در مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام نفت سپاهان تصویب شد:

تخصیص ۶۰ تومان به ازای هر سهم

تخصیص 60 تومان به ازای هر سهم
کدخبر : 580788

مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام نفت سپاهان با هدف تصمیم گیری در خصوص تقسیم سود و پاداش هیئت مدیره برگزار و به ازای هر سهم 60 تومان سود پیش بینی شد.

به گزارش شما و اقتصاد: مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام نفت سپاهان، امروز شنبه هفدهم تیر ماه در هتل ارم تهران برگزار شد. این مراسم به صورت زنده از طریق سایت رسمی شرکت نفت سپاهان پوشش داده شد که سهامداران نفت به صورت آنلاین در جریان مجمع و پیگیری سوالات خود بودند.
fars-14020417000683

یکی از دستورات این جلسه استماع گزارش هیئت مدیره پیرامون عملکرد سال مالی منتهی به اسفند ماه  ۱۴۰۱ و بررسی برنامه‌های آتی شرکت، همچنین ارائه گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص صورتهای مالی منتهی به  سال گذشته و از همه مهمتر تصمیم گیری در خصوص تقسیم سود و پاداش هیئت مدیره بود.در این جلسه مقرر شد تا به ازای هر سهم ۶۰ تومان سود تقسیم شود.

بنا بر این گزارش این مجمع با حضور رضا توکلی،  نماینده قانونی گروه پتروشیمی تابان فردا، بنی اسدی، پژوهش  بعنوان ناظرین اول و دوم مجمع و خانم زمانی بعنوان نماینده رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار، آقای بیک محمدلو بعنوان بازرس قانونی و حسابرس و آقای رضایی بعنوان دبیر مجمع و آقای نیکو همت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره آغاز به کار کرد.

این گزارش می‌افزاید، میزان سود قابل تخصیص و نحوه تخصیص سود بر اساس مصوبات مجمع به شرح زیر است: بر این اساس سود و زیان خالص به مبلغ ۴۱ میلیون و ۴۳۰ هزار و ۸۹۴ ریال و سود و زیان انباشته ابتدای دوره حدود ۳۸ میلیون و هفتاد و یک هزار و سیصد و سی و سه  ریال می باشد؛ همچنین تعدیلات سنواتی صفر و سود زیان انباشته ابتدای دوره تعدیل شده و حدود ۳۸ میلیون و ۷۱ هزار و و ۳۳۳  ریال در نظر گرفته شد. این در حالی است که سود سهام مصوبه مجمع سال قبل بالغ بر ۳۳ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال تصویب شد.

 این گزارش می‌افزاید، سود انباشته ابتدای دوره تخصیص نیافته حدود چهار میلیون و چهارصد و هفتاد و یک هزار و سیصد و سی و سه ریال و سود قابل تخصیص حدود ۴۵ میلیون و نهصد و هزار و ۲۲۷ ریال، سود سهام مصوب مجمع سال جاری حدود ۳۳ میلیون و ۵۱۹ هزار و ۱۲۵ ریال، سود انباشته پایان دوره با لحاظ نمودن و مصوبات مجمع بالغ‌بر ده میلیون و سیصد و یازده هزار و پانصد و پنجاه و هفت میلیون ریال می باشد. بر این اساس سرمایه تخصیص‌یافته بالغ بر ۵۵ میلیون و ۸۶۵ هزار و ۲۰۸ ریال و سود نقدی هر سهم حدود ۶۰۰ ریال است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: