آماتور در همدان آغاز نمود و به گفته خود بازیگری در تئاتر را بخاطر دور شدن از روزمرگی انتخاب کرد.

اما کم کم به این حرفه علاقه مند شد و در سال ۱۳۸۸ بزرگترین تصمیم زندگی خود یعنی هجرت از همدان به پایتخت - تهران و شرکت در کلاسهای بازیگری حمید سمندریان را گرفت.

با این مهاجرت و تغییر رویه خود را توانست خود را به سطح حرفه ای بازیگری نزدیک کرده و فعالیت خود را در زمینه تئاتر بیشتر کند.

قسمت اعظم فعالیت هنری او در تئاتر میباشد ؛ بطوریکه در طی چند سال اخیر اکثرا در جشنواره تئاتر فجر حضور پر رنگی داشته است.

اولین کاندید شدن او در جشنواره تئاتر فجر در سن ۲۴ سالگی او اتفاق افتاد.

در فعالیتهای اخیر خود در حوزه تئاتر نمایش جوجه تیغی را کارگردانی کرد که اتفاقا در این نمایش داستان زندگی خود را نوشته و بروی صحنه برد. این نمایش با استقبال قابل توجهی روبرو شد.

بهرام افشاری

بیوگرافی بهرام افشاری

بهرام افشاری متولد 6 خرداد 1366 در همدان ، بازیگر سینما و تلویزیون است

دانش آموخته رشته ساخت و تولید از هنرستان و لیسانس بازیگری از دانشگاه آزاد تهران می باشد که از تئاتر شروع کرد و با سریال «پایتخت» به اوج شهرت رسید

او با 198 سانتی متر قد بعنوان قد بلندترین و محبوب ترین بازیگر شناخته می شود

بهرام افشاری

علاقه به بازی از کودکی

در دوران کودکی با فیلم آشنا و آمیخته شدم و از سنین نوجوانی عاشق سینما شدم البته نه بعنوان کسی که بازیگری را دوست دارد بلکه به عنوان یک فیلم بین و مخاطب عاشق سینما و پرده نقره ای آن شدم

بهرام افشاری

شروع از تئاتر

بصورت جدی بازیگری را از سال 1382 وقتی 16 ساله بود بصورت آماتور از تئاتر همدان شروع کرد تا اینکه سال 88 وقتی 22 ساله بود برای پیشرفت راهی تهران شد

بهرام افشاری

کلاس بازیگری

در تهران ابتدا به کلاس های بازیگری حمید سمندریان رفت تا اینکه بصورت حرفه ای وارد کار تئاتر شد و در بیش از ۳۰ اجرای حرفه ای حضور داشت

بهرام افشاری

جایزه در تئاتر

در سال 88 توانست برترین جوان ایران در بازیگری تئاتر شناخته شود

یکسال بعد نیز بعنوان بازیگر اول جشنواره تئاتر شهر معرفی شد و سال 1390 نیز تندیس بهترین بازیگر مرد را از جشنواره بین المللی فجر بدست آورد

بهرام افشاری

پیک موتوری

سال نود با پول جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره به میدان گمرک رفتم و موتور خریدم و تا مدت ها پیک موتور بودم تا خرج خودم را در بیاورم

 

در جلوی دوربین

بعد از تئاتر در خرداد سال ۱۳۹۲ وقتی ۲۶ ساله بود تجربه کوتاهی را در فیلم «عصبانی نیستم» به کارگردانی رضا درمیشیان در سینما به دست آورد

 

فیزیک خاص و مشکلات او در ایفای نقش

بهرام افشاری حدود ۲ متر (۱۹۸ سانتی متر ) قد داردو از اینرو در ابتدای ورود به عرصه بازیگری به خاطر قد بلند خود دچار عدم اعتماد به نفس شده بود و بخاطر همین حالت بازدارندگی از سوی خودش برایش ایجاد شده بود.

از طرفی اطرافیان و اهل سینما و تئاتر همیشه این مشکل بلندی قد او را مانعی برای پیشرفت وی میدیدند و روی این موضوع تاکید داشتند.

اما جالب است بدانید که برخی از کارگردانها از جمله منوچهر هادی که در ابتدا نظر مثبتی بر فعالیت بهرام افشاری در سینما را نداشتند بعد ها از وی در آثار خود در سینما استفاده کردند.

 

ورود بهرام افشاری به سینما

بالاخره او در سال ۱۳۹۲ با فیلم عصبانی نیستم ساخته ی رضا درمیشیان وارد سینما شد و پس از وارد شدن به این عرصه رنگ و بوی خاصی به فعالیت های خود داد.

به گفته بهرام افشاری در این تجربیات سینما و تلویزیون فیزیک و قد او همیشه باعث اختلاف بین عوامل همچون کارگردان و تهیه کننده ها برای انتخاب او در راستای بازیگری بوده است.

همکاری او با سیروس مقدم از نقش کوتاهی در پایتخت ۲ شروع شد و پس از آن سریال علی البدل را با این کارگردان شروع کرد. اما اوج دیده شدن و محبوب شدن او با سیروس مقدم در پایتخت ۵ در نقش بهتاش فریبا اتفاق افتاد ؛ بطوری که با اینکه وی اصلالت همدانی دارد اما به نحوی کارکتری مازندرانی به خود گرفت که گاها مخاطب این برداشت را دارد که بهرام افشاری اصالت شمالی دارد.

 

تم شخصیتی در بازیگری

بهرام افشاری توانمندی خود را در ایفای شخصیت های مختلف را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است . اگر آثار سینمایی و تلویزیونی او را بررسی کنیم متوجه این خواهیم شد که تنها نقاط مشترک کاراکتر های ایفا شده توسط او فقط فیزیک اوست و توانسته تم های مختلف را به خوبی و تفکیک شده از تمهای قبلی خود ایفا کند.

 

بهرام افشاری در سریال علی البدل

او طرفدار تیم فوتبال استقلال تهران است.

 

سریالهای بهرام افشاری

پایتخت ۲ به کارگردانی سیروس مقدم ساخته شده در سال ۱۳۹۱ و اکران در نوروز ۱۳۹۲

علی البدل به کارگردانی سیروس مقدم ساخته شده در سال ۱۳۹۵ و اکران در نوروز ۱۳۹۶

پایتخت ۵ به کارگردانی سیروس مقدم ساخته شده در سال ۱۳۹۶ و اکران در نوروز ۱۳۹۷

 

کارهای سینمایی بهرام افشاری

عصبانی نیستم به کارگردانی رضا درمیشیان ساخته شده در سال ۱۳۹۲

ایران برگر به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی ساخته شده در سال ۱۳۹۳

لانتوری به کارگردانی رضا درمیشیان ساخته شده در سال ۱۳۹۴

کارگر ساده نیازمندیم به کارگردانی منوچهر هادی ساخته شده در سال ۱۳۹۴

نیوکاسل به کارگردانی محمود قصابیان ساخته شده در سال ۱۳۹۵

آقای سانسور به کارگردانی علی جبارزاده ساخته شده در سال ۱۳۹۶ 

 

بهرام افشاری با شرایط خاص به تلویزیون می آید

بهرام افشاری بازیگر بلند قد سینما ، تئاتر و تلویزیون است که کمتر کسی از مخاطبان تلویزیون وجود دارد که بعد از پخش سریال پایتخت او را نشناسد. بازیگر محبوب نقش بهتاش یکی از موفق ترین چهره های سریال پایتخت بود که با بازی در کنار هنرمندان باسابقه مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت.

بهتاش سریال پایتخت با نقشی جدید و متفاوت در سریال شرایط خاص مهمان خانه های مردم در قاب شبکه سه سیما میشود. به بهانه پخش سریال شرایط خاص مروری بر سریال های این هنرمند جوان داشته ایم که توصیه میکنیم تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

مروری بر چند سریال بهرام افشاری در تلویزیون

بهرام افشاری با سریال شرایط خاص به کارگردانی وحید امیرخانی در کنار کامبیز دیرباز در شبکه سه سیما روی آنتن میرود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر:

  • غفار

    زن فقط خارجی بایدباشه هرکس "زن ایرانی بگیره نه تنهادنیای خودش روباخته بلکه آخرتش هم باخته چراکه زنان ایرانی بسیارکثیف وسربازان شیطانندآنهابرای شیطان زندگی میکنندوبرای شیطان میمیرند

  • ناشناس

    میدونستم

  • میدونستم