قیمت دلار

قیمت دلار عقب نشینی کرد + جزئیات

قیمت دلار عقب نشینی کرد + جزئیات
کدخبر : 568995

صبح امروز با ورود جدی بازارساز و اعمال برخی از سیاست‌های جدید از سوی بانک مرکزی در بازار ارز شاهد عقب نشینی قیمت‌ها هستیم

قیمت دلار در روزهای اخیر با نوسان روبرو بود و در کانال 26 هزار تومانی در رفت و برگشت بود. قیمت دلار تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد و به همین دلیل در نوسان است. نقش دلالان بر قیمت دلار بی تاثیر نیست و نیاز است که مسوولان دولتی، نظارت بیشتری بر بازار آزاد داشته باشند. قیمت دلار روز قبل دلار در بازار متشکل مانند ۲ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. 2 روز قبل قیمت دلار کانادا برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد.

افزایش قیمت ارز در روزهای گذشته و ثبت رکود جدید دلار در بازار ارز موجب بروز رفتارهای هیجانی از سوی برخی از مردم شده به طوری که قیمت دلار از مرز 36 هزار تومان فراتر رفت.

اما از صبح امروز با ورود جدی بازارساز و اعمال برخی از سیاست‌های جدید از سوی بانک مرکزی در بازار ارز شاهد عقب نشینی قیمت‌ها هستیم تا جایی که قیمت دلار یک کانال به عقب برگشته و در معاملات فردایی در میانه کانال 35 هزار تومان معامله می‌شود.

فعالان بازار پیش بینی می‌کنند در صورت تقویت طرف عرضه و برخی از اصلاحات در سیاست‌های پیشین بانک مرکزی می توان به کاهش بیشتر قیمت‌ها در بازار ارز امیدورا بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: