علی کریمی | اخبار علی کریمی | حواشی علی کریمی | اینستاگرام علی کریمی

کنایه تند و تیز علی کریمی به آقازاده های اروپانشین | علی کریمی از خجالت فرزندان مسئولین خارج نشین درآمد

کنایه تند و تیز علی کریمی به آقازاده های اروپانشین | علی کریمی از خجالت فرزندان مسئولین خارج نشین درآمد
کدخبر : 565914

علی کریمی ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی، در تازه‌ترین استوری، نسبت به خارج‌نشین بودن فرزند مسئولان واکنش نشان داده است.

به گزارش رصد ورزشی: به نقل از خبر ورزشی، علی کریمی بازیکن مطرح فوتبال ایران و باشگاهی جهان است. علی کریمی در تاریخ ۱۷ آبان ۱۳۵۷ در شهر کرج متولد شده و سه فرزند دارد. علی کریمی با خانوم سحر داوری ازدواج کرده است و سه فرزند به نام های هیما ، هاوش و هیرسا حاصل ازدواجش می باشد. به تازگی حواشی زیادی برای جادوگر فوتبال ایران درست شده است که ایشان را مجاب به مهاجرت کرده است.​

لی کریمی کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی زبان تندی دارد؛ این را می‌شود به وضوح در متونی که در فضای مجازی می‌نویسد یافت. او پیش‌تر یک کانال تلگرامی داشت که دغدغه‌هایش را آنجا می‌نوشت، ولی حالا مدت زمانی طولانی است که حرف‌هایش را در اینستاگرام می‌نویسد.

علی کریمی

دایره نقد‌هایی که علی کریمی دارد فقط مختص فوتبال یا ورزش نیست. او بعضا درباره مسائل اجتماعی و سیاسی و گا‌ها درباره مسائل مذهبی هم نظریاتی دارد. مجموعه نقد‌هایی که او دارد برایش دردسر‌هایی به وجود آورده، مثل همان داستان انتقادش از نذری‌های میلیاردی.

با این حال، بیشتر متونی که علی کریمی نوشته به دل مخاطبانش نشسته و آن‌ها از این بازیکن قدیمی به شدت حمایت می‌کنند. بسیاری هم علی کریمی را در تیم مردم می‌دانند و می‌گویند دلیل محبوب بودنش همین موضوع است.

این موارد بهانه کوتاهی شد تا جدیدترین استوری جنجالی او مورد بررسی قرار بگیرد. علی کریمی این بار به سراغ آقازاده‌های خارج‌نشین رفته و کنایه‌های تندی به آن‌ها و البته پدرومادر آن‌ها زده که غالبا در زمره مسئولان محسوب می‌شوند.

علی کریمی

در حالی که طی روز‌های اخیر بحث اقامت فرزندان مسئولان در خارج از کشور به خصوص فرزند انسیه خزعلی، معاون امور زنان دولت رئیسی خبرساز شده، علی کریمی، صحبت‌های دبیر ستاد امر به معروف که گفته بیش از ۴ هزارنفر از فرزندان مسئولین خارج از کشور هستند را برجسته کرده و کنایه‌هایش را در دو بخش نوشته است.

او ابتدا نوشته: «همه هم مخالف آمریکا و غرب». این بخش از صحبت‌های علی کریمی می‌تواند متوجه دو طرف، هم ۴ هزار آقازاده باشد و هم والدینشان. با این حال، بخش دوم کنایه‌های علی کریمی حسابی جنجالی است.

او نوشته: «پدر و مادر‌های این افراد چه بلایی سر این کشور آوردند که فرزندانشان حاضر نیستند در ایران زندگی کنند؟»

علی کریمی

علی کریمی با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود نسبت به شایعه بازگشت کارلوس کی روش به ایران واکنش تندی نشان داد.

علی کریمی

علی کریمی نسبت به بی آبی های اخیر در کشور و خصوصاً شهر همدان واکنش نشان داد.

علی کریمی

معاونت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران، این سازمان بیانیه ای را در حمایت از قهرمانان ملی ورزش به شرح ذیل صادر کرد:

علی کریمی

بسمه تعالی

بدینوسیله سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران به نمایندگی از عموم مدال آوران، پیشکسوتان و قهرمانان ورزش کشور هتک حرمت به ساحت قهرمانان، مدال آوران و پیشکسوتان ورزش را از سوی هر شخص محترم حقیقی در هر مقام و درجه ای را برنمی‌تابد و شدیدا محکوم می‌کند.

شایان ذکر است چندی است برخی از فرصت طلبان برای مطرح شدن در فصای مجازی کشور، با هر لحن ناشایست و غیر مودبانه، با کمال بی ادبی به قهرمان ملی و اسطوره‌های بی بدیل کشورمان هتک حرمت می‌کنند که بسیار جای تاسف دارد. از این‌ رو ضمن ابراز انزجار از این حرکت بسیار زشت غیر فرهنگی اعلام می‌دارد هر کشوری برای به دست آوردن یک قهرمان ملی در سطح بین الملل، به رغم صرف هزینه‌های بسیار کلان مادی، باید معادل میلیونها نفر از سرمایه اجتماع و بیت المال هزینه کند تا بتواند به این عنوان دست بیابد و از طرفی از هرچندین هزار نفر قهرمان ملی یک اسطوره مردمی‌در بین هواداران، بعلت خدمات بسیار، مهارت‌های بی نظیر، خلاقیتهای خاص و جانفشانی‌های گوناگون با تلاش و همت ویژه برای سربلندی شکوهمند پرچم کشورمان با عنایت خداوند متعال پدید می‌آید.

معلمان و معممان بهتر از ما می‌دانند در فرازی ویژه در دعای جوشن کبیر که در شبهای قدر، قرآن به سر تلاوت می‌کنیم و به آن اعتقاد راسخ داریم آمده است: (الهی تعز من تشا والهی تزل من تشا) پس عزت و ذلت دست خداست و هر کس لیاقت داشته باشد عزت از خدا می‌گیرد نه از بنده اش، اگر کسی به جایگاه رفیع بین المللی می‌رسد، خداوند به پاس زحماتش و عقاید این لیاقتش را به ایشان ارزانی داشته است. پس چرا با تنگ نظری و حسادت قصد تخریب سرمایه‌های ورزشی بیت المال یا همین قهرمانان ملی وطن را دارید؟

علی کریمی

بر فرض مثال که این قهرمان ملی مثلا علی کریمی، بر اثر بی تجربگی، نا پختگی دینی و یا حتی فقر فرهنگی باشگاه‌های ورزشی که روی فرهنگ دینی ورزشکاران کم کاری کرده‌اند، ناآگاهانه و غیر عمد، جمله ای خام و نسنجیده را بر زبان آورده باشد، شما که از  بزرگترهای جوانان این مرز و بوم هستید و به درستی ادعای وارثان و مبلغان دین اسلام ناب محمدی (ص) وجایگاه معلمی‌دارید چرا به روی جایگاه و تریبونی که از حضرت صادق آل محمد (ص) به شما امانت رسیده است، جلوی چشم خیل عظیم بینندگان، به جای ارشاد و راهنمایی و ترویج مهم ترین فرهنگ عاشورایی که همانا امر به معروف و نهی از منکر است، در ایام مقدس محرم با الفاظ بسیار توهین آمیز، بسیار رکیک و محکوم شده جهت شناخته شدن در جامعه و یا حتی هر هدف خاص قابل تامل و قابل بررسی که در نهایت در این شرایط در سطح جامعه ایجاد شکاف و تفرقه می‌کند، به شرافت یک اسطوره مردمی‌و قهرمان شاخص بین المللی در ورزش در سطح قاره کهن آسیا، با جایگاه بسیار ویژه مردمی، توهین می‌کنید؟ توهین کننده‌ها آیا توان اثباتش را دارند؟ چرا عادت دارید میلیونها هوادار ایشان را با این نوع نگرش از تفکر پاک اسلامی‌دور کنید؟

آیا از اهدا هزاران تبلت گرانقیمت ایشان در دوران اوج کرونا خبر دارید یا خود را به بی خبری زده اید؟ حراج ماشینش برای امور خیریه و یا آزادی محرمانه زندانیان و بدون هیاهو به امور خیر پرداختن و حتی سرکشی ویژه محرمانه به ایتام و نیازمندان و معلولان را خبر دارید؟ چطور به خود اجازه چنین ناسزا گفتن را به قهرمانان می‌دهید؟ شما رسما بفرمایید کدام کار خیر و یا رایگان بدون اجر و مزد را انجام دادید که تفسیر آیه فاستبقوالخیرات  قرآن کریم شما را در پیشی گرفتن از دیگران در کار خیر بدانیم؟

بار دیگر اعلام می‌دارد هتاکان در شرع دین مقدس اسلام، باید یا ادعای توهین آمیز خویش را ثابت کنند یا شجاعت داشته باشند وجهاد اکبر کرده و با نفس خویش مبارزه کنند و از توهین زشت خویش نسبت به این قهرمان ملی در رسانه‌ها عذر خواهی کنند و عامل ایجاد تفرقه در بین جامعه مستحکم انقلاب اسلامی‌نشوند.

علی کریمی

به یاد داشته باشید این قهرمانان همچون قهرمانان دفاع مقدس جزئی از  بیت المال این مرز و بوم هستند و همیشه تاریخ دل میلیونها هوادار عاشق وطن و پرچم ایران را در میادین بین المللی همراه با وجود تمامی تحریم‌های خصمانه اهریمنان در چهل سال گذشته شاد کرده‌اند، اما شما بفرمایید به راحتی از یک جمله غیر تخصیی یک قهرمان وقتی کوه می‌سازند، برای شادی مستمندان و محرومان در حوزه شخصی خود چه کرده‌اید؟

آقایان خلیل کشی را فتح باب نکنید، علی کریمی‌ها، علی دایی‌ها، حمید سجادی‌ها، حسن یزدانی‌ها،‌هادی ساعی‌ها و.... فرزند انقلاب و حامی‌ولایت و عاشق سینه چاک وطن و انقلاب هستند. همه افتخار آفرینان ورزش کشور فدایی وطن، پرچم، مردم، ولایت، اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و رهرو خون مقدس شهدای گلگون کفن بوده و سرباز مقام معظم رهبری حفظکم الله تعالی هستند و در صف اول خدمت رسانی به مردم، در تمامی مشکلات کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی‌خواهند بود، پس بار آخر قاطعانه اعلام می‌داریم هرگونه هتک حرمت به این عزیزان افتخار آفرین محکوم است و در صورت تکرار طبق قوانین نظام مقدس کشورمان قابل پیگیری است.

با آرزوی توفیق الهی سازمان قهرمانان ملی ورزش ایرانبیست وهفتم مرداد ۱۴۰۱ هجری شمسی

علی کریمی

بعد از انتشار یک استوری از سوی علی کریمی حواشی زیادی درباره این چهره محبوب فوتبال ایران به وجود آمده است. پس از انتشار استوری علی کریمی یکی از روحانیون در خطبه های خود صحبت هایی علیه علی کریمی مطرح کرده بود.
در همین خصوص، محسن یگانه خواننده پاپ و طرفدار تیم فوتبال پرسپولیس  بعد از برخی واکنش‌های تند نسبت به علی کریمی از او دفاع کرد.

علی کریمی

پرویز پرستویی در حمایت از علی کریمی، متن زیر را در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

حاج آقای معاونیان
اخیرا سخنرانی شما رو در دنیای مجازی دیدم و شنیدم ،بسیار متاسف شدم که بالای منبر ،سلطان فوتبال ایران و جهان را بی شرف خطاب کردید !

کجای حرف آقای علی کریمی توهین به مقدسات بوده یا خدای ناکرده بی حرمتی به سیدالشهدا؟

که این مرد پر افتخار را بی شرف خطاب کنید؟

آیا در شرایطی که خیلی از مردم ماه ها لب به برنج نزده اند ،حتی پول نان خالی و گوشت و... را هم ندارند اگر پول این نذری ها هزینه این مستمندان بشود ،امام حسین ناراحت می‌شود؟ بعید میدانم!

معترض شدید که علی کریمی و امثالهم پول های میلیاردی می‌گیرند.
آقای معاونیان، آقای کریمی در فوتبال لقب جادوگر دارد به این معنی که بارها و بارها دل مردم را شاد کرده و افتخار فوتبال ایران و جهان بوده ،هیچ جای دنیا بی جهت به علی کریمی و امثال ایشان پول های میلیاردی نمی‌دهند .

بعید میدانم شمابتوانید حتی یک بار دور زمین فوتبال آزادی بدوید .

آقای علی کریمی بارها و بارها قدم های بزرگی برای مردم نیازمند برداشته بدون شو وشواف

جایز است هرچه سریعتر از ایشان عذر خواهی کنید.

به همان سیدالشهدا

به خون پاک حسین

رفتار آدم هایی مثل شما ضد دین و حسین است

چرا به خودتان اجازه می‌دهید به آدم های پر افتخار و انسان ، مثل علی کریمی توهین کنید

بخدا که در دنیا از آدم هایی مثل علی کریمی مجسمه می سازند و به وجودشان افتخار می کنند در عوض ما فقط یاد گرفتیم توهین و اهانت به کسانی بکنیم که در دل مردم جا پیدا کرده اند

اگر فکر می‌کنید بنده اشتباه میکنم یک همه پرسی از مردم علاقمند به فوتبال داشته باشید بدون شک شرمنده خواهید شد...

علی کریمی

بیوگرافی علی کریمی

تاریخ تولد: ۸ نوامبر ۱۹۷۸ (سن ۴۳ سال)، کرج

قد: ۱٫۷۹ متر

همسر: سحر داوری

فرزند: هاوش کریمی، هیما کریمی، هیرسا کریمی

شماره پیراهن: 8 (باشگاه فوتبال پرسپولیس / هافبک)، 8 (باشگاه فوتبال تراکتور / هافبک)

مادر: حوریه آب‌بند پاشاکی، ولی‌الله کریمی

خواهر و برادر: فرشید کریمی، فرهاد کریمی، میلاد کریمی

علی کریمیفعالیت ورزشی علی کریمی

 از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۹۱، کریمی بیش از یک دهه بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بود و با ۱۲۷ بازی و ۳۸ گل ملی، سومین بازیکن تاریخ ایران از نظر تعداد بازی ملی و سومین گلزن برتر این تیم مشترکاً با جواد نکونام به‌شمار می‌رود.

علی کریمی که به‌عنوان یک بازی‌ساز دریبل‌زن شناخته می‌شود، با لقب «جادوگر» و «مارادونای آسیا» از او یاد می‌شود. کریمی در سال ۲۰۱۸؛ با کسب ۹۱٪ آراء کاربران سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، به عنوان بهترین هافبک تاریخ جام ملت‌های آسیا شناخته شد.[۲] کریمی فوتبال حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۵ با فتح در لیگ دسته دوم فوتبال ایران آغاز کرد و پس از ۲ سال به پرسپولیس پیوست، جایی که در ۳ فصل بازی موفق به ۲ بار قهرمانی در لیگ و یک بار قهرمانی در جام حذفی شد و هم‌زمان با تیم ملی، در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۸ بانکوک مدال طلا را به گردن آویخت. کریمی از بهمن ۱۳۷۷ به دلیل هل‌دادن داور در بازی تیم امید به مدت یک سال از حضور در تمام مسابقات باشگاهی و ملی محروم شد، و پس از پایان این مدت دوباره به فوتبال بازگشت و در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۰ نیز حاضر بود.

وی در سال ۱۳۸۰ به الاهلی دبی منتقل شد که در فصل ۲۰۰۳–۲۰۰۲، به عنوان «بهترین بازیکن خارجی لیگ برتر فوتبال امارات» انتخاب شد و در فصل ۲۰۰۴–۲۰۰۳، عنوان «آقای‌گل لیگ برتر فوتبال امارات» و «مرد سال فوتبال امارات» را کسب کرد.

کریمی با تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۴ مقام سوم را کسب کرد و هم‌زمان به عنوان آقای‌گلی این مسابقات (مشترکاً با علاء حبیل از بحرین) دست یافت. او در همین سال (۲۰۰۴) جایزه «مرد سال فوتبال آسیا» را از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرد.

در سال ۲۰۰۵ (۱۳۸۴)، وی به باشگاه بایرن مونیخ در بوندس‌لیگای آلمان پیوست و در ۲ سال حضورش در این باشگاه ضمن انجام ۴۲ بازی رسمی، قهرمانی جام حذفی و بوندس‌لیگا را هرکدام یک بار تجربه کرد. او همچنین در جام جهانی ۲۰۰۶ با ایران حاضر بود و در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۷ نیز بازی کرد.

پس از آن به القطر در لیگ ستارگان قطر رفت و پس از یک سال به پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران برگشت که حضورش در این تیم یک سال ادامه داشت. کریمی بازی در ایران را با ۱٫۵ فصل حضور در استیل‌آذین ادامه داد و در نیم‌فصل دوم ۲۰۱۱–۲۰۱۰ عضو شالکه در بوندس‌لیگا بود که قهرمانی جام حذفی آلمان را برای بار دوم کسب کرد.

علی کریمی

خداحافظی علی کریمی با فوتبال

سرانجام کریمی فوتبالیست ایرانی در ۲۹ تیر ۱۳۹۳ برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد.

وی بعد از آن به عنوان مربی در چند تیم فعالیت کرده و اخرین تیم وی فعلا سپیده رود بوده است

علی کریمی

گفت و گوی علی کریمی درباره موضوعات مختلف را در ادامه بخوانید:

 خانواده: عاشق خانواده‌ام هستم و رابطه‌دوستانه‌ای با بچه‌هایم دارم و بیشتر با هم رفیق هستیم تا پدر و فرزند. همیشه‌به‌این فکر می‌کنم که‌خانواده‌چه‌نعمت بزرگی است و زندگی بدون خانواده‌محال است.

 دروغ: از دروغ متنفرم و از بدقولی عصبانی می‌شوم؛ وقتی هم عصبانی می‌شوم، بداخلاق می‌شوم. البته‌شدت عصبانیتم بستگی به‌طرف مقابلم دارد.

برنامه‌ریزی: سعی می‌کنم در زندگی، اهل برنامه‌ریزی باشم ولی اگر راستش را بخواهید گاهی اوقات تنبلی می‌کنم و نظم را رعایت نمی کنم.

 سیزده‌بدر: سیزده‌بدر را از کودکی دوست داشتم و همیشه‌در این روز برای تفریح و بازی به‌دل طبیعت می‌رفتیم. الان هم سعی می‌کنم این روز را با خانواده‌سپری کنم و به‌قول معروف سبزه‌هایمان را به‌آب بسپاریم.

دروغ سیزده:فکر می‌کنم بزرگترین دروغ سیزده‌این است که‌از دروغ سیزده‌بگذریم!

موسیقی: موسیقی را دوست دارم و در زمان های مختلف، موسیقی متناسب با حال و شرایطم را گوش میدهم. روزها موسیقی شاد و شب ها موسیقی آرامبخش را دوست دارم.

 رانندگی: بعد از دوسال در کشور «مایکل شوماخر» فکر می‌کنم راننده‌خوبی شده‌ام و به‌قول معروف دست فرمان خوبی دارم. تند می‌روم ولی به‌شدت قانونمدار هستم و تابع مقررات، الان هم یک BMW سفید رنگ دارم.

 سینما: سینما را دوست دارم ولی خیلی کمتر پیش می‌آید که‌بتوانم به‌سینما بروم، برای همین بیشتر اوقات در خانه‌فیلم تماشا می‌کنم.

منبع: فرارو/خبر ورزشی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: