وام | وام ۱۰۰میلیون

وام فوری ۱۰۰ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان | ثبت‌نام فوری و پرداخت فوری

وام فوری 100 میلیونی برای این دسته از بازنشستگان | ثبت‌نام فوری و پرداخت فوری
کدخبر : 584780

تمام کارمندان و بازنشستگان بانک رفاه کارگران و مستمری بگیران تامین اجتماعی که برای خرید کالاها کمبود نقدینگی دارند می‌توانند از طرح تسهیلاتی «رفاه کالا» این مجموعه استفاده کنند. سقف این وام 100 میلیون تومان بوده و در قالب کارت اعتباری اعطا می‌شود.

به گزارش شما واقتصاد : اشخاصی که مایل به دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی خرید کالای بانک رفاه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه پرداخت کرده و فیش حقوقی خود را به مسئول تسهیلات ارائه بدهند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه فیش حقوقی است. حقوق متقاضی باید به اندازه‌ای باشد که ۶۰ درصد مبلغ وام را پوشش دهد. گذشته از این، متقاضیان باید ضامن نیز داشته باشند و به بانک ارائه بدهند. سود این تسهیلات ۱۵ درصد است و مبلغ اقساط طی حداکثر ۶۰ ماه به صورت ودکار از حساب وام گیرنده کسر می‌شود.

متقاضیان باید به این مورد دقت کنند که با وام دریافتی تنها امکان خرید کالاها و محصولات مختلف از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک رفاه را دارند و از وجه کارت اعتباری نمی‌توانند برای مورد دیگری استفاده کنند. افراد به منظور آگاهی از لیست فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک رفاه می‌توانند به سایت این مجموعه مراجعه کنند.

 

هدف بانک رفاه از ارائه این طرح تسهیلاتی چیست؟

مبلغ اقساط با توجه به سقف میزان وام، مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود، 2 میلیون و 378 هزار و 993 تومان است. کل سود تسهیلات به 42 میلیون و 739 هزار و 581 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 143 میلیون و 799 هزار و 581 تومان است.

بانک رفاه با ارائه این طرح تسهیلاتی به دنبال حمایت از مشتریان و شرکت‌های تولیدی و توزیع کننده کالاها و محصولات داخلی است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: