قتل / حوادث / قتل عمدی

قتل دلخراش و هولناک خواهرزاده توسط دایی بی رحمش

قتل دلخراش و هولناک خواهرزاده توسط دایی بی رحمش
کدخبر : 582529

دایی کینه جو در انتقام هولناک خواهرزاده جوان خود را به قتل رساند

 

دایی بدجنس که در جریان اختلاف خانوادگی سناریوی قتل خواهرزاده اش را طراحی واجرای کرده بود و قصد خروج از کشور را داشت با تلاش کارآگاهان جنایی رباط کریم قبل از خروج از کشور در باند پرواز فرودگاه که قصد سفر به ترکیه داشت بازداشت شد

 رسیدگخیلی زود بازپرس کشیک قتل در محل حضور یافت و به دستور وی جسد برای شناسایی هویت و علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

کارآگاهان جنایی پس از کشف هویت قاتل که مشخص شد مالک خودرو است سراغ همسرش رفتند زن جوان در اظهاراتش مدعی شد که همسرم صبح با تماس دایی اش از خانه خارج شده و دیگر از او اطلاعی نداشتم و گوشی اش هم  از دسترس خارج شده بود.

کارآگاهان وقتی با دایی مقتول تماس گرفتند وی اظهار بی اطلاعی کرد وقتی از وی خواسته شد که برای بازجویی به اداره پلیس برود او گوشی اش را خاموش کرد.

کارآگاهان که به این رفتار دایی مظنون شده بودند با ردیابی گوشی وی دریافتند که وی در فرودگاه است و خیلی زود با هماهنگی و دستور قضائی کارآگاهان توانستند وی را در باند پرواز به ترکیه دستگیر کنند.

 متهم پس از دستگیری و بازجویی های فنی لب به سخن گشود و پرده از راز جنایش برداشت.

وی در اظهاراتش مدعی شد که خواهر زاده اش نظر سویی به همسرش داشته که در درگیری او را کشته و بعد او را پشت فرمان خودرویش نشانده و پابه فرار گذاشته است و بلافاصله با گرفتن بلیط ترکیه قصد خروج از کشور را داشت.

ی به این پرونده از غروب ۲۴ مرداد ماه امسال و از وقتی کلید خورد که جسد مرد جوانی در خوروی پراید در یکی از خیابان‌های رباط کریم توسط پلیس کشف شد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: