قیمت بیت‌کوین | وضعیت قیمت بیت‌کوین | روند قیمت بیت‌کوین

به روزترین قیمت بیت‌کوین | قیمت بیت‌کوین امروز ۳۱ مرداد ۱۴۰۱

به روزترین قیمت بیت‌کوین | قیمت بیت‌کوین امروز 31 مرداد 1401
کدخبر : 563940

قیمت بیت‌کوین امروز دوشنبه، 31 مرداد 1401 اعلام شد.

قیمت بیت‌کوین امروز دوشنبه، 31 مردادماه 1401 اعلام شد. قیمت بیت‌کوین امروز روند نزولی داشته است. نمودارهای قیمت بیت‌کوین نشان می دهد قیمت بیت‌کوین امروز چگونه است؟. جزئیات قیمت بیت‌کوین امروز را در ادامه بخوانید.

بیت‌کوین هفته سختی را پشت سر گذاشت. این موضوع، برای خوانندگان همیشگی اقتصاد آنلاین جای تعجب نیست، زیرا با استفاده از این رسانه، مرتب اخبار بازار رمزارزها را دنبال کرده‌اند. پس از کاهش بسیار شدید در روز جمعه، ۱۹ آگوست، اکنون بیت‌کوین را در حال آزمایش سطح بسیار مهمی می‌بینیم.

قیمت بیت کوین در سطح حیاتی!

یکم ژانویه 2023 تاریخ بسیار مهمی برای بیت‌کوین خواهد بود. بیت‌کوین احتمالاً قیمت‌های 30 هزار دلار را قبل از اتمام سال 2022 دنبال ‌کند. در کوتاه مدت، ما به وضوح می‌توانیم ببینیم که بیت‌کوین چگونه در این الگوی نیم دایره حرکت می‌کند. اولین هدف این الگو 29.9 هزار است. علاوه بر این، باید حرکت خود را در روزهای آینده تسریع بخشد. رالی تابستانی بیت‌کوین ممکن است، هفته آینده اتفاق بیفتد و می‌تواند پایان رالی تابستانی در کریپتو باشد. ما انتظار داریم که نوسانات در پاییز افزایش یابد.

قیمت بیت کوین

حال می توانید ببینید که چگونه 19 آگوست را در نمودار به عنوان یک تاریخ مهم و نقطه پایانی رالی تابستانی یافتیم. الگوی نیم دایره در روز چهارشنبه، به سمت نزول شکسته شد، بیت‌کوین قادر به صعود به 19 آگوست نبود. در نتیجه، دقیقاً بر عکس احتمال حالت قبل یعنی، یک حرکت به سمت پایین تر وجود دارد. جالب اینجاست که فقدان نوسانات در اتریوم (در اواسط جولای) منجر به افزایش قابل توجهی شد، در حالی که فقدان نوسان در بیت‌کوین منجر به حرکت به سمت پایین تر شد.

قیمت بیت‌کوین

در حالی که هیچ دلیلی برای نگرانی، در مورد ارزهای دیجیتال از دیدگاه سرمایه گذاران بلند مدت وجود ندارد، مطمئناً دلیلی برای جدی بودن در سطح فعلی وجود دارد و آن این است که همان طور که در نمودار فوق مشاهده می‌شود، یک خط روند میان مدت تا بلند مدت وجود دارد که پایین ترین سطح ژوئن / جولای 2022 را با پایین ترین سطح سقوط دوران کرونا هم پوشان می‌کند. این سطح بهتر است که نگوییم پایین ترین سطح از ژوئن به بعد است، اما پایین ترین سطح حمایتی قابل قبول و خیلی مهم است.

در مسیر کریپتوی خود، توصیه می‌کنیم از موقعیت اتریوم که در ارتقاء جدید خود کسب می‌کند، بهره‌مند شوید و اطلاعات کسب کنید. همچنین به فکر جمع ‌آوری فهرست کوتاهی از کوین یا توکن‌هایی باشید که احتمالاً با شروع رالی بعدی ارزهای دیجیتال، عملکرد بهتری خواهند داشت.

قیمت بیت‌کوین

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش رمزارزها تلقی نمی‌شود. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: