سریال گاندو

سریال گاندو سه به پخش رسید | آغاز پخش قسمت های جدید «گاندو»

 سریال گاندو سه به پخش رسید | آغاز پخش قسمت های جدید «گاندو»
کدخبر : 582999

گاندو ۳ یکی از این ۲۰ سریالی است که نگارش فصل سوم آن به پایان رسیده است و در تابستان تولید فصل سوم گاندو استارت خورد.

سریال گاندو محصول محصول شبکه سه به کارگردانی جوانی افشار می باشد که فصل اول آن سال ۹۸ و فصل دوم از سال ۱۴۰۰ در حال پخش می باشد. سریال گاندو در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه در ژانر اجتماعی – اکشن و جنایی با حمایت (اطلاعات سپاه پاسداران) ساخته شده است. سریال گاندو توانست به سرعت در بین مردم جا باز کند.  سریال گاندو بازیگران مطرحی دارد.

 سریال گاندو سه به پخش رسید

به دلیل استقبال خوب مردم از فصل دوم سریال گاندو ، قرار است فصل سوم این سریال نیز ساخته شود. جزییات خبر را در ادامه بخوانید

مدیرعامل موسسه اندیشه شهید آوینی در نشست رسانه‌ای در محل این موسسه با اشاره به ساخت فصل سوم مجموعه تلویزیونی «گاندو» اظهار کرد: به این دلیل که از فصل دوم گاندو استقبال خوبی شد قرار است فصل سوم این سریال نیز ساخته شود.

وی ادامه داد: حالا اولین خبر رسمی این است که فصل سوم «گاندو» در حال نگارش است و امسال به تولید می‌ رسد. برخلاف ادعایی که در دولت قبل می‌شد که این سریال جناحی است و به زدن دولت قبل مربوط می‌شود، اما درست نیست و در دولت جدید هم آن را می‌سازیم.

در هر دولتی ممکن است به خاطر بستری که ایجاد می‌کنند این نفوذ بیشتر باشد و در دولتی که حواسش هست کمتر باشد اما واقعیت این است که سیستم‌های امنیتی همیشه درگیر نفوذ هستند.

رئیس مرکز سیما فیلم : گاندو ۳ یکی از این ۲۰ سریالی است که نگارش فصل سوم آن به پایان رسیده است و در تابستان ان شاءالله تولید فصل سوم گاندو استارت میخورد.

جریان سریال سازی با توجه به ریل گذاری تحولی و جدید در رسانه ملی از نظر کمی، پایین آمده بود، اما بعد از گذشت یکسال که ریل گذاری انجام شده است و فیلم نامه‌های جدید رسیده الحمدالله وضعیت تولید خوب شده است و در تلاشیم تا آن را به ایده آل اصلی خودش برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: