کریستیانو رونالدو

افشاگری همسر رونالدو | ناگفته های همسر رونالدو از مرگ دخترش

افشاگری همسر رونالدو  | ناگفته های همسر رونالدو از مرگ دخترش
کدخبر : 566751

جورجینا رودریگز قصد دارد در فصل دوم مستند زندگی‌اش درباره یک اتفاق تلخ صحبت کند.

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو ستاره پرتغالی باشگاه منچستر یونایتد است. کریستیانو رونالدو یکی از بزرگترین بازیکنان تمام ادوار فوتبال است. کریستیانو رونالدو پنج جایزهٔ توپ طلا و چهار جایزهٔ کفش طلای اروپا در کارنامه ورزشی خود دارد. کریستیانو رونالدو در بیش از ۱۱۰۰ بازی رسمی حضور داشته و بیش از ۷۸۰ گل برای باشگاه و تیم ملی‌اش به ثمر رسانده است.کریستیانو رونالدو با بیش از ۱۱۰ گل ملی، عنوان برترین گلزن ملی پرتغال را نیز در اختیار دارد.

کریستیانو رونالدو

جورجینا رودریگز، نامزد کریستیانو رونالدو قصد دارد در سری دوم مستند زندگی‌اش در خصوص اینکه خانواده‌اش پس از مرگ دخترش توانست او را از ناامیدی برگرداند صحبت کند. گفته می‌شود او ابتدای سال قرارداد هنگفتی برای فصل دوم مستند I Am Georgina امضا کرده و می‌خواهد درباره جزییات آشفتگی خود در فصل دوم این مستند صحبت کند. لوارو دیاز، مدیر بخش سرگرمی نتفلیکس اسپانیا فاش کرد که فاجعه‌ای که جورجینا و رونالدو متحمل شدند، بخش کلیدی سری دوم را تشکیل می‌دهد.

جورجینا اخیرا در پیش‌نمایشی که از مستند منتشرشده به روزنامه‌نگاران در یک جشنواره فیلم تلویزیونی و رادیویی اسپانیا می‌گوید «زندگی مدتی کوتاه چیز‌های زیادی به من داده است. امسال بهترین و بدترین لحظه زندگی‌ام را در یک لحظه تجربه کردم. بخش بزرگی از قلبم شکست و از خودم پرسیدم چگونه می‌توانم ادامه دهم. من پاسخ را نزدیکتر از آنچه فکر می‌کردم داشتم. من به چشمان فرزندانم نگاه کردم و تنها راهی که دیدم این بود که همه با هم باشیم.»

این دختر ۲۸ ساله از زمانی که او و کریستیانو در ۱۸ آوریل خبر از دست دادن فرزند خود را اعلام کردند، درباره مرگ یکی از دوقلوهایش در حین زایمان چیزی نگفته است. در آن زمان آن‌ها با انتشار یک بیانیه دلخراش گفتند: «با عمیق‌ترین اندوه باید اعلام کنیم که پسر بچه‌مان درگذشت. این بزرگترین دردی است که هر والدینی می‌تواند احساس کند. تنها تولد دختر بچه ما به ما قدرت می‌دهد که این لحظه را با امید و شادی زندگی کنیم. مایلیم از پزشکان و پرستاران برای مراقبت و حمایت حرفه‌ای‌شان تشکر کنیم. همه ما از این فقدان غمگین هستیم و با مهربانی در این زمان بسیار دشوار خواهان رعایت حریم خصوصی خود هستیم. پسر بچه ما، تو فرشته ما هستی. ما همیشه عاشقتیم.»

کریستیانو رونالدو

فصل اول مستند من جورجینا هستم در ۱۹۰ کشور در ۲۷ ژانویه، روز تولد ۲۸ سالگی جورجینا به نمایش درآمد و بلافاصله در بسیاری از کشور‌ها به محبوب بالایی رسید. 

بدترین لحظه زندگی جورجینا رودریگس و کریستیانو رونالدو 

گفته می‌شود که نامزد کریستیانو رونالدو، جورجینا رودریگس، در اوایل امسال قراردادی هنگفت امضا کرد تا در ادامه مستند نتفلیکس به ایفای نقش بپردازد. و پس از اینکه نتفلیکس تایید کرد که مستند «من جورجینا هستم» مجددا برمی‌گردد، توضیح داد که جزئیات آشفتگی روحی و روانی جورجینا به علت مرگ فرزندش در این سری آشکار خواهد شد. آلوارو دیاس، مدیر بخش سرگرمی نتفلیکس اسپانیا، فاش کرد که فاجعه‌ای که جورجینا و رونالدو متحمل شدند بخش کلیدی سری دوم مستند را تشکیل می‌دهد.

کریستیانو رونالدو

در پیش‌نمایشی که از مستند پخش شد، جورجینا می‌گوید: «زندگی در این مدت کوتاه به من موهبتی بزرگ بخشید. امسال بهترین و بدترین لحظه زندگی‌ام را تجربه کردم. تکه بزرگی از قلبم شکست و از خود پرسیدم چطور می‌توانم ادامه بدهم. زودتر از آنچه تصور می‌کردم پاسخ را پیدا کردم. به چشمان فرزندانم نگاه کردم و تنها راه نجاتم را دیدم؛ با هم بودن.»

جورجینا از تاریخ ۱۸ آوریل که یکی از فرزندانش را از دست داد چندان در این مورد صحبت نکرده بود. او و رونالدو در بیانیه‌ای عنوان کرده بودند که: «با اندوه فراوان اعلام می‌کنیم که پسرمان درگذشت. این بزرگترین دردی است که یک خانواده می‌تواند احساس کند! تنها تولد دخترمان به ما قدرت می‌دهد تا با شادی و امید ادامه بدهیم. ما از این فقدان خیلی غمگین هستیم و در این زمان تقاضا داریم که به حریم خصوصی ما احترام بگذارید. پسر عزیزمان، تو فرشته ما هستی. همیشه دوستت داریم.»

انتشار دومین سری از مستند «من جورجینا هستم»

جورجینا دختر تازه به دنیا آمده خود «بلا اسمرالدا» را «موهبت بزرگ کوچولو» نامید. بلا اسمرالدا دومین فرزندی است که جورجینا از رونالدو دارد. او برای سه فرزند دیگر رونالدو هم مادری می‌کند.

آلوارو دیاس با تایید اینکه نتفلیکس خوش‌شانس بوده که توانست جورجینا را به جلوی دوربین برگرداند گفت: «بعد از دیدن سری اول مستند، هیچ شکی برای ساخت سری دوم نداشتیم، زیرا پیدا کردن کسی مانند جورجینا که به راحتی از جزئیات زندگی و گذشته خود حرف بزند دشوار است.»

او در ادامه اضافه کرد: «جورجینا و عزیزانش اتفاق پیچیده‌ای را از سر گذراندند و طرفداران خواهند دید که او چطور با سخاوت و واقع‌بینی با این موضوع کنار آمده است. سری جدید لحظاتی از غم و ناراحتی شدید ناشی از داغ دیدن جورجینا را به تصویر می‌کشد، اتفاقی که می‌تواند هم برای هرکسی مانند او که همه چیز در زندگی دارد اتفاق بیافتد، هم برای کسی که هیچ ندارد. اما همانند سری نخست قرار است باز هم بخندیم و لحظات فرح‌بخشی را هم مشاهده کنیم.»

کریستیانو رونالدو

اولین سری مستند «من جورجینا هستم» در تاریخ ۲۷ ژانویه در ۱۹۰ کشور پخش شد و بلافاصله در فهرست ۱۰ برنامه پربیننده قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: