شاسی بلند | قیمت خودرو خارجی

بررسی ۵ خودروی شاسی بلند محبوب در بازار ایران | آخرین قیمت خودرو خارجی

بررسی 5 خودروی شاسی بلند محبوب در بازار ایران | آخرین قیمت خودرو خارجی
کدخبر : 585247

ایرانیان نیز مانند مردم بسیاری از کشورها به دلایل مختلفی مانند حس ایمنی و امنیت بالاتر، حس برتری و موفقیت، امکان تردد ساده‌تر در مسیرهای سخت و ناهموار و ده‌ها دلیل دیگر به خودروهای بزرگ و شاسی بلند علاقه زیادی دارند. بازار این مدل خودروها نیز مانند تمامی کالاها بسته به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه از تلاطم بالایی برخوردار است.

به گزارش شما و اقتصاد : ایرانیان نیز مانند مردم بسیاری از کشورها به دلایل مختلفی مانند حس ایمنی و امنیت بالاتر، حس برتری و موفقیت، امکان تردد ساده‌تر در مسیرهای سخت و ناهموار و ده‌ها دلیل دیگر به خودروهای بزرگ و شاسی بلند علاقه زیادی دارند. بازار این مدل خودروها نیز مانند تمامی کالاها بسته به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه از تلاطم بالایی برخوردار است.کاماپرس در این گزارش ضمن معرفی ۵ خودرو شاسی بلند محبوب در بازار ایران، قیمت خودرو خارجی SUV به خصوص خودروهای کره‌ای کیا و هیوندایی را بررسی کرده است.

قیمت خودرو خارجی شاسی بلند

نام مدل کارکرد قیمت

هیوندای توسان ۲۰۱۴ ۱۴۴ هزار و ۱۲۴ یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان

هیوندای توسان ۲۰۱۵ ۱۰۱ هزار یک میلیارد و ۸۲۰ هزار تومان

هیوندای سانتافه ۲۰۱۶ ۳۷ هزار ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان

هیوندای سانتافه ۲۰۱۷ ۱۳۷ هزار ۲ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان

کیا اسپورتیج ۲۰۱۴ ۱۱۰ هزار کیلومتر یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان

کیا اسپورتیج ۲۰۱۴ ۱۵۱ هزار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان

کیا سورنتو ۲۰۱۷ ۷۷ هزار ۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان

کیا سورنتو ۲۰۱۲ ۱۷۵ هزار ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون

رنو کولئوس ۲۰۱۴ ۳۸ هزار ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان

رنو کولئوس ۲۰۱۷ ۳۱ هزار ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلون تومان

۱-هیوندای توسان

نسل سوم هیوندای توسان سال ۲۰۱۵ رونمایی و از سال ۲۰۱۶ وارد ایران شد. در حال حاضر مدل‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ این خودرو در داخل کشور خرید و فروش می‌شود. ظاهر جذاب و باب سلایق مختلف، طراحی داخلی مطلوب، کابین و محفظه بار جادار، مصرف سوخت پایین، امنیت بالا و امکانات رفاهی مناسب برخی از مزایای این خودرو کره‌ای است. نکته مثبت بعدی، بازار دست ‌دوم نسبتا خوب این خودروست. توسان ۲۰۱۶-۲۰۱۷ از نظر بازار خرید و فروش، دسترسی به قطعات و گستردگی شبکه خدمات نسبت به رقبای قیمتی خود مثل دی اس ۶ و میتسوبیشی اوتلندر وضعیت بهتری دارد. قیمت خودروی خارجی هیوندای توسان با توجه به مدل بین ۹۰۰ تا ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان متغییر است.

مصرف سوخت پایین، فضای کابین جادار، خدمات پس از فروش و بازار خرید و فروش مناسب از نقاط قوت و در مقابل عملکرد نه چندان مناسب موتور و گیربکس و شتاب ضعیف از نقاط ضعف این خودروی خارجی محسوب می‌شود.

هیوندای توسان-کاماپرس

تور کریسمس ۲۰۲۴

قیمت خودرو خارجی هیوندا توسان

*یک هیوندای توسان ۲۰۱۴ با قیمت یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان آگهی شده است. موتور و بدنه این خودرو سالم بوده و ۱۴۴ هزار و ۱۲۴ کیلومتر کارکرد دارد. عملکرد مناسب موتور و گیربکس، در دسترس بودن قطعات و لوازم یدکی، خدمات پس از فروش مناسب و کارکرد کم نسبت به سال از مزایای این خودرو است.

*هیوندای توسان ۲۰۱۵ با ۱۰۱ هزار کیلومتر کارکرد، حدود یک میلیارد و ۸۲۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. موتور این خودرو سالم بوده اما در بدنه یک قطعه رنگ دارد. عملکرد مناسب موتور و گیربکس، دردسترس بودن قطعات و لوازم یدکی، بازار خرید و فروش مناسب و کارکرد کم از نقاط قوت آن است.

۲- هیوندای سانتافه

هیوندای سانتافه به عنوان یک کراس‌اوور میان سایز شهری وارد کشور شد. مدل‌های ۲۰۱۶ به بعد هیوندای سانتافه DM که هم اکنون در بازار داخل کشور وضعیت مناسبت‌تری دارد، با ظاهری اسپرت‌ و تغییراتی در بخش سپر و چراغ‌ عرضه شده است. این مدل سانتافه بیشتر توسط دو شرکت آسان موتور و کرمان موتور وارد بازار شده و از نظر آپشن‌های رفاهی نیز با نمونه‌های قبلی تفاوت دارد. هیوندای سانتافه به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی همچون عملکرد مناسب موتور و گیربکس، در دسترس بودن قطعات و لوازم یدکی، بازار خرید و فروش و امکانات رفاهی مناسب در نسخه فول، از پرطرفدارترین محصولات شاسی‌بلند موجود در بازار ایران است. بازه قیمتی این خودروی کره‌ای با توجه به سال و وضعیت موتور و بدنه از ۱ میلیارد تا ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان متغیر است.

هیوندای سانتافه-کاماپرس

قیمت خودرو خارجی هیوندا سانتافه

*هیوندای سانتافه ۲۰۱۶ با قیمت ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کارشناسی شده است. وضعیت موتور و بدنه این خودرو سالم بود و حدود ۳۷ هزار کیلومتر کار کرده است. عملکرد مناسب موتور و گیربکس در نسخه GDI، در دسترس بودن قطعات و لوازم یدکی و امکانات رفاهی مناسب در نسخه فول برخی از نقاط قوت این خودرو محسوب می‌شود.

*هیوندای سانتافه ۲۰۱۷ دو دیفرانسیل لوآپشن با ۱۳۷ هزار کیلومتر کارکرد حدودا با قیمت ۲ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان کارشناسی شده است.

۳-کیا اسپورتیج

از آنجاکه خوروهایSUV و به خصوص مدل‌های کره‌ای مثل کیا و هیوندایی در ایران طرفداران زیادی دارند، اکثر خودروسازان نیز نسبت به واردات این مدل خوروها اقدام می‌کنند. «اطلس خودرو» به عنوان نماینده رسمی محصولات کیا در بازار ایران نیز تلاش می‌کند تا اغلب‌ خودروهای شاسی بلند این شرکت کره‌ای را همزمان با بازار جهانی وارد کشور کند. در این میان کیا اسپورتیج یکی از موفق‌ترین خوروهایSUV وارداتی است که کلیه مدل‌های آن از فروش خوبی برخوردار بوده‌اند. عملکرد مناسب موتور و گیربکس، کیفیت قطعات کابین مناسب و فضای کابین جادار از مهمترین نقاط قوت و واردات محدود، استهلاک و هزینه نگهداری بالا از مهمترین نقاط ضعف کیا اسپرتیج ۲۰۱۷ به عنوان آخرین مدل وارد شده در کشور محسوب می‌شود. قیمت خودرو خارجی کیا اسپرتیج بسته به مدل و وضعیت موتور و بدنه بین ۸۰۰ میلیون تا ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان متغیر است.

کیا اسپورتیج-کاماپر

قیمت خودرو خارجی کیا اسپورتیج

* یک مدل کیا اسپورتیج ۲۰۱۴ با ۱۵۱ هزار کیلومتر کارکرد حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. وضعیت فنی این خودرو سالم بوده ولی در رابطه با بدنه یک قطعه تعویضی دارد. گیربکس این خودرو اتومات و دارای ۹ ماه بیمه باقیمانده است. عملکرد مناسب موتور و گیربکس، شتاب مناسب، کیفیت قطعات کابین مناسب و کارکرد کم نسبت به سال از مزایای این خودور به شمار می‌رود.

*کیا اسپورتیج ۲۰۱۴ با ۱۱۰ هزار کیلومتر کارکرد یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. وضعیت فنی خودرو سالم بوده اما یک قطعه رنگ بر روی بدنه دارد.

۴-کیا سورنتو

نسل سوم کیا سورنتو از سال ۲۰۱۴ وارد خط تولید کمپانی کره‌ای کیاموتور شده و از سال ۲۰۱۵ توسط شرکت اطلس خودرو وارد ایران شد. کیا سورنتو ۲۰۱۵-۲۰۱۷ با ظاهری مناسب، کابین خوش ساخت و جادار، کیفیت ساخت و بازار دست دوم مناسب، گستردگی خدمات فنی و پس از فروش، ایمنی بالا، تجهیزات رفاهی مطلوب، سواری نرم و کابین ساکت به یکی از انتخاب‌های جذاب خانواده‌های ایرانی تبدیل شده است. رقیب این خودرو سانتافه DM بوده که اگرچه بازار دست دوم بهتری دارد، اما کیفیت سواری و سطح امکانات آن نسبت به کیا سورنتو GT در سطح پایین‌تری قرار دارد.

عملکرد مناسب موتور و گیربکس و ایمنی بالا از مزایا و سیستم تعلیق خشک، هزینه نگهداری بالا و واردات محدود از معایب این خودرو کره‌ای است. قیمت خودرو خارجی SUV کیا سورنتو از یک میلیارد تا حدود ۴ میلیارد تومان متغیر است.

*کیا سورنتو ۲۰۱۷ با ۷۷ هزار کیلومتر کارکرد ۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. وضعیت فنی و بدنه این خودرو سالم بوده و تنها یک قطعه تعویضی دارد. ۷ ماه بیمه باقیمانده، عملکرد مناسب موتور و گیربکس، امکانات رفاهی مطلوب، فضای کابین جادار و قیمت ویژه از نقاط قوت این خودرو است.

کیا سورنتو-کاماپرس

قیمت خودرو خارجی کیا سورنتو ۲۰۱۲

این خودرو با وضعیت موتوری و بدنه سالم و ۱۷۵ هزار کیلومتر کارکرد، حدود ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تعیین شده است. ۵ ماه بیمه باقیمانده، عملکرد مناسب موتور و گیربکس، پیشرانه قدرتمند، ایمنی بالا و فضای کابین جادار از مهمترین نقاط قوت این خودرو محسوب می‌شود.

۵-رنو کولیوس

یکی دیگر از اس یو وی‌های محبوب در بین ایرانیان، رنو کولیوس است. نسل دوم این خودرو جذاب بعد از ادغام دو شرکت رنو و نیسان وارد بازار شد. رنو کولئوس ۲۰۱۷-۲۰۱۸ سال ۲۰۱۷ توسط شرکت نگین خودرو وارد بازار ایران شد. این SUV به علت بهره‌مندی از ظاهری شکیل، کابین جادار، ایمنی بالا و پرستیژ خاص، یک کراس‌اوور مناسب برای خانواده‌های ایرانی محسوب می‌شود. عملکرد مناسب موتور و گیربکس، ایمنی و امکانات رفاهی مناسب، کیفیت ساخت خوب و قابلیت آفرود مناسب از مزایا و موتور حساس به بنزین بی‌کیفیت و سواری نسبتا خشک برخی از معایب این خودرو است. قیمت این خودرو بسته به مدل و شرایط از ۱ میلیارد و ۳۰۰ تا ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان متفاوت است.

رنو کولیوس-کاماپرس

قیمت خودرو خارجی رنو کولئوس

*رنو کولیوس ۲۰۱۴ حدود ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. در این میان عملکرد مناسب موتور و گیربکس، ایمنی و کیفیت ساخت بالا برخی از نقاط قوت آن است.

*رنو کولیوس ۲۰۱۷ با موتور و بدنه سالم و حدود ۳۱ هزار کیلومتر کارکرد، ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلون تومان قیمت‌گذاری شده است. ۴ ماه بیمه باقیمانده، عملکرد مناسب موتور و گیربکس و کارکرد کم نسبت به سال ساخت از مزایای این خودرو محسوب می‌شود.

کارشناسی قیمت خودرو خارجی در همراه مکانیک

سایت و اپلیکیشن همراه مکانیک به عنوان مرجع و ابزاری سریع و مطمئن برای خرید وفروش خودرو شناخته شده است. همراه مکانیک قیمت‌ خودروهای خارجی را با توجه به قیمت ارائه ‌شده توسط نمایندگی‌ها، بررسی آخرین وضعیت بازار قیمت خودروهای وارداتی، معاملات واقعی انجام شده و در نهایت پس از تایید نهایی کارشناس، اعلام می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: