مهران مدیری

تصاویر جدید از مهران مدیری در تهران بعد ضبط پاسبرتش| تصاویر مهران مدیری همه را شوکه کرد

تصاویر جدید از مهران مدیری در تهران بعد ضبط پاسبرتش| تصاویر مهران مدیری همه را شوکه کرد
کدخبر : 566834

مهران مدیری متولد 1 فروردین 1346 در تهران است. مهران مدیری بازیگر، کارگردان، مجری و تهیه کننده ایرانی است. مهران مدیری ازدواج کرده و متاهل است. مهران مدیری دو فرزند به نام شهرزاد و فرهاد دارد. مهران مدیری که اخیراً با برخی مواضع خود به تحریک عواطف و دامن زدن به آشوب‌ها کمک کرده بود، به واسطه دستور دادستان ممنوع الخروج شده بود. در ادامه خبری مبنی بر قمبار بازی این مجری و بازیگر می خوانید:

مهران مدیری متولد 1 فروردین 1346 در تهران است. مهران مدیری بازیگر، کارگردان، مجری و تهیه کننده ایرانی است. مهران مدیری ازدواج کرده و متاهل است. مهران مدیری دو فرزند به نام شهرزاد و فرهاد دارد. مهران مدیری که اخیراً با برخی مواضع خود به تحریک عواطف و دامن زدن به آشوب‌ها کمک کرده بود، به واسطه دستور دادستان ممنوع الخروج شده بود. در ادامه تصویری از مهران مدیری مشاهده می کنید:

مهران مدیری

یکی از روزنامه های ایران در خصوص قمار بازی مهران مدیری و باخت سنگین او نوشت: یکی از همین سلبریتی ها که درآمد میلیاردی از مجری گری در تلویزیون دارد (مهران مدیری) در ماه های اخیر بخش اعظمی از دارایی و اموال خود را در شرط بندی و قمار از دست داده است. گفته شده که وی از گذشته مشهور به «پول دوستی» بود، به طوری‌که برای اجرای برخی برنامه‌ها با تهیه‌کنندگان شرط می‌گذاشت که باید حداقل مبلغ ۳۰ میلیارد تومان در حساب شخصی‌اش باشد تا با آرامش ذهنی بتواند برنامه اجرا کند. به‌رغم این مسئله، اما در ماه‌های اخیر، او درگیر باند‌های قمار و شرط‌بندی شده و به صورت متوالی بخش زیادی از دارایی خود را از دست داده تا حدی که مجبور شده است برخی از اموال خود را که روی آن شرط بسته و قمار کرده بود، بفروشد.

او که به طرز وحشتناکی به بازی پوکر معتاد شده است، طی ماه‌های اخیر به دلیل از دست دادن ثروت و دارایی خود در فضای زندگی شخصی نیز دچار مشکلات عدیده شده بود که برخی اشخاص و چهره‌ها به کمک او آمده و ماهانه مبلغی به وی می‌دادند که این مبلغ نیز چند وقتی است قطع شده و این موارد سبب شده است که او توان عقلانی زندگی را از دست داده و جایگاه خود را تخریب کند. در عین حال، این بازیگر و مجری از سال ۹۸ تاکنون مواضع تندی در جلسات خصوصی و حتی برنامه‌های تلویزیونی علیه نظام گرفته بود تا حدی که اجرای برنامه‌های خود را پس از اتفاقات آبان سال ۹۸ مشروط به حضور خود و میهمانان برنامه با لباس مشکی در صحنه کرده بود. برخی منابع رقم قرارداد او با یک فروشگاه معروف برای تبلیغات را ۲۳۷ میلیاردتومان ذکر می‌کنند! متولیان این نوع قرارداد‌ها باید روشن و شفاف درباره آن به مردم گزارش بدهند و معلوم کنند با تبلیغات این افراد چه تغییر یا منفعتی در سازمان و تشکیلات آنان رخ داده است. معلوم است که این نوع قرارداد‌ها پشت‌صحنه‌های فسادآوری دارد. چرا پول مردم را به کسانی می‌دهید تا آن را در قمار به سایت‌های خارج از کشور ببازند و بعد انتقام این آشفتگی در زندگی خود را با دعوت به اغتشاش از مردم بگیرند؟ این یک پرسش ساده است و پاسخ جدی می‌طلبد.

حذف تصویر مهران مدیری در تیزری از فیلم تهران 1500 در تلویزیون خبر از ممنوع التصویر شدن این بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون را میداد. تهران 1500 به کارگردانی بهرام عظیمی اولین پویانمایی بلند ساخت ایران بود که در نوروز 92 در سینماهای کشور به نمایش درآمد. داستان فیلم درباره اکبر آقا پیرمردی 160 ساله با بازی مهران مدیری است که در سال 1500 هجری زندگی میکند. بهرام رادان، گوهر خیراندیش و هدیه تهرانی از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

آقای مدیری در سال 1392 مجموعه جدیدی با عنوان شوخی کردم را ساخت و در سینمای خانگی منتشر نمود، هر قسمت از این مجموعه طنز موضوع خاصی را دنبال میکند و معضلات جامعه را در قالب طنز به نمایش میگذارد. شوخی کردم یکی از مجموعه های پر بازیگری است که با حضور بیش از 67 چهره معروف طنز ساخته شد. این سریال در ژانر کمدی ، خانوادگی تولید شده و دارای آیتم های مختلف مثل اتاق عمل، اخبار ، متهم و بازپرس و غیره میباشد. سیامک انصاری، جواد رضویان، بیژن بنفشه خواه و بهنوش بختیاری از بازیگران این سریال هستند.

مهران مدیری

مهران مدیری در سال 1392 به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد در سریال های برره و مرد هزار چهره انتخاب شد و به همین خاطر بعد از 6 سال دوری از تلویزیون در برنامه 3 ستاره احسان علیخانی حضور پیدا کرد. در این برنامه مهران مدیری درباره بازگشت خود به تلویزیون صحبت کرد و گفت به سه دلیل به تلویزیون برمیگردم:

من فرزند تلویزیون هستم و عمدهٔ زندگیم و همچنین مهمترین آثارم رو در تلویزیون انجام دادم و هیچوقت نمیشه از تلویزیون رفت و برنگشت.

شبکه نمایش خانگی قابل مقایسه با تلویزیون نیست برای اینکه من یک مخاطب 70 میلیونی رو عوض کردم با یک مخاطب 3 میلیونی که این منو آزار داده تو این سال ها.

برای این که احساس می کنم مردم به شدت نیاز دارن به حال خوب، خنده، و به لحظات شاد و این تنها کاریه که از دست من بر می آد و فکر می کنم وقتشه برگردم و این وظیفه رو انجام بدم.

مدیری بعد از سالها دوری از تلویزیون با ساخت سریال در حاشیه به جعبه جادویی برگشت، مدیری علاوه بر کارگردانی در این مجموعه به عنوان بازیگر ، طراحی صحنه و لباس نیز حضور داشت. داستان در حاشیه درباره پزشکی متخصص و متعهد به نام هومن صحرایی است که از طریق استادش مامور می شود بیمارستانی به نام حاشیه را که 80 سال پیش ساخته شده ولی تاکنون راه اندازه نشده را افتتاح کرده و مشغول به کار شود. هومن صحرایی در این مسیر با اتفاقات و مشکلاتی روبرو میشود که فضای طنزآلودی به سریال می دهد، مهران غفوریان، جواد رضویان و شبنم فرشاد جو از دیگر بازیگران این مجموعه طنز هستند. این سریال با حاشیه های زیادی از جمله مخالفت از سوی نهادهای حامی پزشکان روبرو شد و زودتر از موعد از آنتن تلویزیون کنار رفت.

مهران مدیری

 
آغاز بازی و کارگردانی مجموعه های طنز

او در همان سال مجموعه طنز پرواز 57 را ساخت و قدم در دنیای کارگردانی گذاشت، این مجموعه تلویزیونی طنز در سال 1372 ساخته و در دهه فجر همان سال از شبکه اول سیما پخش شد. مهران مدیری علاوه بر کارگردانی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این مجموعه حضور داشت، رضا عطاران، نادر سلیمانی و نصرالله رادش از دیگر بازیگران این مجموعه طنز بودند.

شب های برره

مدیری بعد از ساخت سریال دردسر والدین در سال 1384 طنزی متفاوت به نام شب هایی برره را کارگردانی کرد ، این مجموعه تلویزیونی درباره روستایی خیالی به نام برره است که هر بار اتفاق جدیدی برای ساکنان آن می افتد. اصطلاحات وکلمات جدیدی که توسط نویسندگان این مجموعه ساخته و در سریال به کار برده میشد تا مدتها بر سر زبان مردم بود و به جرات می توان گفت این مجموعه طنز یکی از پر طرفدار ترین و زیباترین طنزهای چند دهه اخیر صدا و سیمای ایران بود.  

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: