قیمت پژو ۲۰۶ | قیمت پژو ۲۰۶ امروز | قیمت پژو ۲۰۶ کارکرده

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده | قیمت پژو ۲۰۶ امروز ۴ شهریور ۱۴۰۱

قیمت پژو 206 تیپ 2 کارکرده | قیمت پژو 206 امروز 4 شهریور 1401
کدخبر : 564269

قیمت پژو 206 تیپ 2 کارکرده در بازار خودرو امروز جمعه، 4 شهریور ماه اعلام شد.

قیمت پژو ۲۰۶ در روزهای اخیر، افزایش یافت و خبرهای مبنی بر آزادسازی واردات خودرو بر قیمت پژو ۲۰۶ و دیگر محصولات ایران خودرو تاثیرگذار نبود. قیمت پژو ۲۰۶ در بازار آزاد نسبت به قیمت پژو ۲۰۶  در کارخانه، تفاوت بسیاری دارد و همین موضوع، باعث دلال بازی در بازار خودرو شده است. اگر قیمت پژو 206 و دیگر محصولات تولیدی ایران خودرو و سایپا در بازار کاهش یابد می تواند باعث رونق گرفتن بازار خودرو شود.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفرکیلومتر در بازار آزاد اولین روز‌های شهریور تقریبا ۲۹۵ میلیون تومان فروخته شد. در بازار خودرو‌های کارکرده می‌شود مدل‌های تولید شده در اوایل دهه ۸۰ را با کمتر از ۱۰۰ میلیون پیدا کرد. برای این کار باید سراغ مدل‌هایی رفت که معمولا به اسم دوررنگ آگهی می‌شوند و میزان کارکرد آن‌ها بیش از ۲۰۰ هزارکیلومتر است. اگر برای خرید این خودرو دنبال مدل‌های دست دوم با کارکرد کمتر از ۱۰ سال باشید، آنوقت کف قیمت از حدود ۱۵۰ میلیون شروع می‌شود.

قیمت پژو 206

قیمت ۲۰۶ دست‌دوم با کارکرد کمتر از ۱۰ سال

به گزارش فرارو، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ دست‌دوم با کارکرد کمتر از ۱۰ سال حداقل ۱۵۰ میلیون است. فروشنده پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۹۱ رقم ۱۵۵ میلیون تومان را درنظر گرفته است. این خودرو به‌اسم تمام‌رنگ آگهی شده و میزان کارکرد آن در ۱۰ سال گذشته ۲۳۰ هزارکیلومتر بوده است. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۹۳ در یک آگهی دیگر ۱۶۵ میلیون تومان نوشته شده است. این یکی هم دوررنگ محسوب می‌شود. میزان کارکرد این پژو ۲۱۵ هزارکیلومتر و مالکش حاضر به تعویض با پراید هاچ‌بک بی‌رنگ است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۹۴ با کارکرد ۱۲۰ هزارکیلومتر ۱۹۰ میلیون تومان فروخته می‌شود که بدنه آن چند خط و خش دارد. در تهران پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۹۷ را ۲۱۰ میلیون تومان آگهی کردند. از مشخصات آن می‌شود به میزان کارکرد ۷۰ هزارکیلومتری، رنگ شدن کاپوت و گلگیر‌های جلو و مهلت ۱۲ ماهه تمدید بیمه شخص ثالث اشاره کرد. بین مدل‌های کارکرده، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۹۷ با قیمت ۲۴۸ میلیون تومان به‌چشم می‌خورد. فروشنده میزان کارکرد آن را ۳۷ هزارکیلومتر قید کرده و مدعی شده بدون ایراد فنی و بدنه فروخته می‌شود. بین مدل‌های کارکرده تولید شده در سال ۱۴۰۰، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ را ۲۷۳ میلیون تومان می‌فروشند. از این خودرو ۱۸ هزارکیلومتر کار کشیدند و چند خط و خش روی بدنه آن وجود دارد.

قیمت پژو 206

ارزان‌ترین ۲۰۶ دست‌دوم چقدر فروخته می‌شود؟

پژو ۲۰۶ اوایل دهه ۸۰ وارد ایران شد و الان می‌شود مدل‌های آن سال‌ها را با کمتر از ۱۰۰ میلیون پیدا کرد. مثل فروشنده پژو ۲۰۶ تیپ دو کارکرده مدل ۸۳ که در ازای ۹۳ میلیون تومان حاضر به فروش است. این مدل دوررنگ است، ۲۵۰ هزارکیلومتر راه رفته، اما بدون ایراد فنی فروخته می‌شود. یا فروشنده‌ای که قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۸۱ را ۹۸ میلیون تومان اعلام کرده است. این یکی هم به‌اسم دوررنگ آگهی شده و کارکرد آن ۳۰۰ هزارکیلومتر است.

قیمت پژو 206

در تهران پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۸۲ را با کارکرد ۱۹۰ هزارکیلومتر دقیقا ۱۰۰ میلیون تومان آگهی کردند. فروشنده بابت سالم بودن شرایط فنی تاکید کرده و شرایط بدنه را دوررنگ اعلام کرده است. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۸۵ با رنگ سفید و کارکرد ۱۶۴ هزارکیلومتر، ۱۱۸ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد. فروشنده گفته هشت سال از این خودرو استفاده نکردند و روی بدنه آن هیچ خط و خشی وجود ندارد. فروشنده ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۸۶ قیمت پیشنهادی به خریداران را ۱۲۲ میلیون تومان درنظر گرفته است. از مشخصات این خودرو باید به کارکرد ۲۴۲ هزارکیلومتری آن و بدنه دوررنگ اشاره کرد. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده در یک آگهی دیگر ۱۳۸ میلیون تومان نوشته شده است. در ۱۳ سال گذشته ۲۵۰ هزارکیلومتر از این خودرو کار کشیدند، شاسی جلو آن ضربه خورده و بدنه دوررنگ محسوب می‌شود.

مشخصات پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار خودور‌های کارکرده

قیمت پژو 206

منبع: فرارو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: