تهیه دسر انبه

طرز تهیه دسر انبه با ۶ دستور متفاوت و آسان

طرز تهیه دسر انبه با ۶ دستور متفاوت و آسان
کدخبر : 570587

دسر انبه رسپی‌های متنوعی دارد و می‌توانید آن را با بستنی، ژلاتین، بیسکوییت، شیر و... ترکیب کرده و طعم‌های دلپذیر و خاصی ایجاد کنید. طرز تهیه دسر انبه و بستنی، دسر انبه با بیسکوییت، دسر با انبه و شیر و... را در ستاره بخوانید.

انبه یکی از میوه‌های پرخاصیت و محبوب تابستانی است که طعم شیرین و عصاره غلیظی دارد. بنابراین، در صورت عدم حساسیت به انبه، یک انتخاب مناسب برای  تهیه انواع دسر و شیرینی است. علاوه بر دسر انبه می‌توانید از سس انبه در کنار انواع ساندویچ‌ها هم استفاده کنید و یا ماسک انبه را برای پاکسازی و جوانسازی پوست خود به کار برید.
 
در این مطلب انواع مختلفی از دستورهای تهیه دسر انبه، مانند دسر انبه و موز، موس انبه، دسر انبه و بیسکوییت و دسر با انبه و بستنی را برای شما گرد آورده‌ایم که امیدواریم مطالعه آن‌ها برای شما مفید باشد. با ما همراه باشید.
 
طرز تهیه دسر انبه و بستنی
این دسر انبه یک اسموتی خوشمزه است که می‌توانید به عنوان یک نوشیدنی خنک تابستانی روی آن حساب کنید. مواد لازم و طرز تهیه را در ادامه ببینید:
 
مواد لازم
انبه ۲ عدد
شیر ۱ پیمانه
بستنی وانیلی ۳ پیمانه
هل ۱ قاشق چایخوری
بادام مقداری برای تزئین
دستور تهیه:
 
اگر طعم دارچین را دوست دارید، می‌توانید در طرز تهیه این دسر با انبه، کمی هم دارچین بریزید. مراحل زیر را دنبال کنید:
انبه‌ها را خوب بشویید و آن‌ها را برش بزنید. سپس، گوشت انبه را با قاشق، از پوست و هسته آن جدا کنید.
 
انبه‌ها را همراه با شیر و بستنی و هل داخل مخلوط‌کن بریزید و چند دقیقه مخلوط کنید تا ترکیبی یکدست و خامه‌ای شکل حاصل شود.
 
به همین سادگی، دسر انبه خوشمزه شما آماده است و می‌توانید آن را داخل لیوان ریخته و با خامه زده شده یا انواع میوه‌های خشک و خلال بادام تزئین کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: