مهسا امینی

اولین فیلم از بیهوشی و سکته مهسا امینی

اولین فیلم از بیهوشی و سکته مهسا امینی
کدخبر : 566131

فیلم کامل لحظه حمله قلبی به مهسا امینی را در ادامه ببینید.

مهسا امینی توسط گشت ارشاد بازداشت شد. دختر ۲۲ساله‌ای به نام مهسا امینی که توسط گشت ارشاد بازداشت و پس از ۲ ساعت از وزرا، به بیمارستان منتقل شد. مهسا امینی با اسم اصلی ژینا امینی متولد سال ۱۳۷۹ در سنندج کردستان که در هفته ای که گذشت به همراه خانواده اش و برادرش کیارش برای تفریح و گذراندن تعطیلات به تهران سفر کرده بود.

اولین فیلم از بیهوشی و سکته مهسا امینی 

فیلم کامل لحظه حمله قلبی به مهسا امینی را در ادامه ببینید.

مهسا امینی

مهسا امینی فوت کرد

ورود مجلس به ماجرای مهسا امینی

قاسمی پور عضو فراکسیون بانوان مجلس: هفته آینده مجلس، نشستی برای بررسی ماجرای مهسا امینی با حضور مسئولان ذی ربط از جمله نیروی انتظامی برگزار خواهد کرد و تصاویر دوربین‌های مداربسته پلیس در این ارتباط بررسی خواهد شد.

ضجه زدن پدر مهسا امینی کنار همسرش در بیمارستان کسری

بر بنا به گفته خبرگزاری های جماران و اعتماد آنلاین دایی مهسا امینی در گفت‌وگوی کوتاه درگذشت او را تایید کرد.

مهسا امینی با نام اصلی ژینا اهل سنندج کردستان با علت دستگیری گشت ارشاد و خانواده با اخرین جزئیات جدید از دستگیری و سکته قلبی و مغزی مهسا امینی که هم اکنون حواشی خبرش در رسانه ها جنجال ساز شده را می خوانید

بیوگرافی مهسا امینی دختر سنندجی

هم اکنون خبر دختر ۲۲ساله‌ای به نام مهسا امینی که توسط گشت ارشاد بازداشت و پس از ۲ ساعت از وزرا، به بیمارستان منتقل شده در شبکه‌های اجتماعی پر شده و همه مردم در جست  وجو به دنبال خبر آخرین وضعیت مهسا امینی در کما و علت دستگیری گشت ارشاد هستند.

ز، سه شنبه شب شهریور ۱۴۰۱ توسط پلیس امنیت اخلاقی و گشت ارشاد برای حضور در کلاس های آموزشی در مقر پلیس در خیابان وزرا هدایت می شود و در آنجا دچار عارضه قلبی و مغزی میشود. مهسا امینی هم اکنون در کما بسر می برد و

وضعیت سلامتی

وضعیت مهسا دختر سنندجی که گفته می‌شود در مقر پلیس دچار حادثه شده همچنان نامناسب گزارش شده است و هم اکنون این حادثه با موجی از واکنش چهره‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و کاربران فضای مجازی همراه شده است.

اگر بخواهیم در رابطه با بیوگرافی مهسا امینی دختر کردستانی حرف بزنیم باید بگوییم که دختر دستگیر شده توسط گشت ارشاد متولد سال ۱۳۷۹، اهل کردستان است. مهسا امینی که از سنندج به تهران سفر کرده بود، همراه دخترخاله‌اش بود که سه شنبه شب در بزرگراه حقانی تهران توسط ماموران گشت ارشاد تذکر دریافت می کند.

مامورن به او گفتند مساله خاصی پیش نخواهد آمد و او فقط باید در کلاس توجیهی ۴۰ دقیقه‌ای درباره حجاب شرکت کند.

مهسا امینی

خانواده مهسا امینی

خانواده مهسا قصد شکایت از شخص یا نهادی ندارند و برای پیگیری قضایی موضوع اقدامی نکرده‌اند. از سویی پلیس امنیت اخلاقی هزینه‌های درمانی این دختر را بر عهده گرفته است.

در همین حال یکی از مسئولان پلیس تهران در این باره گفت: آنچه درباره خانم امینی اتفاق افتاده، درگیری و زد و خورد و توهین نبوده و آنچه اتفاق افتاده یک عارضه قلبی بوده و در مقر پلیس در کلاس توجیهی رخ داده است. او کنار دیگر خانم‌هایی که در جمع بودند دچار عارضه قلبی شده و سریع هم به بهداری ارجاع داده شد. این مسئول پلیس همچنین گفت: فعلاً خانم امینی در حال درمان است و درباره وضعیت او حرفی نمی‌توان زد.

یکی از کارکنان بیمارستان کسری نیز در این‌باره گفت: دختر را به بخش اورژانس آوردند حالش خیلی بد بود. دکتر گفت سکته قلبی و مغزی با هم است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران در این باره اعلام کرده است: «خانمی برای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود که ناگهان در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچارعارضه قلبی شد. بلافاصله این خانم با همکاری پلیس و اورژانس به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان و مداوا قرار دارد.»

برادر مهسا درباره وضعیت این دختر گفت: «پس‌ از اینکه به این بیمارستان رسیدیم متوجه شدیم خواهرم در بخش ویژه این بیمارستان در حال کما قرار دارد و پزشکان به ما گفتند او توأمان سکته مغزی و سکته قلبی داشته است….»منبع: اعتماد آنلاین

توضیح پلیس

درپی انتشار اخباری درباره به کما رفتن زنی جوان پس از انتقال به یک مقر انتظامی، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران «درخصوص بدحالی خانمی در مقر پلیس» اعلام کرد: «خانمی برای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود که ناگهان در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچارعارضه قلبی شد.»

در ادامه توضیحات پلیس تهران آمده است:‌ «بلافاصله این خانم با همکاری پلیس و اورژانس به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان و مداوا قرار دارد.»

روایت‌های دیگر از ماجرا

در همین حال گفته می‌شود دخترخاله مهسا به ماموران پلیس گفته این دختر سنندجی دچار بیماری مادرزادی قلبی است و شرایط ویژه‌ای دارد و باید سریع به او کمک کرد. 

یکی از افرادی که مقابل مقر وزرای پلیس حضور داشت گفته: «دختر جوان حالش بد شد و او را به بیمارستان کسری بردند اما احتمالاً از آنجا به جای دیگر منتقل کردند چون افرادی که در مقر پلیس مجروح یا دچار بیماری می‌شوند در مراکز درمانی پلیس نگهداری می‌شوند و در بیمارستان خصوصی نگهداری نمی‌شوند.»

این در حالی است که پلیس تهران تاکید دارد دختر جوان به محض وقوع عارضه به بهداری منتقل شد. مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران در این باره اعلام کرده: «خانمی برای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود که ناگهان در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچارعارضه قلبی شد. بلافاصله این خانم با همکاری پلیس و اورژانس به  بیمارستان منتقل شده و تحت درمان و مداوا قرار دارد.»

برخی اخبار گویای آن است که بعد از بدحالی مهسا، تکنسین‌‌های اورژانس که در محل حضور داشتند این دختر را معاینه و او را که به شدت بدحال بود احیا کردند و سریع به بیمارستان کسری منتقل و در بخش مراقبت‌های ویژه اورژانس بستری شد.

برخی اخبار حکایت از آن دارد که پزشکان تشخیص داده‌اند این دختر به دلیل داشتن بیماری زمینه‌ای و استرس ناشی از مواجهه با گشت ارشاد بدحال شده است.

برادر مهسا درباره وضعیت این دختر گفته: «پس‌ از اینکه به این بیمارستان رسیدیم متوجه شدیم خواهرم در بخش ویژه این بیمارستان در حال کما قرار دارد و پزشکان به ما گفتند او توأمان سکته مغزی و سکته قلبی داشته است. تا شامگاه چهارشنبه که اجازه دادند خواهرم را ببینیم او کماکان در کما بود و هوشیاری بسیار پایینی داشت و علی‌رغم اینکه با کمک دستگاه ضربان قلب داشت اما پزشکان به خانواده گفته‌اند چندان امیدی به زنده ماندن ایشان نیست.»

دایی مهسا نیز در حالی که نمی‌توانست صحبت کند به اعتمادآنلاین فقط این جمله را گفت که حال مهسا اصلاً مساعد نیست.

منبع:  اعتماد  و جماران و اقتصاد نیوز

پایگاه خبری شما و اقتصاد صحت این خبر را تایید نمیکند و صرفا باز نشر از اعتماد آنلاین و جماران است.

اولین فیلم از بیهوشی و سکته مهسا امینی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۲ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: