الناز شاکردوست | ازدواج الناز شاکردوست |‌ عشق الناز شاکردوست

ماه عسل لاکچری الناز شاکردوست و هوتن شکیبا |‌ نگاه مرموز و معنادار الناز شاکردوست به هوتن شکیبا

ماه عسل لاکچری الناز شاکردوست و هوتن شکیبا |‌ نگاه مرموز و معنادار الناز شاکردوست به هوتن شکیبا
کدخبر : 560682

ویدیوی دیده نشده از الناز شاکردوست و هوتن شکیبا به سرعت در اینستاگرام ترند شد .

الناز شاکردوست بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . الناز شاکردوست در سینمایی شبی که ماه کامل شد حضور یافت او در این فیلم همبازی هوتن شکیبا بود و نقش همسرش را بازی می کرد . الناز شاکردوست در این فیلم با این بازیگر راهی ماه عسل شد . در ادامه ویدیوی دیده نشده از سکانس سخت این فیلم با بازی الناز شاکردوست و هوتن شکیبا را می بینید . الناز شاکردوست از بازیگران پرطرفدار و کم حاشیه می باشد . 

بیوگرافی کامل الناز شاکر دوست

الناز شاکردوست متولد 7 تیر 1363 در تهران ، بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما ، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.بیوگرافی الناز شاکردوست بازیگر و همسرش + زندگینامه

 

پدر وی تاجر ابزارآلات صنعتی و الکترود و مادرش فاطمه محتشمی خانه دار است. الناز علاقه بسیار عجیبی به مادرش دارد.

 

الناز شاکردوست و پدر و مادرش

الناز فرزند دوم خانواده است که یک برادر بزرگتر به نام علی و یک خواهر کوچکتر از خودش به نام الیکا دارد. البته شباهت الناز و برادرش بسیار زیاد است.

 

رتبه 11 کنکور

بچه درسخونی بود به حدی که در رشته ریاضی و فیزیک با معدل 19/23 دیپلم گرفت و در کنکور هنر با رتبه 11 رشته بازیگری تئاتر را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد.

 

وضعیت ازدواج و همسر الناز شاکردوست

الناز شاکردوست ازدواج نکرده و مجرد است ، مدتی شایعه شده بود که وی با علیرضا حقیقی دروازه بان سابق پرسپولیس ازدواج کرده اما این کذب بود.

 

الناز شاکردوست و برادرش علی شاکردوست

الناز در بین خوانندگان پاپ رضا صادقی و در میان بازیگران زن بازی گوهر خیراندیش و گلشیفته فراهانی ، از بین بازیگران مرد مرحوم منوچهر نوذری و شهرام حقیقت دوست را می پسندد.

همچنین وی به بازی فوتبال علاقه فراوانی دارد و از طرفداران پرسپولیس است.

 

رتبه 11 کنکور

بچه درسخونی بود به حدی که در رشته ریاضی و فیزیک با معدل 19/23 دیپلم گرفت و در کنکور هنر با رتبه 11 رشته بازیگری تئاتر را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد

 

شروع بازیگری

 

از کودکی عاشق بازی و نواختن پیانو بود بطوری که همه اطرافیان پی به استعداد ذاتی او برده بودند که در نهایت این علاقه باعث شد در دانشگاه رشته تئاتر بخواند

 

بعد از ورود به دانشگاه از تئاتر دانشجویی شروع کرد تا اینکه سال 1382 وقتی 19 سال بود توسط کیومرث پوراحمد (کارگردان) برای بازی در فیلم «گل یخ» دعوت شد

به این ترتیب اولین با در این فیلم با محمدرضا گلزار و گوهر خیراندیش جلوی دوربین رفت

 

 

شهرت

بعد از اولین تجربه موفق شد سال 1383 در 4 فیلم سینمایی پشت سر هم بازی کند 

چهره اش از فیلم «عروس فراری» سال 84 شناخته شد سپس با حضور در فیلم های «قاعده بازی» ، «اتوبوس شب» ، «کیش و مات» و «دو خواهر» حسابی به اوج شهرت رساند

 

بدون تجربه تلویزیونی

خانم شاکردوست تابحال در هیچ سریال تلویزیونی بازی نکرده اما سابقه حضور در دو سریال نمایش خانگی بنام «قلب یخی» 1 و 2 و «رالی ایرانی» را دارد

 

ورزش مورد علاقه

بدنسازی و TRX (ورزش کشش عضلانی) و اسکی در فصل آن، از مهم ترین ورزش‌ هایی است که معمولا در برنامه ورزشی من قرار دارند ، یوگا هم به خاطر شرایط سلامت جسم و روح مهم است 

 

شروع بازیگری

او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سن هجده سالگی با فیلم اینجا… آخر دنیا و در نوزده سالگی ، با بازی در فیلم گل یخ در سال 1383، به کارگردانی کیومرث پوراحمد ، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در 4 فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد.

 

ماجرای یک قدمی مرگ

ایفای موقعیت خودکشی در فیلم تابو در سال 93 نزدیک بود به مرگ واقعی الناز شاکردوست منجر شود ، او با دور شدن از ساحل در حال غرق کردن خود در فیلم بود که ناگهان به سمت گرداب دریا کشیده می شود و در ثانیه ها آخر زندگی اش توسط زن و مردی ترکمن ساکن روی یک کشتی نجات پیدا می کند.

 

افسانه در فیلم رسوایی

نقش افسانه را در واقع زندگی کردم و روحم تا ابد در این نقش باقی می ماند. تنها دلخوشی من بیدار شدن به موقع روح های مملکتم ایران است. دلیل ایفای الناز شاکردوست در این نقش شنیدن آه همان دختری بود که بعد از گران شدن قیمت نان از خدا قهرش گرفت و از صف خارج شد و سوار مرکب فحشا شد و کسی نپرسید جواب خانه بی نان چه می شود.

 

الناز شاکردوست باز هم در دو طبقه روی پیلوت بازی میکند

الناز شاکردوست بازیگر جوان کشورمان هفته گذشته سر صحنه فیلم سینمایی دو طبقه روی پیلوت دچار سانحه شد و در بیمارستان بستری شد. ابراهیم ابراهیمان کارگردان این فیلم سینمایی درباره آخرین وضعیت این بازیگر کشورمان توضیحاتی داد که در ادامه میخوانید.

ابراهیم ابراهیمیان در پی حادثه ای که برای الناز شاکردوست بازیگر فیلم جدیدش پیش آمده و منجر به بستری شدن او در بیمارستان شده است، در گفت وگویی بیان کرد:در حال حاضر پروژه را متوقف کرده ایم و توجه همه ما معطوف به این است که حال خانم شاکردوست بهتر شود.

 

الناز شاکردوست همچنان در بیمارستان بستری است

او افزود:ما با هیچ بازیگری مذاکره نکرده ایم و قرار هم نیست فعلا هیچ بازیگری جایگزین او شود تا ببینیم وضعیت خانم شاکردوست چه می شود. چون این آسیب دیدگی در دیسک مهره برای خود من هم یک بار اتفاق افتاده و احتمالا باید فیزیوتراپی داشته باشد. ابراهیمیان همچنین تاکید کرد:این حادثه خارج از صحنه فیلمبرداری رخ داده و بر اثر یک بی احتیاطی بوده که نه به خانم شاکردوست ارتباط داشته و نه به پروژه.

فیلم سینمایی «دو طبقه روی پیلوت» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان یک کمدی اجتماعی است و در برخی خبرها سعید آقاخانی، جواد عزتی، حمیدرضا آذرنگ و هادی حجازی فر به عنوان دیگر بازیگران این فیلم معرفی شده اند.

ابراهیمیان پیش تر فیلم های سینمایی «آاادت نمی کنیم» و «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» را نیز کارگردانی کرده است.

 

الناز شاکردوست و زیباترین مدل پالتو و مانتوهای بازیگران زن سینما و تلویزیون ایرانی

سری مدل پالتو و مانتو بازیگران را با مانتوهای الناز شاکردوست ادامه می دهیم. الناز شاکردوست یکی از بازیگران پر شور و شوق ایرانی است. اغلب نقش هایی که او ایفا می کند برای ثابت کردن این گفته کافی است. لباس های شاد و سبک پوشش خاص این بازیگر زن هم همانند دیگر همکارانش به وضوح به چشم می خورد.در همین ابتدا بگویم که تنوع مدل پالتو و مانتوهای الناز شاکردوست بسیار کمتر از نقش ها و فیلم هایی است که تا به حال از او دیده اید اما به احترام نظرات کاربران این سری را به این بازیگر اختصاص دادیم.تنوع رنگ در انتخاب های الناز اولین چیزی است که به چشم می آید. در این سال های رفته می توان او را با ده ها رنگ مانتو به خاطر آورد؛ آن هم نه رنگ هایی متداول مثل سفید، سورمه ای، قهوه ای و. . . رنگ های خاص، تند و جسورانه که به قول خودش خبر از روحیه شاد، پرانرژی و فارغ از افسردگی این بازیگر جوان می دهد.

ازدواج هوتن شکیبا و الناز شاکردوست 

هوتن شکیبا

هوتن شکیبا

رقص هوتن شکیبا در فیلم تی تی

تصاویری از اولین اکران مردمی «تی‌تی» با حضور الناز شاکردوست و هوتن شکیبا را ببینید.

همزمان با آغاز اکران فیلم سینمایی «تی‌تی» ساخته آیدا پناهنده در سراسر کشور، الناز شاکردوست و هوتن شکیبا، بازیگران این فیلم در سئانس‌های ساعت ۱۹ و ۲۰ روز چهارشنبه ۱۵ تیر ماه، با حضور در پردیس سینمایی کوروش، همراه با مردم به تماشای این فیلم می‌نشینند.

هوتن شکیبا

از اعلام زمان انتشار فراخوان فیلم فجر تا اکران مردمی با حضور شاکردوست و هوتن شکیبا

خبرهای از زمان انتشار فراخوان جشنواره فیلم فجر تا جشنواره فیلم شهر و اکران مردمی« تی تی» از جمله خبرهای دریافتی سینماست.

فراخوان چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با عید قربان منتشر می‌شود.

ایسنا گفت: مجتبی امینی دبیر جشنواره فجر با اعلام این خبر گفت : طی دو ماه گذشته جلسات کارشناسی متعددی را جهت آماده سازی فراخوان این دوره از جشنواره برگزار کردیم و با آسیب شناسی دوره های گذشته،  به نسخه نهایی رسیدیم که روز یک شنبه ۱۹ تیرماه همزمان با عید سعید قربان منتشر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر:

  • ناشناس

    کاری به فیلم هاشون ندارم.الان به نظرتون الناز شاکر دوست حجابش رو کامل رعایت کرده.فاصله اجتماعی با آقای شکیبا رعایت شده.
    اول باید از اینا شروع کرد.مردم ما الگو برداری میکنند.بخصوص جوانها.آخه نیست سیمرغ بلورین هم گرفتند