شهره لرستانی | پدر شهره لرستانی | تغییر جنسیت شهره لرستانی

مازیار نام جدید شهره لرستانی | عمل تغییر جنسیت شهره لرستانی سوژه شد

مازیار نام جدید شهره لرستانی | عمل تغییر جنسیت شهره لرستانی سوژه شد
کدخبر : 560704

شهره لرستانی تغییر جنسیتش را تایید کرد؛ اسم من مازیا لرستانی است.

شهره لرستانی با انتشار پست در اینستاگرام ماجرای تغییر جنسیت خود را تایید کرد و اعلام کرد که از این به بعد اسم او مازیا لرستانی است. شهره لرستانی بازیگر معروف ایرانی است. 

شهره لرستانی تغییر جنسیت داد

شهره لرستانی

شهره لرستانی درباره تغییر جنسیتش نوشته است: من، آهنگهایی هستم که در تنهایی خود گوش میدهم ...من تمام اشکهایی هستم که سراسر زندگی ،در خفا ریخته ام ....

درد هایی که کشیده ام ....من ،تمام تجربه های تلخ و شیرین ، تمام اتفاقهای زندگی.... آنان که فقط بر من رفته است ، هستم ...

من ...،تمام انتخاب هایم،...در تمام لحظات زیسته ام در این کره خاکم.....این منم ،منی که ،عاقبت ،تکه های زخم خورده وجودش،یکپارچه شد ....

حالا..تکه های وجود من،تمام زندگی ام شوید ...کنارم بمانید تا با هم پیر شویم ....همراه باشیدبا پاهای خسته و دل شکسته ام..و صدایی ،از اعماق کودکی ،مرا بنام ،خواند :

ما،زیاریم و به یار برمی گردیم ...مازیار..... اسامی را ،خدا می فرستد

پی نوشت :بعد از سردرگمی های بسیار ....

..وتلاطمی از پس تلاطم ....و .....

انسان ، در لحظه مرگ هم ،امکان دوباره زاده شدن دارد... زهی توفیق

که زنده ام و رسالت ام مرا زنده نگهداشته

شهره لرستانی تغییر جنسیتش را تایید کرد؛ اسم من مازیا لرستانی است

پس از این پست دوستان او با استوری هایی از شهامت او تقدیر کردند و آغاز راه جدید زندگی اش را به او تبریک گفتند.

شهره لرستانی

عکس‌های شهره لرستانی پس از شایعه تغییر جنسیت

شهره لرستانی درحالی خبر تایید جنسیتش را تایید کرده است که 56 سال سن دارد. در ادامه عکس‌هایی از شهره لرستانی قبل و بعد از تغییر جنسیت می‌بینید. 

شهره لرستانی

ظاهر متفاوت شهره لرستانی در سریال جدیدش

شهره لرستانی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون که در روزهای گذشته پدر عزیز خود را از دست داده است یکی از هنرمندان متعهد در عرصه بازیگری است که با وجود شرایط نامساعد روحی، مسئولیت پذیرفته شده خود را ادامه می دهد.

این هنرمند که در سال جاری عمل اسلیو معده انجام داده و کاهش وزن بسیاری داشته است در مراسم ختم پدر خود با ظاهری متفاوت و شوکه کننده حاضر شده و تغییرات ظاهری او بسیار محسوس بود.

این بانوی هنرمند که هنگام فیلمبرداری فصل دوم سریال منم دوستت دارم، در غم درگذشت پدر خود به سوگ نشست، صفحه شخصی خود را با یادداشتی غم انگیز به روز کرد.

شهره لرستانی با انتشار تصاویر زیر در اینستاگرام خود یادداشت کرد:

منم دوستت دارم....

مجموعه ای جدید به تهیه کنندگی مهران رسام و به کارگردانی مجید پرکار

مشغول کار در این پروژه بودم که پدرم به رحمت خدا رفت....

سپاسگزارم از دوستان جان...از محسن حسن‌پور مهربان و دیگر همکاران خوبم در این پروژه که حمایت کردند تا من روزهای سخت را طی کنم و بکار برگردم...بازی در نقشی نیمه کمدی با دلی اندوهبار...

گاهی درکشاکش صحنه های شاد، یاد داستان قدیمی( اشک دلقک) می افتم. تعهد کاری اما، قوی تر از اندوه دل است. یکی از آن روزها،پسر عمه ام افشین از من سؤال کرد :حالا چطور جلوی دوربین کمدی بازی می کنی؟؟ و من گفتم؛نمی دونم...

اما.....حالا... پس از گذشت ده روز... فهمیدم... :( تعهد به کارم و احساس مسوولیت حرفه ای)....

...این نیز بگذرد....

در این مجموعه به همراه:میرطاهر مظلومی عزیز، مسعود فروتن با ارزش... و سیدمهدی قائم مقام شریف و درستکار و تیمی دوستداشتنی و همدل همکاری دارم... امیدوارم مردم هم بپسندند.

بیوگرافی شهره لرستانی

نام: شهره

نام خانوادگی : صالحی لرستانی

تاریخ تولد: ‎26 مهر 1345

تحصیلات: فوق لیسانس فیلمنامه نویسی

سالهای فعالیت: از 1364 تاکنون

وضعیت تاهل: مجرد

زندگینامه شهره لرستانی

شهره صالحی لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 26 مهرماه 1345 متولد شد و اصالتا اهل خرم آباد است.

این بانوی هنرمند کشورمان سال 69 در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شد و مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته فیلمنامه نویسی سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی مجتمع فیلمسازی باغ فردوس در سال 1373 دریافت کرد.

خانواده شهره لرستانی:

پدر شهره لرستانی قاضی دادگستری بود و مادرش از فرهنگیان کشورمان و معلم بود.

شاغل بودن مادر تاثیر زیادی روی زندگی شهره لرستانی گذاشت و باعث شد تا او همیشه نگاه متفاوتی به زن داشته باشد و شاغل بودن زن را همیشه مدنظرش قرار بدهد.

این بانوی بازیگر در یک خانواده پنج نفره متولد شد و یک خواهر و برادر دارد.

علاقه شهره لرستانی به بازیگری از کودکی

شهره لرستانی از دوران کودکی هم به بازیگری علاقه مند بود و از زمانی که تنها 5 سال داشت نمایش هایی را برای اهالی خانه اجرا و کارگردانی میکرد.

ماجرای گم شدن شهره لرستانی در کودکی

شهره لرستانی در یک گفتگو خاطره ای درباره گم شدن در دوران کودکی اش را تعریف کرد.

من گم شده بودم. برای گردش و تفریح به تهران آمده بودیم. دو سالم بود. کوچه برلن و کوچه مهران دقیق یادم نیست، آن طرف ها گم شدم. یک آدامس فروش پیدایم کرد و من را بغل کرد گذاشت روی دستگاهش و گفت کدام آدامس را می خواهی. احساس خوبی داشتم. آن آدامس خوردن مفت و مجانی خیلی بهم مزه داد. با خودم می گفتم خدا کند پدر و مادرم پیدایشان نشود تا من بیشتر از این آدامس ها بخورم. تصویر آن آدامس ها و همه مهربانی آن مرد که امیدوارم هر جا که هست خوشبخت باشد از ذهنم پاک نمی شود. اما مادرم خیلی ترسیده بود و حال بدی داشت. او هنوز که هنوز است گاهی با جیغ و گریه از خواب بیدار می شود و می گوید خواب دیدم تو گم شدی.

ازدواج شهره لرستانی

شهره لرستانی جزو آن دسته از هنرمندان است که زندگی مجردی را به متاهلی ترجیح داده و ازدواج نکرده است.

ازدواج میان هنرمندان به دلیل شرایط شغلی که آنها دارند و دغدغه هایی که زندگی هنری ایجاد میکند تا حدودی دشوار است و شهره لرستانی با توجه به این موضوع تابحال نتوانسته تصمیمی برای ازدواج بگیرد و به نظرش درک شرایط زندگی با یک هنرمند دشوار است و به همین دلیل ترجیح داده است که مجرد بماند.

شهره لرستانیعلاقه شهره لرستانی به گربه هایش

شهره لرستانی یکی از هنرمندانی است که گربه علاقه زیادی دارد و اگر سری به خانه او بزنید گربه های زیادی را مشاهده خواهید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر:

  • ناشناس

    لرستانی عزیز، چه شهره باشی چه مازیار دوست داریم و ازت حمایت میکنیم، بازی قشنگت برای ما لحظات خوشی رو رقم زد تنت سلامت عزیز

  • ناشناس

    وَلَأُضِلَّنَّهُمْ وَلَأُمَنِّيَنَّهُمْ وَلَآمُرَنَّهُمْ فَلَيُبَتِّكُنَّ آذَانَ الْأَنْعَامِ وَلَآمُرَنَّهُمْ فَلَيُغَيِّرُنَّ خَلْقَ اللَّهِ وَمَنْ يَتَّخِذِ الشَّيْطَانَ وَلِيًّا مِنْ دُونِ اللَّهِ فَقَدْ خَسِرَ خُسْرَانًا مُبِينًا ﴿۱۱۹﴾