نسرین مقانلو

ضجه زدن نسرین مقانلو در بهشت زهرا | خوابیدن نسرین مقانلو روی قبر پسرش

ضجه زدن نسرین مقانلو در بهشت زهرا | خوابیدن نسرین مقانلو روی قبر پسرش
کدخبر : 567009

ویدئوی تلخ و تکان دهنده مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری ارشیا پسر نسرین مقانلو با عکس و فیلم کامل با جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری ارشیا پسر نسرین مقانلو با تصاویر و فیلم وداع نسرین مقانلو با پیکر فرزنداش در ادامه مطلب ببینید

از بازیگران توانمند سینما و تلویزیون ایران می توان نسرین مقانلو را نام برد. نسرین مقانلو متولد اول تیر ۱۳۴۷ است. نسرین مقانلو پس از سریال پر بیننده مسافری از هند به شهرت رسید. نسرین مقانلو از سال ۱۳۷۰ به طور حرفه ای وارد  هنر شده است. نسرین مقانلو ازدواج کرده و دارای دو پسر است.

 

نسرین مقانلو

 

*بخوانید...

دبی گردی مهران مدیری | بریز و بپاش مهران مدیری در دبی

 

نسرین مقانلو در پست اینستاگرامی اش نوشت: بس که دوست داشتی ایران بمونی، اومدی پیشم و همین جا ازم جدا شدی و موندگار شدی تو همینجا و رفتی به سفر ابدیت؟؛ فکر منو نکردی که وجودم به وجودت بسته بود، ارشیا پسرم رفتی؟ اما منو هم با خودت بردی؛ داغت اینقدر رو دلم سنگینه که شکستم، با رفتنت من هم مردم پسرم؛ منتظرم باش مادرت به زودی پشت سرت میاد پیشت. جات توی بهشت عزیز مهربونم؛ راهت روشن پسر خوش قلبم. بی تو دیگه مادرت آرام نیست اما تو آروم بخواب.

 

 

 

تصاویری که نسرین مقانلو از جشن تولد 26 سالگی‌ پسرش درکنار خانواده اش منتشر کرد مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

نسرین مقانلو

نسرین مقانلو در کنار پسر انش

 

 

 

شوک وحشتناک به نسرین مقانلو در برنامه استعداد یابی وارد شد به طوری که نسرین مقانلو از شدت گریه برنامه را ترک کرد. این فیلم را در ادامه می توانید ببینید:

نسرین مقانلو در صفحه اینستاگرامش عکسی با پدرش منتشر کرد و  نوشت: انا لله و انا الیه راجعون پدرم سفر کرد و من مردم....... سفری بی بازگشت اما من با این ذره ذره مردن تدریجی بی او چه کنم؟؟؟؟؟؟؟

 

بیوگرافی نسرین مقانلو

نام:نسرین

نام خانوادگی:مقانلو

تاریخ تولد:1347/4/1

محل تولد:تهران

تاهل:متاهل

همسر:کمال خلیلیان

فرزندان:آروین و عرشیا

 

 

نسرین مقانلو

 

زندگی شخصی نسرین مقانلو

نسرین مقانلو متولد یکم تیرماه  سال ۱۳۴۷ در تهران میباشد. نسرین مقانلو خواهر بیژن مقانلو، سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی ایران است. کمال خلیلیان (بازیکن سابق فوتبال) همسر نسرین مقانلو است. ثمرهٔ ازدواج آن‌ها ۲ فرزند به نام‌های ارشیا و آرین است که متولد آمریکا و بزرگ شده و تحصیل کرده آنجا هستند.

 

آغاز فعالیت‌های هنری نسرین مقانلو

او فعالیت بازیگری خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. او پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را خارج از کشور گذراند. وی سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.​

وی فعالیت خود را با نقش کوتاهی در فیلم دو نیمه سیب به کارگردانی کیانوش عیاری در سال ۱۳۶۹ آغاز کرد ولی در واقع با فیلم سینمایی امید به سینمای ایران معرفی شد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. وی پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را در خارج از کشور گذراند. سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

 

 

نسرین مقانلو

 

گفت و گو با نسرین مقانلو

نسرین مقانلو در گفت وگویی به بیان زندگی شخصی و هنری اش پرداخت که بخشی از آن را در ادامه میخوانید

من به واسطه فعالیت پدرم در رشته موسیقی و مادرم در تئاتر با فضای هنر آشنایی کامل داشتم، به همین دلیل از زمان کودکی و نوجوانی فعالیتم در زمینه تئاتر و نمایش را شروع کردم، اما زمانی که تصمیم گرفتم فعالیت حرفه ای ام در سینما را شروع کنم، با فیلم «دو نیمه سیب» کیانوش عیاری استارت زدم.

 

نسرین مقانلو و مینا ساداتی

یادم است برای بازی در این فیلم به همراه مادرم به رستوران رفتیم و اولین حضور من در سینما با کار آقای عیاری رقم خورد. فردای همان روز آقای عیاری به «رسول صدرعاملی» گفت یک دختر تازه وارد معرفی ات می کنم که همانی است که برای فیلمت دنبالش می گشتی؛ بنابراین با بازی در فیلم «قربانی» دومین تجربه ام رقم خورد و بلافاصله بعد از آن آقای «تورج منصوری» برای بازی در «بازیچه» از من دعوت کردند و سپس در «امید» آقای حبیب کاوش به ایفای نقش پرداختم.

 

نسرین مقانلو و پارسا پیروز فر

 آقایان دستگردی و پاکدل از من دعوت کردند برای بازی در سریال تلویزیونی «لبخند زندگی» با حضور پیشکسوت عزیزم خانم «ثریا قاسمی» که اولین حضور در تلویزیون هم برای من اتفاق افتاد. بلافاصله بعد از پایان «لبخند زندگی»، فیلم «آخرین سند» پیشنهاد شد که زمانی پخش شد که «امید» و «بازیچه» هم رفع ممنوعیت شده بودند و همزمان 3 فیلم روی پرده داشتم.

 

بازگشت نسرین مقانلو و به ایران…

10 سال پیش بالاخره تصمیم گرفتم با همسرم صحبت کنم و میزان دلتنگی و علاقه ام به کارم را به او گفتم، خوشبختانه او هم قبول کرد به همراه بچه ها به ایران برگردیم تا بتوانم بدون دغدغه و استرس به کارم برسم.

«دختری در قفس» آقای صلح میرزایی اولین فیلمم بعد از آن دوران بود و بعد از آن برای بازی در سریال «مسافری از هند» از من دعوت شد.

 

ماجرای ازدواج نسرین مقانلو

ماجرای ازدواج من سر فیلم «همسر» آقای فخیم زاده بود که به خاطر اسمش سرنوشت من را رقم زد و در همان گیرودار ساختش بودیم که برای خواستگاری از من به منزلمان آمدند و بعد از 5 -6 سال کار مداوم در عرصه های مختلف، با همسرم ازدواج کردم و به آمریکا رفتیم.

 

 

نسرین مقانلو

 

نسرین مقانلو و همسرش کمال خلیلیان

البته سالی یک بار به ایران می آمدم و به صورت ناپیوسته کارهایی انجام می دادم، مثل کار «نابخشوده» مرحوم «ایرج قادری» که هنگام بارداری پسر بزرگم اتفاق افتاد یا «بن بست» اصغر نعیمی که با «فرهاد اصلانی» و «دکتر عزیزی» بازی کردم. ازدواج، فرصتی برای امتحان کردن خودم با ازدواج، عاشق شدم و با خودم فکر کردم این بهترین فرصت برای امتحان کردن خودم است که آیا می توانم مدتی از آنچه دوست دارم، دور باشم یا نه! آن ۱۰ سال خیلی بر من سخت گذشت؛ بسیار دلتنگ بودم، خیلی شب ها می نشستم برنامه «چشم انداز» را می دیدم، همکارانم را نگاه می کردم، گریه می کردم.

 

بیوگرافی کمال خلیلیان همسر نسرین مقانلو

کمال خلیلیان مهاجم تیم ملی فوتبال ،قهرمان جوانان آسیا،و عضو باشگاههای گمرک اهواز،پاس و تاج و همسر نسرین مقانلو بازیگر کشورمان میباشد.

 

 

نسرین مقانلو

 

فیلم شناسی نسرین مقانلو

فیلم های سینمایی نسرین مقانلو

پی 22 - حسین قاسمی جامی - 1393

    روزگاری عشق و خیانت 1392

    گناهکاران  1391

    بدون اجازه 1390

    راه بهشت  1390

    نفوذی  1387

    سوپر استار 1387

    ماه وش  1386

    مهمان مامان  1382

    دختری در قفس 1381

    بن بست (فیلم کوتاه) 1378

    نابخشوده  1375

    همسر1372

    همه دختران من 1372

    بازیچه 1372

    امید1371

    قربانی  1370

    دو نیمه سیب  1370

 

 

نسرین مقانلو

 

نسرین مقانلو در تلویزیون

مسابقه ستاره بیست (داور)

آخرین سند۱۳۷۱

لبخند زندگی۱۳۷۲

مسافری از هند۱۳۸۱

مختارنامه۱۳۸۳

حس سوم۱۳۸۴

ساعت شنی۱۳۸۷

تله فیلم آبی، گاهی آسمان۱۳۸۷

دیدار۱۳۸۷

آخرین قاب خالی۱۳۸۸

قلب یخی۱۳۸۹

تنهایی لیلا۱۳۹۴

سفر در خانه 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: