حمله تروریستی

جزئیات حمله تروریستی در زاهدان | تعدادی از پرسنل انتظامی مجروح شدند

جزئیات حمله تروریستی در زاهدان | تعدادی از پرسنل انتظامی مجروح شدند
کدخبر : 566868

در یک حمله تروریستی در زاهدان تعدادی از تروریستها به سمت یک کلانتری حمله و آن را به رگبار بستند.

ایرنا به نقل از منابع آگاه نوشت: در این حمله تروریستی تعدادی از پرسنل انتظامی کلانتری  و عابران مجروح که به بیمارستانهای زاهدان منتقل شدند.پیش از این حمله تروریستی هم تعدادی از نمازگزاران نماز جمعه اهل تسنن زاهدان  به تحریک  از سخنان مولوی عبدالحمید امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان  به خیابان آمدند. در ادامه جزییات بیشتری از حمله تروریستی زاهدان و مجروح شدن تعدادی از مردم و پلیس نیرو انتظامی زاهدان در این حمله تروریستی می خوانید:

یک نمازگزار که از ذکر نامش خودداری کرد، اظهار داشت: مولوی عبدالحمید در خطبه های نماز جمعه ضمن تاکید بر هوشیاری و خویشتن داری مردم در مقابل خبر و شایعه تجاوز یک مقام انتظامی چابهار به یک دختر بلوچ گفت این موضوع برای ما خیلی مهم است البته مسوولان گفته اند در حال بررسی و پیگیری مساله هستند و ما نیز تا زمان اعلام رسمی آن از سوی دستگاههای مربوطه پیگیر هستیم.

نمازگزار یادشده  افزود: نمازگزاران در حین اقامه نماز بودند که تعدادی از آنان به سمت کلانتری هجوم بردند و یکی از آنان با اتوبوس به دیوار کلانتری زده و قصد تخریب دیوار و ورود به کلانتری را داشتند که موفق نشدند و تنها بخشی از دیوار تخریب شده است.

متاسفانه در ‌این حادثه سیدعلی موسوی، فرمانده اطلاعات سپاه استان سیستان و بلوچستان با ضربه یک گلوله از ناحیه سینه مجروح و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

وی ‌دقایقی پیش در پی شدت  جراحت در بیمارستان به شهادت ‌رسید.

اشرار مسلح از ظهر امروز در زاهدان ‌با حمله به ۳ کلانتری ‌‌‌و ایجاد رعب و وحشت برای مردم، اقدام به تیراندازی به سمت کلانتری ۱۶ زاهدان کردند‌.

براساس این گزارش، در برخی مناطق شهر نیز این آشوبگران چند لاستیک و سطل زباله را آتش زده و یک نانوایی در منطقه ای دیگر ‌مورد هجوم اشرار مسلح قرار گرفت.

در ادامه اقدامات آشوبگرانه تروریست‌ها در شهر زاهدان، آنها  یک ماشین آتش‌نشانی، یک پایگاه اورژانس و برخی اماکن دیگر را به آتش کشید‌ند که تلاش آنها برای ادامه اغتشاشات با حضور نیروهای امنیتی ناکام ماند و هم اکنون وضعیت شهر پایدار است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: