کی روش | بازگشت کی روش | کی روش در ایران | کی روش در تیم ملی

بازتاب جهانی بازگشت کی‌روش به فوتبال ایران | واکنش ملی پوشان به حضور کی روش در تیم ملی

بازتاب جهانی بازگشت کی‌روش به فوتبال ایران | واکنش ملی پوشان به حضور کی روش در تیم ملی
کدخبر : 565404

کی روش روی نیمکت ایران، جایگزین اسکوچیچ شد که تیم ملی را به جام جهانی رساند.

کارلوس کی روش باز هم سرمربی ایران شد. کی روش برای بار دوم به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد. پیش بینی ها درست از آب درآمد و کارلوس کی روش باز هم سرمربی  ایران شد. مبلغ قرارداد کی روش مشخص شد. کی روس رسماً سرمربی تیم ملی ایران شد.

با اعلام مدیر رسانه تیم ملی ایران، کارلوس کی‌روش جایگزین دراگان اسکوچیچ در تیم ملی شد.

کی روش

قرارداد کی روش با ایران 4 ماهه است و مبلغ آن ماهانه 50 هزار یورو تعیین شده است.

بر اساس توافق فدراسیون فوتبال و سرمربی پرتغالی، کارلوس کی‌روش ماهانه ۵۰ هزار یورو تا پایان جام‌جهانی دریافت خواهد کرد.

تغییرات نیمکت تیم ملی یک هفته پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فوتبال نهایی شد و امروز خبر رسید که فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش به توافق نهایی رسیده و قرارداد به امضای طرفین رسیده است .

سرمربی پرتغالی هم تا آخر هفته به تهران می‌آید تا مقدمات اردوی تیم ملی را از ۲۰ شهریور آغاز می‌شود، آغاز کند.

کی روش

در شرایطی که هنوز جلسه هیئت رییسه فدراسیون فوتبال به پایان نرسیده اما به نظر می‌رسد بازگشت سرمربی پرتغالی سابق به نیمکت تیم ملی قطعی شده باشد.
تمایل مهدی تاج به تغییر در پست سرمربی تیم ملی است و به نظر می‌رسد اگر مخالفتی جدی علیه کارلوس کی‌روش در هیئت رییسه وجود نداشته باشد این مربی به زودی به ایران بازخواهد گشت تا هدایت تیم ملی فوتبال را در دست بگیرد. 

در حال حاضر خبرنگاران در انتظار پایان این جلسه مهم و اعلام نظر رسمی هیئت رییسه و صحبتهای احسان اصولی سخنگوی فدراسیون در این باره هستند. 

در جلسه امروز هیئت رییسه قرار به رسیدگی به 22 سرفصل مختلف بوده و موضوع تیم ملی آخرین و مهمترین بحث میان اعضاست. 

کی روش

محمد جماعت مدیر رسانه تیم ملی دقایقی پیش چنین توییت کرده است: به سوای تمام زنده بادها و مرده بادهای هواداری درباره تیم ملی و کادر فنی آن، هیات رییسه فدراسیون فوتبال با توجه به جمیع جهات و ابعاد، بهترین تصمیم را با توجه به صرف و صلاح فوتبال کشور خواهد گرفت .

ادبیات این توییت و استفاده از کلمات صرف و صلاح نکته دار است. همچنین خبرگزاری ایرنا اعلام کرده کی‌روش تا آخر هفته به ایران خواهد آمد و با قراردادی ماهیانه رسما سرمربی تیم ملی خواهد شد.

کی روش

تاریخ بازگشت کی‌روش به تیم ملی مشخص شد

همان طور که پیش بینی می‌شد با حضور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، تغییرات در نیمکت تیم ملی فوتبال در حال رقم خوردن است و دراگان اسکوچیچ آخرین روزهای حضورش در تیم ملی را پشت سر می‌گذارد.

بر اساس خبرهای رسیده، فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش به برای هدایت تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی به توافق رسیده و این مربی پرتغالی با حقوق ماهانه تا جام جهانی در یک قدمی بازگشت به نیمکت تیم ملی فوتبال قرار دارد.

کی روش

تاریخ بازگشت کی‌روش به تیم ملی مشخص شد

قرارداد کی‌روش تا پایان جام‌جهانی است و پس از آن درباره ادامه همکاری سرمربی پرتغالی با تیم ملی فوتبال تصمیم‌گیری خواهد شد.

بر اساس خبرهای رسیده، توافق کی‌روش با فدراسیون فوتبال ۴ ماهه و تا پایان جام‌جهانی است و مبلغ آن ماهانه پرداختی به کی‌روش ۵۰ هزار یورو است.

منبع: ایرنا/ورزش3/برترین ها

کی روش

رسانه FilGoal مصر نیز با انتشار خبر مدیررسانه ای تیم ملی، از بازگشت دوباره کی روش به فوتبال ایران خبر داد.

خش عربی سایت گل با اعلام خبر بازگشت کارلوس کی روش نوشت:

 رسمی:
کارلوس کی روش از پرتغال سرمربی تیم ملی ایران شد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: