اخبار حوادث | اخبار حوادث مهم | اخبار حوادث روزانه | اخبار حوادث استان ها | اخبار حوادث بین المللی

اخبار حوادث | ببینید | لحظه رعب آور خارج کردن مار از گوش یک دختر | ترس و اضطراب دختر از گزیده شدن

اخبار حوادث | ببینید | لحظه رعب آور خارج کردن مار از گوش یک دختر | ترس و اضطراب دختر از گزیده شدن
کدخبر : 565876

لحظات خارج کردن یک بچه مار از گوش یک دختر جوان را می بینید.

اخبار حوادث امروز از رفتن یک بچه مار درون گوش یک دختر جوان خبر دارد. اخبار حوادث امروز از تلاش پزشک برای خارج کردن این بچه مار خبر داده است. اخبار حوادث این حادثه را نشر داده است. اخبار حوادث جزئیات مربوط به این حادثه را منتشر کرده است.

اوا دختر ۲۰ ساله‌ای است که دلیل مراجعه‌اش به دکتر در روزهای گذشته، تاکنون بیش از ۹۰ میلیون بازدید داشته است. بر اساس گزارش نیویورک‌پست؛ این دختر جوان طی چند روز از ناحیه گوش احساس درد می‌کرده و بعد از مراجه به دکتر، متوجه وجود یک بچه مار در گوشش شده است. جالب اینکه دکتر معالج با انتشار این ویدیو در فیسبوک، از این گفته که «اوا» طی هفته‌های اخیر، هشتمین بیمار او با مشکلی مشابه بوده است. منبع: خبرآنلاین


بیشتر بخوانید: اخبار حوادث | باز هم واژگونی مینی بوس زائرین اربعین | جزئیات واژگونی مینی بوس زائرین اربعین

سخنگوی سازمان اورژانس گفت: واژگونی یک دستگاه مینی بوس‌در عراق ۲ کشته و ۱۸ مصدوم داشت بر جا گذاشت.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور توضیح داد: از این تعداد یک فوتی و ۱۷ مصدوم ایرانی هستند.

خالدی افزود: از ۱۷ مصدوم ایرانی ۱۵ نفر به بیمارستان مهران و ایلام انتقال یافتند.

اخبار حوادث

 

بیشتر ببینید: اخبار حوادث | شهادت مظلومانه مأمور پلیس به دست اشرار | ماجرای شهادت و قتل پلیس وظیفه شناس در میدان سپاه تهران

بامداد امروز یکشنبه سیزدهم شهریور ماه حضور یک سارق جوان در خانه‌ای در میدان سپاه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از سوی مردم گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، دو مامور پلیس با یک موتورسیکلت راهی محل شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند؛ در بررسی‌های اولیه مشخص شد، همدست سارق جوان که در خانه حضور دارد برای زاغ‌زنی جلوی خانه مورد نظر در یک خودرو پراید نشسته است!

ماموران پلیس در گام نخست، همدست سارق حرفه‌ای را در خودرو پراید دستگیر کردند؛ در این هنگام، یکی از ماموران پلیس برای دستگیری سارق دیگر که در خانه حضور داشت، راهی طبقه اول ساختمان مورد‌نظر شد.

مامور پلیس پس از اینکه با احتیاط وارد خانه مورد نظر شد، در مواجهه با سارق جوان با وی درگیر شد که در طول این درگیری هدف یک ضربه چاقو از ناحیه پهلو قرار گرفت.

سارق جوان پس از ارتکاب جرم، بلافاصله به قصد فرار راهی پشت بام ساختمان شد که ماموران کلانتری ۱۰۶ نامجو، موفق به دستگیری این سارق شدند.

اخبار حوادث | کل کل های فضای مجازی منجر به قتل یک جوان تهرانی شد | جزئیات دوستی های مجازی و پایان تلخ برای پسر تهرانی

با حضور امدادگران اورژانس که همزمان با ماموران پلیس در محل حادثه حاضر شده بودند، در حال انتقال استوار یکم "امیر کیوان‌پور" به بیمارستان بودند اما اقدامات درمانی بی‌فایده بود و این مامور پلیس به درجه رفیع شهادت نائل شد.
این حادثه بلافاصله به ساسان غلامی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جرائم جنایی گزارش داده شد و بدین ترتیب بازپرس کشیک قتل به همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی صحنه وقوع جنایت شدند.

به گزارش تسنیم، تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط ساسان غلامی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی برای کشف جرائم احتمالی سارقان سابقه‌دار ادامه دارد.

اخبار حوادث قتل

بیشتر بخوانید: اخبار حوادث | کل کل های فضای مجازی منجر به قتل یک جوان تهرانی شد | جزئیات دوستی های مجازی و پایان تلخ برای پسر تهرانی

پسر جوانی که پس از کری‌خوانی در فضای مجازی مرتکب قتل شده بود، بزودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

رسیدگی به این پرونده از اوایل دی‌ماه سال گذشته با گزارش نزاع جمعی در قرچک ورامین آغاز شد. پس از حضور و بررسی‌های مأموران مشخص شد، درگیری میان 7 نفر که سرنشینان دو خودرو بودند، رخ داده است. در این میان پسر 30 ساله‌ای به نام کریم از ناحیه سر بشدت مجروح شده بود که به بیمارستان منتقل شد و ساعاتی بعد هم در اثر شدت جراحات وارده جان باخت.

در ادامه پزشکان علت مرگ را شکستگی جمجمه ناشی از برخورد جسم سخت به سر مقتول اعلام کردند. حمید پسرعموی مقتول که از ابتدا شاهد درگیری بود و کریم را به بیمارستان آورده بود به مأموران گفت: من و پسرعمویم در خودرو نشسته بودیم که به یکباره خودرویی به سمت ما آمد و سرنشینان آن با چوب و چماق به ما حمله کردند. پس از آن من به سختی کریم را که مجروح شده بود به داخل خودرو انداختم و به بیمارستان آوردم اما او به خاطر شدت ضرباتی که به سرش خورده بود، فوت کرد.

اخبار حوادث

حمید در پاسخ به این سؤال که آیا ضاربان را می‌شناختی به پلیس گفت: بله آنها از هم‌محلی‌های پسرعمویم بودند و چند وقتی بود که با هم اختلاف داشتند.

پس از اظهارات پسرعموی مقتول، مأموران سراغ دوربین‌های مداربسته محل نزاع رفتند و تصاویر ضبط شده را مورد بازبینی قرار دادند و معلوم شد که جوانی به نام محسن عامل قتل بوده است.

به این ترتیب محسن شناسایی و دستگیر شد و در همان بازجویی‌های اولیه به نزاع گروهی اعتراف کرد و گفت: چند سالی با کریم در یک محل زندگی می‌کردیم و یکدیگر را می‌شناختیم. چند ماه قبل بر سر موضوعی به اختلاف خوردیم و با هم درگیر شدیم و همین موضوع باعث شد تا نسبت به هم کینه داشته باشیم.

چند روز قبل از حادثه کریم در اینستاگرام با گذاشتن یک استوری برایم کری‌خوانی کرد و من هم یک استوری گذاشتم اما استوری من در جواب او نبود با این حال کریم به تصور اینکه من جواب او را داده‌ام کینه‌اش بیشتر شد و کری‌خوانی ما بالا گرفت تا روز حادثه که من همراه ۴ نفر از دوستانم در حال چرخیدن در خیابان بودیم که کریم و پسرعمویش را دیدیم.

او به محض دیدن من شروع به فحاشی کرد و با هم درگیر شدیم. ما هم داخل خودرو چوب داشتیم و به آنها حمله کردیم. در این میان من برای ادب کردن کریم یک ضربه با چوب به سرش زدم اما واقعاً قصدم کشتن او نبود.

با اعترافات صریح متهم چهار همدست محسن نیز شناسایی و دستگیر شدند. بعد از آن پدر و مادر مقتول از طرف خود و نوه خردسالشان برای متهم درخواست قصاص کردند.

پس از تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و محسن به اتهام قتل عمد و ۴ همدستش به اتهام شرکت در نزاع منجر به قتل بزودی محاکمه می‌شوند.

ماجرای زن جوان تهرانی که شوهرش را تکه تکه کرد و پخت

منبع: خبرآنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: