شروین حاجی پور

صحبت های شروین حاجی پور جنجالی شد | خواننده برای دوباره غوغا کرد

صحبت های شروین حاجی پور جنجالی شد  |  خواننده برای دوباره غوغا کرد
کدخبر : 567284

شروین حاجی‌پور در یک پست ویدئویی تازه در صفحه ایسنتاگرامش گفت: مسئولان به ما به عنوان فرزندانشان نگاه کنند.

 شروین‌حاجی‌پور طی روزهای اخیر به کلمه رمزی برای رسانه‌های معاند و جریان برانداز تبدیل شده است. شروین‌حاجی‌پور خواننده جوانی که با حضور در برنامه استعدادیابی عصر جدید، به شهرت زیادی رسید و حالا واکنش شروین‌حاجی‌پور  به اعتراضات اخیر، به اهرمی در جهت بهره‌برداری‌های غیراخلاقی رسانه‌های معاند و برانداز تبدیل شده است.طبق اطلاعاتی که این رسانه‌های خارج‌نشین راجع بهشروین‌حاجی‌پور  به مردم داده‌اند، نیروهای امنیتی، با یورش به خانه این هنرمند شمالی، او را بازداشت کرده و بدون ارائه هیچ توضیحی، وی را به تهران و زندان اوین منتقل کرده‌اند. مجید کاوه/وکیل شروین حاجی پور گفت:با پیگیرى‌هاى انجام‌شده و همکارى دیگر وکیل پرونده جناب دکتر عادل علیپور و مساعدت مشفقانه‌ى بازپرس محترم شعبه ١١ دادسراى عمومى و انقلاب سارى، قرار بازداشت موقت شروین حاجى‌پور تبدیل به وثیقه و ایشان دقایقى قبل (ظهر ١٤٠١/٠٧/١٢) به آغوش خانواده بازگشت.شروین حاجی‌پور در این ویدئو ادامه داد: در ایران می‌مانم و اگر نقدی دارم همینجا می‌گویم. همه ما از یک خاک و یک خانواده هستند. جزئیات بیشتر را در این ویدئو ببینید.

اما حالا  با روشن شدن ابعاد این اتفاق و طبق تائید خانواده حاجی‌پور، پلیس فتا به‌ واسطه انتشار قطعه‌ای از این خواننده در فضای مجازی، عصر پنجشنبه هفتم مهرماه با او تماس می‌گیرند و از او می‌خواهند تا خود را به پلیس فتای ساری معرفی کند.

شروین با پای خود به پلیس فتای سازی رفته و در آنجا توضیحاتی راجع به آخرین کار خود یعنی قطعه «برای» می‌دهد.این خواننده جوان، ساعاتی قبل با مادر خود تماس گرفته و اعلام می‌کند که در ساری است و نگران او نباشند.

خانواده این خانواده جوان از مردم خواسته‌اند تا بی‌توجه به بازی رسانه‌های معاند، آخرین اخبار را از خود آنها جویا شوند و با پیگیری اخبار دروغ، به حواشی این موضوع دامن نزنند.

شروین حاجی‌پور

بیوگرافی شروین حاجی پور خواننده

شروین حاجی پور : زاده ۱۰ فروردین ۱۳۷۶ مازندران، آهنگساز،ترانه سرا،خواننده ایرانی است. در ادامه معرفی زندگینامه و بیوگرافی کاملی از شروین حاجی آقاپور خواننده و آهنگساز، و “شرکت کننده عصر جدید” به همراه تصاویر و عکسهای جدید و فعالیت های اخیر و آهنگ ها و آیدی اینستاگرام این خواننده جوان نسل امروز و اخبار و حواشی جدید درباره او و دستگیری و بازداشت شروین حاجی پور در مهر ۱۴۰۱ برای ساخت آهنگ “برای” در اعتراضات ۱۴۰۱ را در حرف تازه میخوانید

بیوگرافی شروین حاجی آقاپور و خواهرش

شروین حاجی آقاپور مشهور به شروین حاجی پور، در ۱۰ فروردین ۱۳۷۶ در هادیشهر بابلسر در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته اقتصاد و عضو کانون موسیقی دانشگاه مازندران است‌. او یک خواهر به نام کمند دارد و در مه ماه ۱۴۰۱ با ساخت آهنگ برای در اعتراضات به مرگ مهسا امینی بازداشت شد. سبک شروین حاجی پور زمانی بر روی زبان ها افتاد و به شهرت رسید که در مسابقه استعدادیابی عصر جدید احسان علیخانی شرکت کرد و با اجرایی بی نظیر توجه داوران و مخاطبان تلویزیونی را به خود جلب کرد.

شروین حاجی‌پور

سوابق هنری

شروین حاجی آقا پور متخصص در نوازندگی و ترانه سرایی است و در نوازندگی با گیتار تخصص بالا داشته و صدای دلنشین او از مهمترین ویژگی های او محسوب میشود که وی را نسبت به سایر خواننده ها متمایز کرده است.

خانواده​

از کودکی علاقه وافری به دنیا موسیقی و سازها داشت و دوست داشت بطور حرفه ای این هنر را دنبال کند، از حدود هشت سالگی نوازندگی را با ویولن شروع کرد و تمرینات خود را آغاز کرد. از اولین ترانه ها و ترک های شروین که بطور رسمی منتشر کرده میتوان به شاید بهشت خراب، اگه برگردی، خونه و تمام من… می باشد.

همسر شروین حاجی آقاپور

این هنرمند جوان در حال حاضر مجرد است و فعلا ازدواج نکرده است

سبک موسیقی و خوانندگی

وی علاوه بر سبک پاپ ، قطعاتی در سبک موزیک فولک، سنتی نیز کار میکند که یکی از قطعات موزیک ترکی «کوچه لره» است که به زبان ترکی اجرا کرده است. او با شناخت از همه سبک‌ها و تجربه آنها به سبک ویژه خودش رسیده و در نوازنده پیانو نیز مهارت دارد.

شروین حاجی‌پور

موزیک ها و آهنگ های جدید

در اخبار جدید درباره شروین حاجی آقا پور باید گفت که در جدیدترین فعالیت های خود موزیک «دردسر» از دنیا دادرسان ، پرتقال من از مرجان فرساد و قطعاتی از زدبازی، سوگند، عرفان و مهرداد هیدن عطر تو» کاوه آفاق، خاطرات تو سیروان خسروی و اشارات نظر میلاد درخشانی و … را بازسازی و کاور کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: