مامور انتظامی

مامور انتظامی به شهادت رسید | نحوه شهادت و تشییع پیکر مامور انتظامی

مامور انتظامی به شهادت رسید | نحوه شهادت و تشییع پیکر مامور انتظامی
کدخبر : 566230

مامور نیروی انتظامی رامیان در پی درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.

مامور انتظامی به شهادت رسید. مامور انتظامی در یکی از روستاهای رامیان به شهادت رسید. مامور انتظامی بر اثر تیراندازی تعدادی از افراد شرور در یکی از روستاهای رامیان به شهادت رسید. شهادت مامور انتظامی رامیان در پی درگیری با اشرار مسلح بود.

مامور نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان فرمانده انتظامی گلستان با اعلام این خبر گفت : سروان علی سراوانی شامگاه جمعه ۲۵ شهریور بر اثر تیراندازی تعدادی از افراد شرور در یکی از روستاهای رامیان به شهادت رسید.

سردار سعید دادگر افزود: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی مبنی بر تیراندازی تعدادی افراد در یکی از روستاهای شهرستان رامیان ماموران انتطامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و با حضور عوامل انتظامی در محل مشخص شد تعدادی از افراد که به دلیل اختلافات قبلی با هم درگیر بودند،اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری به سوی هم می کنند.

او ادامه داد: در همین راستا استوار یکم علی سراوانی که به همراه دو مامور دیگر برای دستگیری ضاربان و حفظ نظم و امنیت در محل حضور یافته بود مورد اصابت گلوله اشرار قرار گرفت و به دلیل شدت جراحات به شهادت رسید.

فرمانده انتظامی گلستان با تسلیت شهادت این مامور انتظامی افزود: در همین راستا با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس بلافاصله عوامل دخیل در درگیری و تیراندازی شناسایی و دستگیر شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: