تعطیلی | تعطیلی ادارات | تعطیلی مدارس

فوری | فردا تعطیل شد | مدارس کدام استان فردا تعطیل است؟

فوری | فردا تعطیل شد | مدارس کدام استان فردا تعطیل است؟
کدخبر : 566859

مدارس زاهدان فردا یکشنبه در همه مقاطع تعطیل است.

تعطیلی مدارس یکی از سوالات مطرح شده امروز است. تعطیلی مدارس علاوه بر دانش آموزان برای مردم نیز دارای اهمیت زیادی است. احتمال تعطیلی مدارس می رود. 

یکشنبه تعطیل می شود؟ یکشنبه ۹ مهرماه ۱۴۰۱ تعطیل شد یا نه؟ یکشنبه تعطیل است یا نه؟ 

تعطیلی مدارس در روز یکشنبه

مدارس زاهدان فردا یکشنبه در همه مقاطع تعطیل است. بنابر اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، مدارس زاهدان فردا یکشنبه در همه مقاطع تحصیلی تعطیل است.

روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، فردا شنبه 9 مهرماه تمامی مدارس در تمامی مقاطع در نوبت صبح و عصر در زاهدان، نصرت‌آباد و کورین تعطیل خواهد بود.

در این اطلاعیه علت این تعطیلی نگرانی والدین از اتفاقات امروز شهر زاهدان عنوان شده است.

اشرار مسلح از ظهر امروز در زاهدان ‌با حمله به 3 کلانتری ‌‌‌و ایجاد رعب و وحشت برای مردم، اقدام به تیراندازی به‌سمت کلانتری 16 زاهدان کردند‌.

براساس این گزارش، در برخی مناطق شهر نیز این آشوبگران چند لاستیک و سطل زباله را آتش زدند و یک نانوایی در منطقه‌ای دیگر ‌مورد هجوم اشرار مسلح قرار گرفت.

در ادامه اقدامات آشوبگرانه تروریست‌ها در شهر زاهدان، آنها یک ماشین آتش‌نشانی، یک پایگاه اورژانس و برخی اماکن دیگر را به آتش کشید‌ند که تلاش آنها برای ادامه اغتشاشات با حضور نیروهای امنیتی ناکام ماند و هم‌اکنون وضعیت شهر پایدار است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: