قیمت سکه

پیشتازی سکه در سوددهی | قیمت سکه چند شد؟

پیشتازی سکه در سوددهی | قیمت سکه چند شد؟
کدخبر : 570672

بازدهی بازارها در هفته گذشته چگونه بود و کدام بازار زیان بیشتری داشت؟

بازدهی بازارها در هفته منتهی به آبان و روزهای نخستین آذر ۱۴۰۱ با روند مثبت همراه بود. بازدهی بازار سکه 1.97 درصد بود و از دیگر بازارها پیشی گرفت. بورس نیز کمترین بازدهی را در میان بازارها از آن خود کرد، اما بازدهی بازارهای مالی دیگر چگونه بود؟
دلار / سود ۰.۶۹ درصدی
قیمت دلار  در این هفته 0.69 درصد نسبت به هفته قبل رشد داشته است. این در حالی است که در چهارمین هفته آبان 0.01 درصد بازدهی داشت.
صرافی ملی روز پنج شنبه ۳ آبان قیمت دلار را 34 هزار و ۹۹۰ تومان اعلام کرد، این در حالی است که روز پنج شنبه ۲۶ آبان، تابلوی صرافی‌ها قیمت 34 هزار و ۷۵۱  تومان را نشان می‌داد. دلار در یک هفته ۲۳۹ تومان رشد قیمت داشت.
قیمت دلار در هفته گذشته روند باثبات و کم نوسانی را پشت سر گذاشت به‌ویژه در بازار معاملات آزاد. این روند مانند تمام روزهای سال گذشته با حمایت بازارساز در محدوده فعلی باقی مانده است.
 طلا / سود ۱.۲۴ درصدی
بازدهی بازار طلا نیز در هفته گذشته با ۱۸ هزار و ۴۰۰ تومان رشد قیمت، 1.24 درصد بازدهی داشته است.
قیمت طلا بر اساس آخرین گزارش اتحادیه طلا و جواهر تهران، در روز  ۳ آذر ۱۴۰۱ به یک میلیون و ۵۰۳ هزار تومان رسید. این در حالی است که هر گرم طلا در روز ۲۶ آبان یک میلیون و ۴۸۵ هزار تومان معامله می‌شد.
 سکه / سود حدود ۲ درصدی
این بازار در هفته گذشته نیز بیشترین رشد قیمت و بازدهی را در بازارهای سرمایه مانند هفته ماقبل به خود اختصاص داد و با افزایش ۳۲۰ هزار تومانی قیمت سکه امامی 1.97 درصد رشد داشت. قیمت سکه هفته چهارم آبان با افزایش ۳۷۵ هزار تومانی  2.36 درصد رشد داشت.
قیمت سکه در هفته گذشته روند افزایشی داشت و این صعود قیمت برخلاف بازار با ثبات قیمت دلار پیش رفت. در آخرین روز هفته این فلز زرد با افزایش قیمت به محدوده‌های جدید راه یافت.
بورس / زیان ۰.۲ درصدی
بررسی معاملات هفته گذشته بازار سرمایه حاکی از بازدهی کم سهام بسیاری از شرکت‌‌ها بوده، از این رو این گزارش به بررسی سهم‌هایی که در یک هفته اخیر بیشترین کاهش قیمتی را داشته‌اند، می‌پردازد.
بورس تهران در هفته گذشته روند کاهشی داشت. شاخص کل بورس از 25 آبان تا چهارشنبه گذشته روند نوسانی رو به پایین گرفت و شاخص با افت 0.2 درصدی در سطح یک میلیون و 410 هزار واحدی ایستاد.
در سوی دیگر بازصار، شاخص هم‌وزن با رسیدن به محدوده 407 هزار واحدی توانست رشد 1.4 درصدی را ثبت کند. 
بر اساس این رشد می‌توان گفت که صنایع کوچک بازار وضعیت بهتری را نسبت به دیگر صنایع تجربه کردند. شاخص کل فرابورس نیز رشد 0.63 را ثبت کرد و به محدوده 18 هزار و 593 واحد رسید.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: